Версия за печат

00254-2018-0015

BG-Рудозем:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000615075

BG424, Община Рудозем, бул. България 15, За: Красимира Боюклиева-Кубинска-Директор на дирекция ПНООПОКЗ и СД, България 4960, Рудозем, Тел.: 089 9911212, E-mail: ob.rudozem@gmai.com, Факс: 0306 99141

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.rudozem.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://old.rudozem.bg/bg/auctions/asdas-3.html.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Услуги
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: 162 от 14.05.2018 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00254-2018-0015
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Предметът на поръчката включва дейности по: 1) управление на цялостното изпълнение на проекта в съответствие с изискванията на Наредба №12/25.07.2016г., както и условията, залегнали в Договора за отпускане на финансова помощ между ДФ „Земеделие” и Община Рудозем; 2) извършване на документални проверки и проверки на място за изпълнението на дейностите, включени в проекта и 3)отчитане на дейности по проекта. Подробно изискванията към изпълнението на поръчката са посочени в Техническата спецификация, представляваща неразделна част от документацията за общ. поръчка.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: 144 от 20.12.2018 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG412, Техно Маг ЕООД, район Красно село, ж.к. Хиподрума, ул. Сотир Андонов, бл. 114А, вх. Г, ет. 8, ап. 231, България 1612, София, Тел.: 089 5196555, E-mail: technomageood@gmail.com, Факс: 089 5196555

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Предметът на поръчката включва дейности по: 1) управление на цялостното изпълнение на проекта в съответствие с изискванията на Наредба №12/25.07.2016г., както и условията, залегнали в Договора за отпускане на финансова помощ между ДФ „Земеделие” и Община Рудозем; 2) извършване на документални проверки и проверки на място за изпълнението на дейностите, включени в проекта и 3)отчитане на дейности по проекта. Подробно изискванията към изпълнението на поръчката са посочени в Техническата спецификация, представляваща неразделна част от документацията за общ. поръчка.

ІІI.6) Срок на изпълнение
Начална дата

20.12.2018 г. 

ІII.7) Стойност, посочена в договора
37500 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз
Финансирането е 100% от стойността на договора.

IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

10.12.2021 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
37500 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация

Посочената продължителност на поръчката е съобразена с периода за изпълн. на проекта, определен в ДБП №21/07/2/0/00514 от 02.03.2018г. Срокът за изпълнение от страна на Изпълнителя на възложените услуги е от датата на получаване на възлагателното писмо на Възложителя за започване на изпълнението и е до подписване на приемателно-предавателен протокол за приемане на окончателния доклад без забележки. Последното плащане по договора е извършено на 10.12.2021 г.


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

17.12.2021 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Румен Венциславов Пехливанов
VII.2)
Длъжност: Кмет на Община Рудозем