Версия за печат

00210-2019-0027

BG-София:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695114

BG411, Министерство на образованието и науката, бул. Княз Ал. Дондуков 2А, За: Любомир Младенов Младенов, България 1000, София, Тел.: 02 9217621, E-mail: l.mladenov@mon.bg, Факс: 02 9217765

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): https://www.mon.bg/bg/.

Адрес на профила на купувача (URL): http://zop.mon.bg/navigator/cat_ezop22.aspx?YVaAspFBdsLjIR8nSFD4ACXToJeWxS9ND+hqkQseTlDmr8IxscRR2vpfIsXHwHlBV0HUag/94QJs6dyKZ5jvxM3f4j4Dod4QLWstZJooTGw=.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Образование



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Доставки
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: РМФ-82 от 23.12.2019 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00210-2019-0027
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Обществената поръчка включва доставка на копирна хартия за нуждите на Министерство на образованието и науката по условията на сключено Рамково споразумение № СПОР-9/08.06.2020 г. на Централния орган за покупки.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: Д01-188 от 04.08.2020 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

рамково споразумение

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG411, РОНОС ЕООД, гр. София, бул. Александър Стамболийски № 84, Бизнес център, ет. 7, ап. 38 - 39, България 1303, София, Тел.: 02 4442488, E-mail: zop@officemarket.bg, Факс: 02 4442488

Интернет адрес/и:

URL: www.officemarket.bg.

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Доставка на копирна хартия за нуждите на Министерството на образованието и науката

ІІI.6) Срок на изпълнение
Начална дата

04.08.2020 г. 

Крайна дата

08.12.2021 г. 

ІII.7) Стойност, посочена в договора
35175 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

08.12.2021 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

ДА

Променено условие: чл. 2; Преди промяната: Настоящият договор влиза в сила от момента на неговото сключване до достигане на максималната му стойност, но не по-късно от 08.06.2021 г.; След промяната: Настоящият договор влиза в сила от момента на неговото сключване до достигане на максималната му стойност, посочена в чб. 5, ал. 1 или до 08.12.2021 г., или до сключване на договор въз основа на ново рамково споразумение от Централния орган за покупки със същия предмет, което от трите обстоятелства настъпи първо"; Правно основание: чл. 116, ал. 1, т. 7 от ЗОП
ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
9230.5 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

21.12.2021 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Албена Иванова Михайлова
VII.2)
Длъжност: Главен секретар на Министерството на образованието и науката и упълномощено лице по чл. 7, ал. 1 от ЗОП със Заповед № РД09-1101/21.05.2021 г. на министъра на образованието и науката