Версия за печат

00210-2019-0027

BG-София:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 121410441

BG411, Изпълнителна агенция Автомобилна администрация, ул. Ген. Гурко №5, За: Цветелина Пълова, България 1000, София, Тел.: 0876 303485, E-mail: tspalova@rta.government.bg, Факс: 02 9885495

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): https://www.rta.government.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): https://app.eop.bg/buyer/2301.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Обществени услуги



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Доставки
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: РМФ-82 от 23.12.2019 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00210-2019-0027
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Обществената поръчка включва доставка на копирна хартия за нуждите на органите на изпълнителната власт и техните администрации, по сключено Рамково споразумение № СПОР-9 от 08.06.2020 г. на Централния орган за покупки (ЦОП).


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: РД-32-9 от 20.10.2020 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

рамково споразумение

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG411, Мултико 92 ООД, ул. Шандор Петьофи № 25, ет. 4, офис 8.3, България 1606, София, Тел.: 02 9718181, E-mail: office@multico.bg, Факс: 02 9718181

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Доставка на копирна хартия за нуждите на Изпълнителна агенция Автомобилна администрация

ІІI.6) Срок на изпълнение
Начална дата

20.10.2020 г. 

Крайна дата

08.12.2021 г. 

ІII.7) Стойност, посочена в договора
53250 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

13.12.2021 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

ДА

Променено условие: Срок на договора; Преди промяната: до 07.06.2021 г.; След промяната: до 08.12.2021 г.; Правно основание: чл. 116, ал. 1, т.3 и ал. 2 от ЗОП
ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

НЕ

Изпълнението е 53.94% от предмета на договора
Причини за частичното изпълнение: Направените завки по договора са съгласно нуждите на Възложителя.
ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
37914 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

23.12.2021 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Станимир Христов Арабаджиев
VII.2)
Длъжност: Заместник изпълнителен директор, Възложител съгласно заповед № РД-01-400/18.08.2021 г.