Версия за печат

00797-2019-0055

BG-Бургас:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000056814

BG341, Община Бургас, ул. Александровска № 26, За: Мария Златева, България 8000, Бургас, Тел.: 056 907269, E-mail: m.zlateva@burgas.bg, Факс: 056 841996

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): https://www.burgas.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): https://www.burgas.bg/bg/notice/details/62/40360.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Строителство
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: 3331 от 30.10.2019 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00797-2019-0055
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Предвижда се изграждане на многофамилна жилищна сграда с пет секции /4 двуетажни и 1 триетажна/ с капацитет от 47 апартамента. Сградата е проектирана с два типа секции - А и Б. В секция тип А са предвидени едностайни и двустайни апартаменти, подходящи за хора с физически затруднения в придвижването. Осигурена е достъпност на средата посредством асансьори до всички етажи. В секция тип Б са предвидени апартаменти за многодетни семейства. Тези секции са без асансьор. В сградата ще бъдат изградени три типа апартаменти: Едностайни тип "студио" - 22 броя;Двустайни жилища - 21 броя; Тристайни жилища - 4 броя. При промяна на инвестиционното намерение, в част от секции А3 и Б2 на две нива – полуподземен и първи етаж, са обособени помещения за нуждите на Кризисен център за деца и лица, пострадали от насилие, трафик или друга форма на насилие. Входът му е отделен от жилищните входове и е с достъп от обслужващата улица от югозапад. Достъпната среда за центъра е осигурена посредством асансьор, който едновременно ще обслужва живущите в секция А3 и Кризисния център. За да се осигури безпрепятственото функциониране на двете отделни звена, е предвидено асансьорът да бъде с двустранно отваряне с контролиран достъп.За нуждите на Кризисния център в полуподземния етаж на двете секции са обособени: дневна с библиотека, перално помещение, стая за почивка на персонала, разливочна и санитарни помещения. На първия етаж са предвидени 5 стаи за настаняване на ползвателите на центъра, дневна за персонала, фоайе и приемна стая. В полуподземния етаж са разположени още перални помещения, складови и технически помещения към жилищната част и един апартамент.В първия етаж на секция А3 са разположени и помещения с общи функции: Зала оборудвана с компютри, с осигурен достъп до интернет, телефон и други медии; Зала за събрания на живущите; Стая за охрана; Склад за съхранение на велосипеди и детски колички; санитарни помещения и апартаменти. Поради особеностите на терена в полуподземното ниво на секции Б1, А1, А2 и А3 са ситуирани жилища и общи помещения, които имат естествено осветление и директен достъп до дворното пространство в североизточната част на парцела. В секции Б1, А1 и А2 промяната по чл.154 ЗУТ предвижда разширяване на асансьорната шахта. Ориентировъчно в тези жилища могат да се настанят около 100 - 120 обитатели.Технически показатели: Обща застроена площ –1037,14 кв. м; Обща разгъната застроена площ – 3505,77 кв. м.; Разгъната застроена площ за актуване – 2 881,48 кв. м. Градоустройствени показатели: Площ на имота – 2 393 кв. м; Плътност на застрояване – 43%; Интензивност на застрояване – 1,20;Озеленяване - 40%. Достъпна среда: При проектирането са спазени изискванията на Наредба № 4/2009 г. за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, включително за хората в увреждания. Проектното решение осигурява възможност за безпрепятствено ползване от хора в неравностойно положение. Предвидени са 3 броя паркоместа за хора с увреждания в непосредствена близост до входовете на сградата и има възможност да се осигурят още.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: 93-ОП19-74/30/ от 04.05.2020 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG341, МЕГА ГИПС ЕООД, ул. Копривщица № 4, ет. 4, България 8000, Бургас, Тел.: 0887 870007, E-mail: kpaparinov@abv.bg, Факс: 0887 870007

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

"Изпълнение на строително - монтажни работи за изграждане на многофамилни жилищни сгради - социални жилища и Кризисен център в част от секция АЗ и Б2 от същата сграда в ПИ с идентификатор 07079.671.334 по КК на гр. Бургас, УПИ VIII, кв.151 по плана на зона „Д“, ж.к. „Меден рудник“

ІІI.6) Срок на изпълнение
Срок в дни

470

ІII.7) Стойност, посочена в договора
3602853.98 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз
Финансирането е 95% от стойността на договора.

IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

03.11.2021 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

ДА

Променено условие: Към договор е регистрационен индекс: 93-ОП19-74/30/04.05.2020 г. се добавя следния номер:; Преди промяната: Договор; След промяната: 1. Към договор с регистрационен индекс: 93-ОП19-74/30/04.05.2020 г. се добавя следния номер: 1.1 Във връзка с изпълнение на проект: „Изграждане на социални жилища в зона „Д“ на ж. р. „Меден рудник", УПИ VIII, кв. 151, гр. Бургас“, ДБФП № BG16RFOPOO1 -1.004-0011 - С01 се добавя следния № BG16RFOP001-1.004-0011- C01-S-01; 1.2 Във връзка е изпълнение на проект: „Изграждане на Кризисен център в партерен етаж на социално жилище в зона „Д“, на ж. р. „Меден рудник“, УПИ VIII, кв.151, гр. Бургас“, ДБФП № BG16RFOP001-1.004-0012- С01 се добавя следния № BG16RFOР001 -1.004-0012- С01-S-01; Правно основание: допълнително споразумение №93-ОП19-74(31)08.05.2020г.
Променено условие: Към раздел раздел III. ЦЕНА И УСЛОВИЯ НА ПЛАЩАНЕ; Преди промяната: ново; След промяната: 2.Към раздел III. ЦЕНА И УСЛОВИЯ НА ПЛАЩАНЕ от сключения договор се добавя текста: 2.1 Във връзка с изпълнение на проект: „Изграждане на социални жилища в зона „Д“ на ж. р. „Меден рудник“, УПИ VIII, кв.151, гр. Бургас“, ДБФП № BG16RFOP001-1.004-0011- С01 на фактурите по всички плащания задължително трябва да е указано, че „Разходът е по договор за безвъзмездна помощ № BG16RFOP001-1.004-0011-С01 по ОПРР 2014-2020“: 2.2 Във връзка е изпълнение на проект: „Изграждане па Кризисен център в партерен етаж на социално жилище в зона „Д“, на ж. р. „Меден рудник“, УПИ VIII, кв.151, гр. Бургас“, ДБФП № BG16RFOPOO1-1.004-0012- С01 на фактурите по всички плащания задължително трябва да е указано, че „Разходът е по договор за безвъзмездна помощ № BG16RFOP001 -1.004-0012- С01 по ОПРР 2014-2020“; Правно основание: допълнително споразумение №93-ОП19-74(31)08.05.2020г.
Променено условие: Към раздел IV. ПРАВА И ЗАДЪЛЖЕНИЯ НА ИЗПЪЛНИТЕЛЯ; Преди промяната: ново; След промяната: 3. Към раздел IV. ПРАВА И ЗАДЪЛЖЕНИЯ НА ИЗПЪЛНИТЕЛЯ от сключения договор се добавят текстовете: Във връзка с изпълнението на Договора за безвъзмездна финансова помощ Изпълнителят има следните задължения: • Изпълнителят трябва да спазва стриктно публикувания от Управляващия орган Единен наръчник па бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. за бенефициенти на оперативните програми и изискванията на Регламент (ЕС) № 1303/2013 на Европейския парламент и на Съвета от 17 декември 2013 г, както и да използва примерните образци за билбордове, обяснителни табели, стикери и информационни материали. Образците могат да бъдат намерени па следния интернет адрес https://www.eufunds.bu/programen-pcriod-2014-2020/natzionalna-komunikatzionna- stralcgiva • Да поддържа точно и ясно систематизирано деловодство, както и пълна и точна счетоводна и друга отчетна документация за извършената дейност, позволяваща да се установи дали разходите са действително направени във връзка е изпълнението на договора. • Изпълнителят се задължава да спазва изискванията за съхранение на документацията за проекта, определени в договора за безвъзмездна помощ като съответно съхранява, осигурява и предоставя при поискване от УО на ОПРР, Сертифициращия орган, Одитния орган, Европейската сметна палата, органи на Европейската комисия. Дирекция „Защита на финансовите интереси па Европейския съюз“, МВР (АФКОС) и други национални одитни и контролни органи всички документи за проектите за период от 3 години, считано от 31 декември след приключването на ОПРР 2014-2020 г. • Изпълнителят се задължава да информира възложителя за възникнали проблеми при изпълнението на договора и за предприетите мерки за тяхното разрешаване;; Правно основание: допълнително споразумение №93-ОП19-74(31)08.05.2020г.
ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
3587305.61 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация

приожение №8 регистрационен индекс 93-ОП19-74/37/17.11.2021г.


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

18.11.2021 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: инж. Чанка Коралска, длъжностно лице по чл. 7, ал. 1 от ЗОП, съгл. Заповед № 3803/06.12.2019 г. на Кмета на Община Бургас
VII.2)
Длъжност: Заместник-кмет по "Строителство, инвeстиции и регионално развитие" към Община Бургас