00210-2019-0027

BG-София:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 129010997

BG411, Комисия за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество, пл. Света Неделя №6, За: Елена Мегова, България 1000, София, Тел.: 02 9401502, E-mail: e.megova@caciaf.bg, Факс: 02 9401595

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): https://www.caciaf.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://caciaf.bg/pages/view/obshta-informacija-120/.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Доставки
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: РМФ-82 от 23.12.2019 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00210-2019-0027
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Обществената поръчка се провежда въз основа на сключено Рамково споразумение № СПОР-9/08.06.2020 г. на Централния орган за покупки. Предмет на обществената поръчка е „Доставка на нерециклирана копирна хартия 12 000 пакета формат А4 и 150 пакета нерециклирана копирна хартия формат А3 за нуждите на Комисия за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество“


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: РД 19-13 от 28.09.2020 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG411, „Мултико - 92“ ООД, ул. Шандор Петьофи № 25, България 1782, София, Тел.: 02 9718181, E-mail: office@multico.bg, Факс: 02 9718181

Интернет адрес/и:

URL: http://www.multico.bg.

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

„Доставка на нерециклирана копирна хартия 12 000 пакета формат А4 и 150 пакета нерециклирана копирна хартия формат А3 за нуждите на Комисия за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество“

ІІI.6) Срок на изпълнение
Начална дата

28.09.2020 г. 

Крайна дата

08.12.2021 г. 

ІII.7) Стойност, посочена в договора
43153.5 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

08.12.2021 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

ДА

Променено условие: Чл. 2 от Договора; Преди промяната: Чл. 2 от Договор № РД 19-13 от 28.09.2020 г.: „Настоящият договор влиза в сила от момента на неговото сключване до достигане на максималната му стойност, но не по късно от 08.06.2021 г.“ ; След промяната: Чл. 2 от Договора се променя, както следва: „Настоящият договор влиза в сила от момента на неговото сключване до достигане на максималната му стойност, но не по късно от 08.12.2021 г.“ ; Правно основание: На основание чл 116, ал. 1 от ЗОП, във връзка с допълнително споразумение №1/26.02.2021 г. на Централния орган за покупки към Памково споразумение СПОР 9/08.06.2020 г. и в съответсвие с указания на Министерство на финансите, получени с писмо с вх. № ЦУ 01-4234/ 01.03.2021 г. е сключено допълнително споразумение № РД 19-11/23.04.2021 г.
ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

НЕ

Изпълнението е 89% от предмета на договора
Причини за частичното изпълнение: С писмо вх. № ЦУ01-9228#1/ 03.12.2021 г. „Мултико - 92“ уведомява, че не е в състояние да осигури цялото количество по договора, поради дестабилизация на производствения процес заради неосъществен внос на суровини и продукция от Далечния Изток.
ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
39010.8 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

ДА

От изпълнителя, в размер на 82.84 BGN
Причини за възникване на задължението за неустойките: Съгласно чл. 20 от договор № РД-19-11/23.04.2020 г., ако Изпълнителят не изпълни възложената доставка или част от нея в установения по договора срок, същият дължи на Възложителят неустойка в размер на 2% от стойността на дължимата доставка без ДДС.

V: Допълнителна информация


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

06.01.2022 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Николай Найденов Найденов
VII.2)
Длъжност: Главен секретар, Упълномощено лице за Възложителя, съгласно Заповед РД-06-359/17.07.2020 г.