Версия за печат

00210-2019-0027

BG-София:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695395

BG411, Министерство на труда и социалната политика, ул. Триадица №2, За: Борис Терзиев, България 1051, София, Тел.: 02 8119529, E-mail: boris.terziev@mlsp.government.bg, Факс: 02 9884405

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://profile.mlsp.government.bg/.

Адрес на профила на купувача (URL): https://profile.mlsp.government.bg/0f9e23c8b53f76461172a26fc6d18d87.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Социална закрила



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Доставки
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: РМФ-82 от 23.12.2019 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00210-2019-0027
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Доставка на доставка на нерециклирана копирна хартия за нуждите на Министерство на труда и социалната политика.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: РД-23-39 от 09.12.2020 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG411, РОЕЛ - 98 ООД, бул. „Христо Смирненски” № 53, България 1000, София, Тел.: 02 9430565, E-mail: roel-98@roel-98.com, Факс: 02 8433216

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Обществената поръчка включва доставка на нерециклирана копирна хартия във връзка със сключено Рамково споразумение № Спор-9/08.06.2020 г. от Централния орган за покупки за възлагане на централизирана обществена поръчка с предмет: Доставка на копирна хартия за органи на изпълнителната власт и техни администрации.

ІІI.6) Срок на изпълнение
Срок в месеци

6

ІII.7) Стойност, посочена в договора
12704 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

14.12.2021 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

ДА

Променено условие: Определеният срок в чл. 2 от Договор № РД-23-39/09.12.2021 г. да се удължи до 08.12.2021 г.; Преди промяната: Срокът на Договора е до 08.06.2021 г.; След промяната: Срокът на Договора е до 08.12.2021 г.; Правно основание: чл. 116, ал. 1, т. 3 от ЗОП
ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

НЕ

Изпълнението е 35.44% от предмета на договора
Причини за частичното изпълнение: Невъзникнала небходимост.
ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
4502.9 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

07.01.2022 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Лазар Манолов Лазаров
VII.2)
Длъжност: Заместник министър и упълномощено лице по чл. 7, ал. 1 от ЗОП, съгласно Заповед № РД-03-16/14.12.2021 г.