Версия за печат

00210-2019-0027

BG-София:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000627597

BG411, Агенция Митници, ул. Г. С. Раковски № 47, За: Мариана Митева, България 1202, София, Тел.: 02 98594108, E-mail: mariana.miteva@customs.bg, Факс: 02 98594066

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): https://customs.bg/wps/portal/.

Адрес на профила на купувача (URL): https://customs.bg/wps/portal/agency/home/buyer-profile/customer-profile-from-01012018.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Доставки
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: РМФ-48 от 21.09.2017 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00210-2019-0027
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Доставка на копирна хартия за нуждите на Агенция "Митници" по Рамково споразумение на Централния орган за покупки № СПОР-9 от 08.06.2020 г., съгласно ПМС № 385/2015 г.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: 32-354273 от 02.12.2020 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

рамково споразумение

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG411, РОЕЛ ООД, бул. „Христо Смирненски“ № 53, България 1000, София, Тел.: 02 70010377, E-mail: r_leviev@roel-98.com, Факс: 02 70010377

Интернет адрес/и:

URL: www.roel-98.com.

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Доставка на копирна хартия за Агенция "Митници"

ІІI.6) Срок на изпълнение
Крайна дата

07.06.2021 г. 

ІII.7) Стойност, посочена в договора
107435 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

23.12.2021 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

ДА

Променено условие: С допълнително споразумение, рег. № 32-107237/02.04.2021 г. е променен чл. 2; Преди промяната: Настоящият договор влиза в сила от датата на подписването му до изпълнение на всички задължения на страните, но не по-късно от 07.06.2021 г.; След промяната: Страните се съгласяват, определеният в чл. 2 от договор с рег. № 32-354273 от 02.12.2020 г. срок за изпълнение на услугите да бъде удължен с 6 месеца – до 08.12.2021 г. или до сключването на нов договор от ИНДИВИДУАЛНИЯ ВЪЗЛОЖИТЕЛ въз основа на бъдещо рамково споразумение с предмет „Доставка на копирна хартия за органите на изпълнителната власт и техните администрации” на Централния орган за покупки, или до изчерпване на финансовия ресурс на ИНДИВИДУАЛНИЯ ВЪЗЛОЖИТЕЛ, което от трите обстоятелства настъпи първо.; Правно основание: чл. 116, ал. 1, т. 7
ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

НЕ

Изпълнението е 86.84% от предмета на договора
Причини за частичното изпълнение: С писмо, рег. № 32-394077/06.12.2021 г. Изпълнителят уведомява, че няма възможност да извърши доставка на копирна хартия, тъй като няма наличност на копирна хартия в Република България, за което обстоятелсво е представил официално писмо от дата 03.12.2021 г. от "Европапир България" ЕООД, единствен официален вносител на копирна хартия с марка "UNIVERSAL".
ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
93291.94 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

ДА

От изпълнителя, в размер на 278.22 BGN
Причини за възникване на задължението за неустойките: В изпълнение на раздел XI. Неустойки и обезщетения, чл. 20 от договора, ако изпълнителят не изпълни възложената доставка или част от нея, или изискванията за нея, съгласно договора в установения съгласно по договора срок, същият дължи на възложителя неустойка в размер на 2 % (два процента) от стойността на дължимата доставка без ДДС. Във връзка с горното, на основание чл. 20 от договор, рег. № 32-354273 от 02.12.2020 г. е наложена неустойка в размер на 278,22 лв. без ДДС, което представлява 2 % от стойността на дължимата доставка (13 911,20 лв.).

V: Допълнителна информация

Договорът е сключен след проведена процедура - вътрешен конкурентен избор по реда на чл. 82 ЗОП, въз основа на сключено Рамково споразумение № СПОР-9/08.06.2020 г. на Централния орган за покупки (ЦОП). Обществената поръчка е проведена изцяло по електронен път в Системата за електронно възлагане на обществени поръчки на ЦОП.


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

12.01.2022 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Дарина Нейчева Колева
VII.2)
Длъжност: Директор дирекция ФУСОП в Агенция "Митници" и дл. лице по чл. 7, ал. 1, от ЗОП, съгласно Заповед № ЗАМ-849/01.07.2021 г.