Версия за печат

00814-2020-0013

BG-Враца:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000193115

BG313, Община Враца, ул.Стефанаки Савов № 6, За: Нина Калеева, директор на Дирекция СИ, България 3000, Враца, Тел.: 092 62306, E-mail: nkaleeva@vratza.bg, Факс: 092 62306

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.vratza.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.vratza.bg/?category=18.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Строителство
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: 1225 от 05.06.2020 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00814-2020-0013
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Описание и обхват на поръчката Дейност проектиране: Инвестиционният проект следва да бъде изработен във фаза технически, с обем и съдържание, съгласно изискванията на Наредба № 4 / 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти. Инвестиционният проект трябва да съдържа: • Част „Пътна” • Част „Геодезия” • Част „Временна организация и безопасност на движението” • Част „План за управление на строителни отпадъци” • Част „План за безопасност и здраве” • Част „Проектно – сметна документация” Дейност строителство: • Разбиване на съществуващата бетонова настилка; • Изкопни работи за достигане на нива, изкопи за банкети и окопи за изграждане на канавки за отводняване; • Полагане на трошен камък за пътна основа, банкети (подравняване, валиране и уплътняване); • Направа на асфалтобетонна настилка на улично платно по детайл; • Определяне на подходящи надлъжни и напречни наклони; • Отводняване; Надлъжните и напречните наклони и на двата пътни участъка с различна настилка са неравномерни, което е довело до влошено отводняване. Планира се по трасето с обща дължина 1 395 м. – предмет на настоящата обществена поръчка да бъдат изградени канавки и водостоци, където е необходимо.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: С-221 от 30.09.2020 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

ДА

III.3) Изпълнител по договора

BG412, ВРАЦА ИНЖЕНЕРИНГ ДЗЗД, УЛ. 21-ВЕК 17 ЕТ. 4 АП. 6, България 1000, СОФИЯ, Тел.: 087 8698300, E-mail: office@parsec-group.bg, Факс: 087 8698300

Изпълнителят е МСП: не

III.3) Изпълнител по договора

BG412, ПАРСЕК ГРУП ЕООД, УЛ. 21-ВЕК 17 ЕТ. 4 АП. 6, България 1000, София, Тел.: 087 8698300, E-mail: office@parsec-group.bg, Факс: 087 8698300

Изпълнителят е МСП: да

III.3) Изпълнител по договора

BG333, ИНВЕСТИЦИОННО ПРОЕКТИРАНЕ, УЛ. ЛЮБЕН КАРАВЕЛОВ 31 ЕТ. 2, България 9700, Шумен, Тел.: 054 801477, E-mail: zlatevd@abv.bg, Факс: 054 801477

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

„Инженеринг – проектиране, изпълнение на СМР и осъществяване на авторски надзор във връзка с рехабилитация на съществуваща транспортна връзка до Почивно-оздравителен комплекс „Леденика” в землището на Згориград, община Враца“

ІІI.6) Срок на изпълнение
Начална дата

30.09.2020 г. 

Крайна дата

03.12.2021 г. 

ІII.7) Стойност, посочена в договора
722500 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

03.12.2021 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
722500 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

08.12.2021 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Калин Ангелов Каменов
VII.2)
Длъжност: Кмет на Община Враца