Версия за печат

00530-2018-0084

BG-Пловдив:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 1310631880039

BG421, Национална агенция за приходите, Териториална дирекция на НАП Пловдив, ул. Скопие 106, За: С.Тименова, България 4030, Пловдив, Тел.: 032 935437, E-mail: s.timenova@ro16.nra.bg, Факс: 032 679757

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.nra.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): https://old.nra.bg/news?id=3716.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Икономческа и финансова дейност



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Услуги
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: РД-44-16#1 от 04.09.2018 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00530-2018-0084
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

„Извършване на абонаментна поддръжка и ремонт на пътнически и товарни асансьори /включително доставка на резервни части, възли, детайли, материали и консумативи/, обслужващи административните сгради на ТД на НАП Пловдив в градовете Стара Загора, Пазарджик, Хасково, Кърджали и Пловдив, според зададените технически параметри и приложените технически спецификации на поръчката”, в пет обособени позиции. В предмета на поръчката се включват: 1. Абонаментно техническо поддържане - включва извършването на всички дейности, нормативно определени в Наредба за безопасната експлоатация и техническия надзор на асансьори и другите нормативни актове, свързани с предмета на поръчката, съгласно Техническите спецификации; 2. Извършване на ремонт на асансьорните уредби - Ремонтът включва отстраняването на възникнали повреди, констатирани при абонаментната техническа поддръжка (функционалните проверки и техническото обслужване) или по сигнал на възложителя или негов представител, като вложените за това резервни части, възли, детайли, материали и консумативи са за сметка на възложителя. Ремонтните дейности се извършват съгласно НАРЕДБА ЗА БЕЗОПАСНАТА ЕКСПЛОАТАЦИЯ И ТЕХНИЧЕСКИЯ НАДЗОР НА АСАНСЬОРИ и другите нормативни актове, свързани с предмета на поръчката, съгласно Техническите спецификации.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: 7 от 11.02.2019 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG422, Вертикал 1 ЕООД, ул.Княз Борис I № 5, България 6300, Хасково, Тел.: 038 622273, E-mail: vertikal_1@abv.bg, Факс: 038 622273

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Извършване на абонаментна поддръжка и ремонт на 1 бр. товарен асансьор (включително доставка на резервни части, възли, детайли, материали и консумативи), обслужващ административната сграда на ТД на НАП Пловдив в град Кърджали, ул. Деспот Слав № 1.

ІІI.6) Срок на изпълнение
Начална дата

07.11.2019 г. 

Крайна дата

07.11.2021 г. 

ІII.7) Стойност, посочена в договора
1200 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

07.11.2021 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
1008 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

02.12.2021 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Венелин Найденов Найденов
VII.2)
Длъжност: Директор на ТД на НАП Пловдив