Версия за печат

00210-2017-0013

BG-София:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695228

BG411, Министерство на външните работи, ул. Александър Жендов № 2, За: Станислава Костова, България 1113, София, Тел.: 00359 29482910, E-mail: Stanislava.Kostova@mfa.bg, Факс: 00359 29483078

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.mfa.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): https://www.mfa.bg/bg/zop/2016/7186.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Доставки
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: РМФ-48 от 21.09.2017 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00210-2017-0013
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

„Доставка и монтаж на офис - обзавеждане и мебели за нуждите на органите на изпълнителната власт и техните администрации“ с три обособени позиции: Обособена позиция № 1 „Доставка и монтаж на офис-мебели и столове“, Обособена позиция № 2 „Доставка и монтаж на мека мебел за офиси“, Обособена позиция № 3 „Доставка и монтаж на мебели за обзавеждане за почивни бази и учебни центрове“. Списък и описание с основните параметри на артикулите са представени в Техническата спецификация към всяка обособена позиция в СЕВОП. Процедурата за възлагане на обществена поръчка е с цел сключване на рамково споразумение с 4 лица за всяка обособена позиция със срок от 36 месеца.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: 29/ОП-И/19 от 27.03.2019 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

рамково споразумение

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG413, Престиж Бизнес 93 ООД, ул. Тодор Александров № 37, България 2700, Благоевград, Тел.: 00359 885699052, E-mail: pb93_mebel@mail.bg, Факс: 00359 885699052

Интернет адрес/и:

URL: www.prestige-93.com.

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

"Доставка и монтаж на мека мебел за офиси за нуждите на Министерство на външните работи (МВнР)"

ІІI.6) Срок на изпълнение
Срок в месеци

12

ІII.7) Стойност, посочена в договора
31090 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

14.04.2020 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

НЕ

Изпълнението е 20.28% от предмета на договора
Причини за частичното изпълнение: Съгласно чл. 1, ал. 1 от договора посочените количества са прогнозни и възложителят не се ангажира да поръча точните количества в Ценовото предложение.
ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
6305 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

22.12.2021 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Мая Андонова - Генова
VII.2)
Длъжност: директор на дирекция "УС и МТО" и упълномощен възложител, съгласно Заповед № 95-00-293 от 01.06.2021 г. на министъра на външните работи