Версия за печат

00118-2019-0024

BG-Сливен:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000590654

BG342, Община Сливен, бул. Цар Освободител 1, За: инж. Милко Харалампиев, инж. Гинка Тужарова, България 8800, Сливен, Тел.: 044 611127, E-mail: g_tujarova@abv.bg, Факс: 044 662350

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.sliven.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): https://mun.sliven.bg/pk/.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Строителство
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: РД 15 -2658 от 30.10.2019 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00118-2019-0024
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Основен ремонт на пътна и улична инфраструктура в гр. Сливен. ЗОНА А включва ЦГЧ – Север и квартали: „Комлука“, „Ново Село“, „Българка“, „Сини Камъни“, „Кольо Фичето“, „Република“ и крайградските селищни образувания. В обхвата на ЗОНА А попадат и ул. „Георги Данчев“ и ул. „Братя Миладинови“. Условната разделителна линия, разделяща град Сливен на ЗОНА А и ЗОНА Б, преминава по улица „Георги Данчев“, бул. „Братя Миладинови“, бул. „Стефан Караджа“ и ул. „6-ти Септември“. Характерът, обема на видовете СМР и прогнозните количества по видове дейности по конкретните улици и/или участъци от тях, възложени за изпълнение, Възложителят ще задава с възлагателно писмо придружено с: технически/технологичен проект и/или техническо задание и/или количествени сметки и/или схема на ремонтните площи с подробни(сборни) ведомости.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: 1 от 27.10.2020 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG342, „Пътно поддържане - Сливен“ ЕООД, район „Красно село“, ул. „Владайска“ № 43, България 8800, Сливен, Тел.: 044 662531, E-mail: p_poddyrjane@abv.bg, Факс: 044 662531

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

„Основен ремонт и технологично възстановяване на улични настилки по уличната мрежа в гр. Сливен и населените места в общината – Зона А“

ІІI.6) Срок на изпълнение
Крайна дата

30.11.2021 г. 

ІII.7) Стойност, посочена в договора
1500000 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

14.12.2021 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

НЕ

Изпълнението е 1.18% от предмета на договора
Причини за частичното изпълнение: Не е възникнала необходимост от възлагане на всички дейности по договора.
ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
17661.16 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

30.12.2021 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Румен Иванов Иванов /п. п./* з*Заличена информация на основание чл. 37 от ЗОП, във връзка с чл. 4, т. 1 от Регламент (ЕС) 2016/679 и ЗЗЛД
VII.2)
Длъжност: Заместник-кмет, Възложител съгласно Заповед № РД 15 - 1138/25.08.2016 г.