Версия за печат

00384-2020-0010

BG-Бяла Слатина:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000193058

BG313, Община Бяла Слатина, ул. Климент Охридски №68, За: Цветелина Андровска-Илиева и Красимир Коцов, България 3200, Бяла Слатина, Тел.: 0915 882121, E-mail: bslatina@oabsl.bg, Факс: 0915 82914

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.byala-slatina.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://e-obp.eu/bp/Document/c441705f-7e3c-4932-af3b-a65d6bfccd61.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Строителство
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: 10 от 11.06.2020 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00384-2020-0010
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Предмет на настоящата обществена поръчка е „Инженеринг - работно проектиране, СМР и авторски надзор във връзка с подмяна на участъци от съществуващата водопроводна мрежа на територията на село Соколаре, община Бяла Слатина“. Задачите и дейностите по настоящата обществена поръчка са описани подробно в част „Техническа спецификация“ от документацията по настоящата обществена поръчка.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: 17 от 20.01.2021 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG411, Райкомерс Конструкшън ЕАД, ж.к. ЛЮЛИН, бул. „Д-р Петър Дертлиев“ № 129, България 1359, София, Тел.: 02 9251444, E-mail: office@raicommerce.bg, Факс: 02 9251444

Изпълнителят е МСП: не

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Предмет на настоящата обществена поръчка е „Инженеринг - работно проектиране, СМР и авторски надзор във връзка с подмяна на участъци от съществуващата водопроводна мрежа на територията на село Соколаре, община Бяла Слатина“. Задачите и дейностите по настоящата обществена поръчка са описани подробно в част „Техническа спецификация“ от документацията по настоящата обществена поръчка.

ІІI.6) Срок на изпълнение
Начална дата

20.01.2021 г. 

Крайна дата

15.12.2021 г. 

ІII.7) Стойност, посочена в договора
1125382.54 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е предсрочно прекратен

ІV.1) Дата на приключване

15.12.2021 г. 

ІV.2) Причини за прекратяване/унищожаване на договора

Липса на финансиране.

ІV.3) Договорът е изменян

ДА

Променено условие: чл. 2, ал. 6; Преди промяната: чл. 2 няма ал.6; След промяната: (6) При частично осигуряване на средства за финансиране на договора и съответно частично възлагане на дейностите по договора, срока за проектиране е пропорционален на стойността на възложените работи, а срока за изпълнение на СМР е съгласно линейния график, като сбора от сроковете за изпълнение на отделните етапи не надвишава общия срок по отделните дейности, регламентиран в чл.2, ал.1 от договора.; Правно основание: чл. 116, ал. 1, т. 7 от ЗОП
Променено условие: чл. 4, ал. 1; Преди промяната: (1) Плащанията по договора ще се извършат по следния начин: 1. Авансово плащане в размер на 20 % (двадесет процента) от стойността на договора, платимо в 15 - дневен срок от осигурено финансиране, получаване на средствата по сметка на Общината, и надлежно издадена и предадена фактура от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. 2. Окончателно плащане на стойността, определена за работно проктиране, в срок до 30 календарни дни след получаване на фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и след издаване на разрешение за строеж на обекта. От съответната фактура се приспада стойността на платеното авансово плащане за проектирането. 3. Междинни плащания в общ размер до 80% (осемдесет процента) се извършват на база реално изпълнени и приети без забележки СМР, установени с констативен приемо – предавателен протокол (акт.19) и сметка 22 за установяване на действително извършени и приети СМР, както и изготвени съответните Актове, съгласно Наредба № 3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството, платими в 10 – дневен срок след приемане на работата от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, получаване на средства в сметката на Община Бяла Слатина от Министерството на финансите чрез постановление на Министерски съвет или друг източник и представяне на фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. При всяко плащане от съответната фактура се приспадат 20 % от платеното авансово плащане. 4. Окончателно плащане за изпълнение на СМР, платимо в едномесечен срок от: приемане на работата с подписването на Протокол Образец 15, след надлежно издадена и предадена фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. Фактурата за окончателно плащане трябва да бъде с приспаднато междинно и авансово плащане. 5. Окончателно плащане на стойността на авторския надзор, платимо в срок до 30 календарни дни от подписване на Протокол Образец 15, екзекутивна документация, приемо-предавателен протокол за действително извършени и подлежащи на заплащане услуги по осъществен авторски надзор на обекта, подписани от страните, и оригинална фактура за окончателната стойност на дължимата сума. От съответната фактура се приспада стойността на платеното авансово плащане за авторския надзор. ; След промяната: (1) Плащанията по договора ще се извършат по следния начин: 1. Авансово плащане в размер на 20 % (двадесет процента) от стойността на възложения етап, платимо в 15 - дневен срок от осигурено финансиране, получаване на средствата по сметка на Общината, и надлежно издадена и предадена фактура от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. 2. Окончателно плащане на стойността, определена за работно проктиране за възложения етап, в срок до 30 календарни дни след получаване на фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и след издаване на разрешение за строеж на обекта. От съответната фактура се приспада стойността на платеното авансово плащане за проектирането. Стойността за проектиране се определя от общата сума за проектиране пропорционално на стойността на дейностите по СМР. 3. Междинни плащания в общ размер до 80% (осемдесет процента) се извършват на база реално изпълнени и приети без забележки СМР за възложения етап, установени с констативен приемо – предавателен протокол (акт.19) и сметка 22 за установяване на действително извършени и приети СМР, както и изготвени съответните Актове, съгласно Наредба № 3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството, платими в 10 – дневен срок след приемане на работата от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, получаване на средства в сметката на Община Бяла Слатина от Министерството на финансите чрез постановление на Министерски съвет или друг източник и представяне на фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. При всяко плащане от съответната фактура се приспадат 20 % от платеното авансово плащане. 4. Окончателно плащане за изпълнение на СМР за възложения етап, платимо в едномесечен срок от: приемане на работата с подписването на Протокол Образец 15, след надлежно издадена и предадена фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. Фактурата за окончателно плащане трябва да бъде с приспаднато междинно и авансово плащане. 5. Окончателно плащане на стойността на авторския надзор за възложения етап, платимо в срок до 30 календарни дни от подписване на Протокол Образец 15, екзекутивна документация, приемо-предавателен протокол за действително извършени и подлежащи на заплащане услуги по осъществен авторски надзор на обекта, подписани от страните, и оригинална фактура за окончателната стойност на дължимата сума. От съответната фактура се приспада стойността на платеното авансово плащане за авторския надзор. Стойността за авторски надзор се определя от общата сума за авторски надзор пропорционално на стойността на дейностите по СМР. ; Правно основание: чл. 116, ал. 1, т. 7 от ЗОП
ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

НЕ

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

НЕ

Изпълнението е 44.43% от предмета на договора
Причини за частичното изпълнение: Договора е прекратен.
ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
499987.6 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

16.12.2021 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Иво Ценов Цветков
VII.2)
Длъжност: Кмет на Община Бяла Слатина