Версия за печат

00210-2019-0027

BG-София:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695395

BG411, Министерство на труда и социалната политика, ул. Триадица № 2, За: Хубавинка Василева, България 1000, София, Тел.: 02 8119481, E-mail: Hubavinka.Vasileva@mlsp.government.bg, Факс: 02 9884405

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): https://mlsp.government.bg/.

Адрес на профила на купувача (URL): https://profile.mlsp.government.bg/ca7442c7ef7fd057de05e62e02237fde.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Социална закрила



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Доставки
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: РМФ-82 от 23.12.2019 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00210-2019-0027
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Обществената поръчка включва доставка на нерециклирана копирна хартия по проект BG05M9OP001-3.021-0001 „За по-добро качество и ефективност на социалните услуги в България”, при условията на сключено Рамково споразумение № СПОР-9/08.06.2020г. на Централния орган за покупки (ЦОП), като вида и количествата са посочени в техническата спецификация на Възложителя.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: РД-23-89 от 19.11.2021 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG411, Мултико 92 ООД, р-н Красно село, ул. Шандор Петьофи № 25, България 1606, София, Тел.: 02 9718181, E-mail: office@multico.bg, Факс: 02 9718181

Интернет адрес/и:

URL: www.multico.bg.

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Доставка на нерециклирана копирна хартия по проект BG05M9OP001-3.021-0001 „За по-добро качество и ефективност на социалните услуги в България”.

ІІI.6) Срок на изпълнение
Начална дата

19.11.2021 г. 

Крайна дата

08.12.2021 г. 

ІII.7) Стойност, посочена в договора
6956.5 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз
Финансирането е 100% от стойността на договора.

IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

10.12.2021 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
6956.5 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация

Последното плащане по фак. № 0000160509/30.11.2021 г. е извършено на 10.12.2021 г.


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

23.12.2021 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Лазар Манолов Лазаров
VII.2)
Длъжност: Заместник-министър и упълномощено лице по чл. 7, ал. 1 от ЗОП, съгл. Заповед № РД-03-16/14.12.2021 г.