Версия за печат

00210-2019-0004

BG-София:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 121015056

BG411, Агенция за социално подпомагане, ул. Триадица №2, За: Айлин Мехмедова, България 1051, София, Тел.: 00359 28119608, E-mail: a.mehmedova@asp.government.bg, Факс: 00359 29861198

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.asp.government.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): https://asp.government.bg/bg/public-procurement/procurement.

I.2) Вид на възложителя

Национална или федерална агенция/служба

I.3) Основна дейност

Социална закрила



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Доставки
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: 14 от 28.02.2019 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00210-2019-0004
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Предметът на обществената поръчка включва доставка и гаранционно обслужване на 325 броя преносими компютри за нуждите на АСП и териториалните й структури, съгласно техническата спецификация на възложители и техническото и ценово предложение на изпълнителя, до ЦУ на АСП в гр. София, ул. Триадица 2 и до адресите на РДСП, съгласно списък-приложение към договора.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: ФС01-0514 от 14.09.2021 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

рамково споразумение

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG411, КЮ ЕЛЕКТРОНИК ЕООД, район Младост, бул. „Самоковско шосе“ № 2Л, ТЦ Боила, ет. 4, офис 8.3., България 1138, София, Тел.: 00359 24442488, E-mail: stefan@qelectronic.com, Факс: 00359 24442488

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Предметът на договора обхваща доставка и гаранционно обслужване на 325 броя преносими компютри за нуждитен а АСП и териториалните й структури, съгласно техническата спецификация на възложители и техническото и ценово предложение на изпълнителя, до ЦУ на АСП в гр. София, ул. Триадица 2 и до адресите на РДСП, съгласно списък-приложение към договора. Договорът е сключен след проведена процедура по чл. 82, ал. 3 от ЗОП, във връзка с рамково споразумение № СПОР-24/20.11.2019 г., с предмет: „Доставка на компютри и периферни устройства за нуждите на органите на изпълнителната власт и техните администрации, обособена позиция № 2 „Доставка на преносими компютри“ на ЦОП - МФ

ІІI.6) Срок на изпълнение
Срок в дни

60

ІII.7) Стойност, посочена в договора
420875 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

17.11.2021 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
420875 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация

Обявлението за приключване на договора за обществена поръчка следва да се публикува по партида на Централния орган за покупки /ЦОП/ към Министерство на финансите, към досието на централизиранта обществена поръчка, с уникален номер в РОП: 00210-2019-0004, на основание чл.14, ал.3 от ППЗОП.


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

06.12.2021 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Румяна Димитрова Петкова
VII.2)
Длъжност: Изпълнителен директор