Версия за печат

00210-2019-0027

BG-София:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 130339616

BG411, Национална служба за съвети в земеделието, ул. Банско шосе №7, За: Бисер Тодоров, България 1331, София, Тел.: 02 8100981;0882 447970, E-mail: btodorov@naas.government.bg, Факс: 02 8100981

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.naas.government.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): https://www.naas.government.bg/bg/1036/3384/4519.

I.2) Вид на възложителя

Национална или федерална агенция/служба



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Доставки
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: РМФ-82 от 23.12.2019 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00210-2019-0027
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Поръчката включва доставка на копирна хартия за нуждите на централно управление и 27-те териториални областни офиси на НССЗ по условията на сключено Рамково споразумение № СПОР-9/08.06.2020 г. с предмет „Доставка на копирна хартия за органите на изпълнителната власт и техните администрации"


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: ЦУ-02-496 от 06.08.2020 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

рамково споразумение

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG411, МУЛТИКО 92 ООД, ул. Шандор Петьофи 25, България 1000, София, Тел.: 02 70020740, E-mail: office@multico.bg, Факс: 02 70020740

Интернет адрес/и:

URL: http://www.multico.bg/.

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Доставка на копирна хартия за нуждите на централно управление и 27-те териториални областни офиси на НССЗ

ІІI.6) Срок на изпълнение
Начална дата

06.08.2020 г. 

Крайна дата

08.12.2021 г. 

ІII.7) Стойност, посочена в договора
15969.9 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

08.12.2021 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

ДА

Променено условие: чл.2; Преди промяната: Доставката по този договор ще се извършва до 07.06.2021г. или до достигане на каксималната стойност по договора; След промяната: Доставката по този договор ще се извършва до 08.12.2021 г. или до достигане на каксималната стойност по договора, или до сключване на ново рамково споразумение; Правно основание: чл.116 ал. 1, т.3 от ЗОП сключено допълнително споразумение № 1 от 26.02.2021 г. към Рамково споразумение № СПОР-9/08.06.2020 г. на министерство на финансите
ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

НЕ

Изпълнението е 29.73% от предмета на договора
ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
4747.85 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

14.01.2022 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Любомир Ангелов Маринов
VII.2)
Длъжност: изпълнителен директор