Версия за печат

00039-2019-0012

BG-Павликени:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000133901

BG321, Община Павликени, бул.Руски №4, За: Славена Грозева, България 5200, Павликени, Тел.: 0610 51357, E-mail: obshtina@pavlikeni.bg, Факс: 0610 52642

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.pavlikeni.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.pavlikeni.bg/index.php?option=com_jdownloads&Itemid=79&task=viewcategory&catid=263&lang=bg.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Строителство
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: РД-02-11-1944 от 14.08.2019 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00039-2019-0012
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

В предмета на поръчката се предвижда изпълнението на действия за подмяна на част от съществуващи тласкателни водопроводи от помпена станция на с.Росица до НР на с.Вишовград, находящи се в община Павликени. Включват се следните основни дейности: -Земно-изкопни работи -Водопроводни работи -Насипни работи -Разваляне и възстановяване на настилката С оглед спецификите на водопроводната мрежа и в съответствие с разработеното в одобрения за изпълнение инвестиционен проект са дефинирани вклчените в предмета на поръчката за изпълнение клонове на водопроводната мрежа. Подробно описание на дейностите по изпълнение на поръчката е изложено в техническата спецификация и изготвения инвестиционен проект за обекта – част от документацията за участие в процедурата.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: ОП-02 от 03.01.2020 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG411, ДЗЗД „ВИА ХИДРО ГРУП”, район Възраждане, бул.”Александър Стамболийски” №81, вх.В, ет.1, България 1000, София, Тел.: 0889 999908, E-mail: hidrostroigrup@abv.bg, Факс: 0888 199909

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

„Подмяна на съществуващи тласкателни водопроводи от помпена станция на с.Росица до НР на с.Вишовград, община Павликени“

ІІI.6) Срок на изпълнение
Срок в дни

190

ІII.7) Стойност, посочена в договора
833684.26 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

16.11.2021 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

ДА

Променено условие: 1) Въвеждане на условни етапи на обекта с оглед частичното му финансиране Страните се договарят изпълнението на обекта да бъде разделено на два условни етапа, като през първия условен етап да бъдат изпълнени строителни работи съобразно отпуснатия целеви трансфер. Изпълнението на останалата част от договора е отложено на основание чл. 114 от ЗОП. 2) Срокове за изпълнение на обекта Частта от СМР по подмяна на съществуващи тласкателни водопроводи – от съществуваща помпена станция с. Росица до НР за с. Вишовград - І-ви подем ще се изпълни за срока, посочен в Линейния график. Останалата част-след получаване на финнасиране. 3) Промяна в начина на плащане съобразно частичното финансиране на обекта-авансово, междинни и окончателно.; Преди промяната: 1. В предмета на поръчката се предвижда изпълнението на действия за подмяна на част от съществуващи тласкателни водопроводи от помпена станция на с.Росица до НР на с.Вишовград, находящи се в община Павликени. Включват се следните основни дейности: -Земно-изкопни работи -Водопроводни работи -Насипни работи -Разваляне и възстановяване на настилката С оглед спецификите на водопроводната мрежа и в съответствие с разработеното в одобрения за изпълнение инвестиционен проект са дефинирани включените в предмета на поръчката за изпълнение клонове на водопроводната мрежа. 2.Раздел ІІ. Срок и място за изпълнение на договора, чл. 4, ал. 1 от Договора: Общият срок за изпълнение на договора е 190 календарни дни (съгласно предложението за изпълнение на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ). Срокът за изпълнение започва да тече от датата на подписване на Протокол за откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво на строежа (Приложение №2а към чл. 7, ал. 3, т. 2 от Наредба № 3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството) и приключва със съставянето на Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа (Приложение №15 към чл. 7, ал. 3, т. 15 от Наредба № 3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството). 3. Раздел III. Цена, ред и срокове за плащане, Чл. 7, ал. 1-ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ плаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ Цената по този Договор, както следва: 1). Авансово плащане в размер на 50 % /петдесет процента/ от сумата за изпълнение на строителството. Изплащането се извършва след осигуряване на финансиране за обекта, в срок до 30 дни след представяне на фактура и гаранция за авансово предоставените средства (за цялата стойност на авансовото плащане). Гаранцията се освобождава поетапно и пропорционално след приспадане на съответната част на аванса от междинните плащания. Авансовото плащане се приспада пропорционално от всяко междинно плащане; 2). Междинни плащания – в размер до 90% (деветдесет на сто) от стойността на конкретно възложеното – периодично, в хода на изпълнение на договора, при наличието на двустранно подписани протоколи за действително завършени и приети количества строително-възстановителни работи /обр. 19/ - след приспадане на съответна част от изплатения аванс и представяне на фактура от страна на Изпълнителя - в срок до 30 (тридесет) дни след подписване на всички Актове обр.15 за обектите и представяне на фактура 3). Окончателно плащане: в размер на оставащата неразплатена част от стойността по договора, след приспадане на извършените плащания, в срок до 30 (тридесет) календарни дни, след представен констативен акт за установяване годността за приемане на строежа (приложение № 15) и предоставяне на фактура в оригинал. ; След промяната: Изменението води до следните промени: I. Въвеждане на етапи на обекта с оглед частичното му финансиране § 1. (1) Страните се договарят изпълнението на обекта да бъде разделено на два условни етапа, като през първия условен етап да бъдат изпълнени строителни работи съобразно отпуснатия целеви трансфер за подмяна на съществуващи тласкателни водопроводи – от съществуваща помпена станция с. Росица до НР за с. Вишовград-І-ви подем. (2) Изпълнението на останалата част от договора е отложено на основание чл. 114 от Закона за обществените поръчки до получаване от страна на изпълнителя на уведомление, че е осигурено финансиране за изпълнение на поръчката. II. Срокове за изпълнение на обекта § 2. (1) Частта от СМР по подмяна на съществуващи тласкателни водопроводи – от съществуваща помпена станция с. Росица до НР за с. Вишовград - І-ви подем ще се изпълни за срока, посочен в Линейния график на изпълнителя. (2) Общият срок по чл. 4, ал. 1 от договора остава непроменен. (3) В случай, че след изпълнението на СМР по подмяна на съществуващи тласкателни водопроводи – от съществуваща помпена станция с. Росица до НР за с. Вишовград - І-ви подем не е осигурено финансиране за останалата част от строителството, срокът за изпълнение се спира на основание чл. 41, ал. 5 от договора. III. Начин на плащане § 3. (1) В съответствие с осигуреното частично финансиране на обекта за СМР по подмяна на съществуващи тласкателни водопроводи – от съществуваща помпена станция с. Росица до НР за с. Вишовград-І-ви подем, начинът на плащане, посочен в чл. 7, ал. 1 от договора се прилага към цената за изпълнение на тази част от поръчката (315 379,19 лв. без ДДС, съответно-378 455,03 лв. с ДДС, без непредвидени разходи), както следва: 1. Авансово плащане в размер на 50 % /петдесет процента/ от сумата за изпълнение на тази част от поръчката, или 157 689,60 без ДДС, съответно 189 227,52 лв. с ДДС. Изплащането се извършва след осигуряване на финансиране за обекта, в срок до 30 дни след представяне на фактура и гаранция за авансово предоставените средства (за цялата стойност на авансовото плащане). Гаранцията се освобождава поетапно и пропорционално след приспадане на съответната част на аванса от междинните плащания. Авансовото плащане се приспада пропорционално от всяко междинно плащане; 2. Междинни плащания – в размер до 90% (деветдесет на сто) от сумата за изпълнение на тази част от поръчката – периодично, в хода на изпълнение на договора, при наличието на двустранно подписани протоколи за действително завършени и приети количества строително-възстановителни работи /обр. 19/ - след приспадане на съответна част от изплатения аванс и представяне на фактура от страна на Изпълнителя - в срок до 30 (тридесет) дни след представяне на фактура. 3. Окончателно плащане: в размер на оставащата от сумата за изпълнение на тази част от поръчката, след приспадане на извършените плащания, в срок до 30 (тридесет) календарни дни, след представен констативен акт за установяване годността за приемане на строежа (приложение № 15) и предоставяне на фактура в оригинал. (2) След осигуряване на финансиране за останалата част от предмета на договора, се прилагат същите правила, съобразно чл. 7, ал. 1-4 от договора. ; Правно основание: чл. 116, ал. 1, т. 3 от ЗОП и Постановление на Министерски съвет № 357/19.12.2019 г. за одобряване на допълнителни трансфери по бюджетите на общини за 2019 г.
Променено условие: 1. Страните се договарят непредвидените разходи по чл. 6, ал. 3 от Договора в размер на 39 699,25 лв. без ДДС, да бъдат разходени само за изпълнението на втори условен етап-от съществуваща помпена станция до ЧВ до съществуващ напорен резервоар на с.Вишовград-П-ри подем. 2. Страните се договарят да бъдат изпълнени допълнителен и единствен вид СМР извън КСС и Договора, а именно: „Разбиване на масивна скала с багер-хидрочук“ с прогнозно количество 1800 м3. 3. В резултат на горното, страните се договарят в КСС към Ценовото предложение, представляващо Приложение № 3, да бъдат извършени промени в количествата на някои видове строителни и монтажни работи, както и да бъдат включени нови видове работи. Измененията в КСС са отразени в приложената към споразумението заменителна таблица. (4) Цената за изпълнение по чл. 6, ал. 1 от договора се променя от 833 684,26 лв. без ДДС на 878 237,11 лв. с ДДС.; Преди промяната: I. Раздел III. Цена, ред и срокове за плащане, чл. 6, ал. 3-Стойността на непредвидените СМР се определя по предложението на участника на 39 699,25(словом: тридесет и девет хиляди шестстотин деветдесет и девет лева и 25 стотинки ) лева без ДДС, или 5% (словом:пет процента). II. (2) Остойностяването на непредвидените разходи за СМР, които не са предвидени в Количествено-стойностната сметка се извършва съгласно ценовите показатели посочени в Ценовото предложение на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ: Средна часова ставка 5,20 лв./час; Допълнителни разходи за труд 100% Допълнителни разходи върху механизация 50% Доставно-складови разходи 10% Печалба 10% (3) За новите строително-монтажни работи, за които няма посочени единични цени в количествено стойностните сметки, ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ представя нови единични цени по видове строително монтажни работи, с анализ за всяка от тях, формирани на база показателите за ценообразуване по ал.3 и фактури на материали, които подлежат на утвърждаване от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ (4) При необходимост от извършване на непредвидени работи, възникнали след сключването на договора, ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ отразява в заповедната книга на обекта необходимостта от изпълнението на допълнителните количества/ видове СМР. III. Раздел III. Цена, ред и срокове за плащане, чл. 6, ал. 1-Цената за изпълнение на СМР е в размер на 833 684,26 лв. (осемстотин тридесет и три хиляди шестстотин осемдесет и четири лева и 26 стотинки) без ДДС, или 1 000 421,11 лв. (един милион четиристотин двадесет и един лева и 11 стотинки) със ДДС, съгласно Ценовото предложение на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, неразделна част от настоящия договор. IV. Чл. 7. (1) ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ плаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ Цената по този Договор, както следва: 3). Окончателно плащане: в размер на оставащата неразплатена част от стойността по договора, след приспадане на извършените плащания, в срок до 30 (тридесет) календарни дни, след представен констативен акт за установяване годността за приемане на строежа (приложение № 15) и предоставяне на фактура в оригинал. ; След промяната: Изменението води до следните промени: § 1. (1) Страните се договарят непредвидените разходи по чл. 6, ал. 3 от Договора в размер на 39 699,25 лв. (словом: тридесет и девет хиляди шестстотин деветдесет и девет лева и 25 стотинки ) без ДДС, да бъдат разходени само за изпълнението на втори условен етап-от съществуваща помпена станция до ЧВ до съществуващ напорен резервоар на с.Вишовград-П-ри подем. (2) Страните се договарят да бъдат изпълнени допълнителен и единствен вид СМР извън КСС и Договора, а именно: „Разбиване на масивна скала с багер-хидрочук“ с прогнозно количество 1800 м3. (3) В резултат на горното, страните се договарят в Количествено-стойностната сметка (КСС) към Ценовото предложение, представляващо Приложение № 3, да бъдат извършени промени в количествата на някои видове строителни и монтажни работи, както и да бъдат включени нови видове работи. Измененията в КСС са отразени в приложената към Допълнително споразумение заменителна таблица и е неразделна част от него. Изменението се прави в съответствие с чл. 7, ал. 2, 3 и 4 от Договор № ОП-2/03.01.2020 г. (4) Цената за изпълнение по чл. 6, ал. 1 от договора се променя от 833 684,26 лв. (осемстотин тридесет и три хиляди шестстотин осемдесет и четири лева и 26 стотинки) без ДДС, или 1 000 421,11 лв. (един милион четиристотин двадесет и един лева и 11 стотинки) с ДДС, на 878 237,11 лв. (осемстотин седемдесет и осем хиляди двеста тридесет и седем лева лева и единадесет стотинки), съответно-1 053 884,53 лв. (един милион петдесет и три хиляди осемстотин осемдесет и четири лева и единадесет стотинки) с ДДС. (5) Разликата между цената по договор № ОП-2/03.01.2020 г. и цената за действително изпълнените СМР ще се заплати с окончателното плащане по чл. 7 от договора. ; Правно основание: чл. 116, ал. 1, т. 2 от ЗОП, чл. 7, ал. 2, 3 и 4 и чл. 52 от Договора за обществена поръчка № ОП-2/03.01.2020 г.
ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
877717.96 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

14.12.2021 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: инж. Емануил Александров Манолов
VII.2)
Длъжност: Кмет на Община Павликени