Версия за печат

00165-2019-0007

BG-София:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695114

BG411, Министерство на образованието и науката, бул. Княз Ал. Дондуков 2А, За: Силвия Йоцова, България 1000, София, Тел.: 00359 29217671, E-mail: s.yotsova@mon.bg, Факс: 00359 29217765

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.mon.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://zop.mon.bg/navigator/cat_ezop22.aspx?APpoSnaNF6bjIR8nSFD4ACXToJeWxS9ND+hqkQseTlDmr8IxscRR2vpfIsXHwHlBV0HUag/94QJs6dyKZ5jvxM3f4j4Dod4QLWstZJooTGw=.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Образование



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Доставки
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: Р01-8 от 28.02.2019 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00165-2019-0007
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

С провеждането на процедурата се цели сключване на рамкови споразумения с 12 изпълнители, на които да бъдат възлагани доставката и гаранционния сервиз на компютърна и периферна техника, инфраструктурно оборудване, системи и решения за видеонаблюдение и сигурност за нуждите на Министерството на образованието и науката и изпълняваните от него политики и проекти. Доставката на техника е разпределена в 4 обособени позиции, по всяка от които следва да се сключат рамкови споразумения с до трима изпълнители.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: Д03-19 от 13.08.2021 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

рамково споразумение

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG411, Контракс АД, р-н Изгрев, ул. „Тинтява“ № 13, България 1113, София, Тел.: 00359 9609777, E-mail: sales@kontrax.bg, Факс: 00359 9609797

Интернет адрес/и:

URL: www.kontrax.bg.

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Доставка и гаранционна поддръжка на следната техника - Преносим компютър ТИП 3- DELL Latitude 5420 - 2 бр. за нуждите на проект BG05M2OP001-5.001-0001 „Равен достъп до училищно образование в условията на кризи“, финансиран със средства по Оперативна програма "Наука и образование за интелигентен растеж" 2014 - 2020 г.

ІІI.6) Срок на изпълнение
Срок в дни

45

ІII.7) Стойност, посочена в договора
4496 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз
Финансирането е 100% от стойността на договора.

IV: Приключване на договора

договорът е унищожен

ІV.1) Дата на приключване

02.11.2021 г. 

ІV.2) Причини за прекратяване/унищожаване на договора

Неизпълнение на задължението на изпълнителя за доставка на техниката, предмет на договора.

ІV.3) Договорът е изменян

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

НЕ

Забавяне в дни: 36
Причини за забавянето: Неизпълнение на задължението на изпълнителя за доставка на техниката, предмет на договора.
ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

НЕ

Изпълнението е 0% от предмета на договора
ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
0 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

ДА

От изпълнителя, в размер на 539.52 BGN
Причини за възникване на задължението за неустойките: Неизпълнение на задължението на изпълнителя за доставка на техниката, предмет на договора. Т.9.1. от Договор Д03-19/13.08.2021 г.

V: Допълнителна информация


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

01.12.2021 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Владимир Валериев Станчев
VII.2)
Длъжност: Ръководител на проект BG05M2OP001-5.001-0001 „Равен достъп до училищно образование в условията на кризи“, финансиран със средства по ОП НОИР