00254-2018-0029
Технически редакции | ||
17.12.2021 10:45 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
17.12.2021 10:45 ч. : | 2021 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
17.12.2021 10:45 ч. : | 17/12/2021 10:31 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
17.12.2021 10:45 ч. : | 17/12/2021 10:31 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Рудозем:
Обявление за приключване на договор за обществена поръчка
І: Възложител
Публичен
BG424, Община Рудозем, бул. България 15, За: Красимира Боюклиева-Кубинска-Директор на дирекция ПНООПОКЗ и СД, България 4960, Рудозем, Тел.: 089 9911212, E-mail: ob.rudozem@gmai.com, Факс: 0306 99141
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): http://www.rudozem.bg.
Адрес на профила на купувача (URL): http://old.rudozem.bg/bg/auctions/asdas-3.html.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора
Предметът на поръчката е извършване на строителен надзор по проект „Реконструкция и рехабилитация на общинска пътна мрежа на територията на община Рудозем”, който включва четири обекта: - Обект № 1 „Реконструкция и рехабилитация на път SML1214/II86, Рудозем – граница Гърция/- Чепинци – махала Мамиевска” - Обект № 2 „Реконструкция на път SML 3218/II86, Средногорци – Рудозем /- Боево от км 0+000 до км 3+951” - Обект № 3 „Реконструкция на път SML 3217/II86, Рудозем – граница Гърция/- с. Бреза от км 0+000 до км 3+500” - Обект № 4 „Рехабилитация на път SML 2211/II86, Рудозем – граница Гърция/- Грамаде – Оглед”. В изпълнение на своите задължения Изпълнителят упражнява строителния надзор върху строежите чрез екип от правоспособни физически лица с доказан професионален опит и технически компетентности, необходими за осъществяване на дейностите за упражняване на строителен надзор. Екипът трябва да отговаря на изискванията на чл. 166, ал. 2 от ЗУТ. Изпълнителят следва изискванията на чл. 168 от ЗУТ. При изпълнение на задълженията си по настоящата обществена поръчка, изпълнителят следва да спазва изискванията на: • Закон за обществените поръчки и подзаконовите нормативни актове по неговото прилагане; • Закон за устройство на територията и актовете по прилагането му; • Наредба № 5 от 2006 г. за техническите паспорти на строежите. • Наредба № РД-02-20-1 от 5 февруари 2015 г. за условията и реда за влагане на строителни продукти в строежите на Република България (Обн., ДВ., бр. 14 от 20 февруари 2015 г.) в сила от 01.05.2015 г. • Всяка друга относима нормативна уредба по изпълнение на дейностите, предмет на настоящата поръчка. Изпълнителят следва да съгласува с Възложителя всяко свое решение и/или предписание и/или съгласие за извършване на работи, водещи до промяна в количествено-стойностните сметки за осъществяваните СМР. Подробно описание се съдържа в приложената към документация Техническа спецификация.
III: Условия на договора
процедура за възлагане на обществена поръчка
НЕ
BG412, СТРОЙНОРМ ЕООД, р-н Триадица, ул. Доспат №54, ап.3, България 1463, София, Тел.: 089 8572922, E-mail: stroynorm@abv.bg, Факс: 02 8510046
Изпълнителят е МСП: да
НЕ
„Строителен надзор по проект „Реконструкция и рехабилитация на общинска пътна мрежа на територията на община Рудозем”, който включва четири обекта: - Обект № 1 „Реконструкция и рехабилитация на път SML1214/II86, Рудозем – граница Гърция/- Чепинци – махала Мамиевска” - Обект № 2 „Реконструкция на път SML 3218/II86, Средногорци – Рудозем /- Боево от км 0+000 до км 3+951” - Обект № 3 „Реконструкция на път SML 3217/II86, Рудозем – граница Гърция/- с. Бреза от км 0+000 до км 3+500” - Обект № 4 „Рехабилитация на път SML 2211/II86, Рудозем – граница Гърция/- Грамаде – Оглед”. В изпълнение на своите задължения Изпълнителят упражнява строителния надзор върху строежите чрез екип от правоспособни физически лица с доказан професионален опит и технически компетентности, необходими за осъществяване на дейностите за упражняване на строителен надзор. Екипът трябва да отговаря на изискванията на чл. 166, ал. 2 от ЗУТ. Изпълнителят следва изискванията на чл. 168 от ЗУТ.
08.04.2019 г.
IV: Приключване на договора
договорът е изпълнен
10.12.2021 г.
НЕ
ДА
ДА
НЕ
V: Допълнителна информация
Срокът на договора започва да тече от датата на подписването му и е до датата на изпълнение на всички поети от Страните задължения по Договора. Срокът за изпълнение на дейностите по поръчката е съобразен с периода за изпълнение на строителните дейности за съответния обект и започва да тече от датата на подписване на Протокола за откриване на строителна площадка за обектите и приключва с въвеждане в експлоатация на съответния обект, съгласно предвидения в Република България ред.
VI: Дата на изпращане на настоящото обявление
17.12.2021 г.
VII: Възложител