Версия за печат

00237-2019-0007

BG-Аксаково:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000093385

BG331, Община Аксаково, ул. Г. Петлешев, №58б, За: Ирина Добрева, България 9154, Аксаково, Тел.: 052 762157, E-mail: d_pravna@aksakovo.net, Факс: 052 762157

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.aksakovo.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.aksakovo.net/proc/ ZopView. aspx?DosieID=271.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Строителство
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: 558 от 27.08.2019 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00237-2019-0007
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Предвижда се изпълнението на комплекс от строително-монтажни работи за рехабилитация на улици „Илия Димитров“ и „Здравец“ в съответствие с одобрени инвестиционни проекти и Разрешение за строеж. В проекта са включени два подобекта (две улици), имащи важна роля в комуникационно-транспортната схема на града: 1. Улица „Илия Димитров” е обслужваща улица с интензивен трафик, осигуряваща връзка на жилищните квартали от източната част на града с общинската пътна мрежа, в непосредствена близост е разположен градски парк с детски площадки, градския пощенски клон, както и направлението на трафика в посока училището. Ремонтни дейности по улицата не са извършвани повече от 40 години. 2. Улица „Здравец“ е възлова за града, тъй като освен осигуряването на връзка на разположените в северната част на града жилищни квартали с общинската пътна мрежа, осигурява обходен маршрут за транзитно преминаващите автомобили по път VAR1023 по градския му участък ул. „Капитан Петко Войвода“ в северно направление. Голяма част от пътната настилка е повредена и се нуждае от рехабилитация. На много места съществуващите бордюри са или изцяло скрити, или с неестествена височина, което пречи за нормалното отвеждане на повърхностните води и не осигурява безопасността на пешеходното движение. При изпълнение на строително - монтажните работи Изпълнителят следва да се придържа стриктно към одобрения инвестиционен проект. Изменения в проекта могат да се правят само от Възложителя /след предварително съгласуване с проектанта и строителния надзор на обекта и изрично написана заповед за нужните промени, когато това е в интерес на качеството на работата или води до намаляване на разходите за строителство без влошаване на качеството. Изпълнителят няма право по своя инициатива да прави изменения в проекта без разрешение от Възложителя и одобрение от проектанта на обекта и строителния надзор, както и заповед отразена в заповедната книга на обекта. Предвижда се изпълнение на следните основни видове строителни дейности: 1. Рехабилитация на улица „Илия Димитров”, с дължина, получена след подробно заснемане - L=583,63m., включваща: подмяна на амортизирана тротоарна настилка и полагане на нова такава с обща площ 2559 кв.м.; нови ограничителни видими бордюри с обща дължина 1697 м.; полагане на нова асфалтова настилка с обща площ 3948 кв.м.; подмяна на съществуващо улично осветление с ново енергоспестяващо – 22 бр. 2. Рехабилитация на улица „Здравец” /в т.ч.: улица „Здравец - дясно платно”, с дължина, получена след подробно заснемане - L=610,19m. и улица „Здравец - ляво платно”, с дължина, получена след подробно заснемане - L=280,30m./, включваща: подмяна на амортизирана тротоарна настилка и полагане на нова такава с обща площ 2000 кв.м.; нови ограничителни видими бордюри с обща дължина 2194 м.; полагане на нова асфалтова настилка с обща площ 5518 кв.м.; подмяна на съществуващо улично осветление с ново енергоспестяващо – 30 бр. Ще се положи нова пътна маркировка върху асфалтираните улици и ще се обнови и актуализира вертикалната сигнализация. Проектът е съобразен с изискванията за достъпност, като се предвижда направа на рампи за инвалиди до нивото на настилката. Пред съществуващите гаражни входове и търговски обекти ще се изградят бетонови рампи. Съобразно нормативните изисквания на Закона за устройство на територията при изпълнение на строителството ще се упражнява строителен и авторски надзор. За всяка от отделните дейности, описани в количествената сметка, следва да се предвидят всички необходими разходи, в т.ч. доставка на всички необходими материали, транспорт, механизация, почистване и извозване на отпадъци и др. Невключени разходи в съответните позиции, няма да бъдат признавани при изпълнението и остават за сметка на Изпълнителя. Изпълнителят на строителните работи трябва да спазва всички изисквания на нормативните актове и стандарти, регламентиращи този вид дейност и определящи необходимото ниво на качество.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: 201 от 26.06.2020 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

ДА

III.3) Изпълнител по договора

BG331, Хранкострой 2019 ДЗЗД, р-н Приморски, ул. Арх. Евгени Дякович, №37, България 9000, Варна, Тел.: 052 484265, E-mail: hrankotosh@abv.bg, Факс: 052 484265

Изпълнителят е МСП: да

III.3) Изпълнител по договора

BG331, Хранкотош ЕООД, р-н Приморски, ул. Арх. Евгени Дякович, №37, България 9000, Варна, Тел.: 052 484265, E-mail: hrankotosh@abv.bg, Факс: 052 484265

Изпълнителят е МСП: да

III.3) Изпълнител по договора

BG331, Бранакс ЕООД, ул. Детелина Минчева, №1, България 9154, Аксаково, Тел.: 052 488114, E-mail: office.branaks@gmail.com, Факс: 052 488114

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Изпълнение на строително-монтажни работи на обект „Рехабилитация на улици в гр. Аксаково: улица „Илия Димитров” и улица „Здравец“

ІІI.6) Срок на изпълнение
Крайна дата

22.04.2021 г. 

ІII.7) Стойност, посочена в договора
1099515.91 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз
Финансирането е 96.75% от стойността на договора.

IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

01.12.2021 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
1053138.61 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

15.12.2021 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Руска Георгиева Илиева
VII.2)
Длъжност: Зам.-кмет на Община Аксаково, Възложител, съгласно заповед № 242/18.04.2016 г. на Кмета на Община Аксаково