Версия за печат

00467-2019-0014

BG-Крумовград:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000235913

BG425, Община Крумовград, пл. България № 5, За: Валерия Пехливанова - директор на дирекция Нормативна и обществени поръчки, България 6900, Крумовград, Тел.: 0884 066011, E-mail: minkrum@abv.bg, Факс: 03641 7024

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): https://www.krumovgrad.bg/.

Адрес на профила на купувача (URL): https://www.krumovgrad.bg/profil-na-kupuvacha/44-publichni-sastezaniya/1198-05-08-2019.html.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Строителство
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: КО-638 от 05.08.2019 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00467-2019-0014
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Реконструкцията и обновлението на дворното пространство на СУ „Васил Левски“ обхваща приблизителна площ от 9,6 дка. Общият периметър на проектиране включва терени за игра; зона със спортни игрища (малко футболно игрище, игрище за волейбол, три полета за бадминтон); изграждане на подпорни стени; обновяване на настилките; беседка за почивка и тихи игри; зона за креативна изява. В общата концепция за развитието на прилежащите пространства на сградата на СУ „Васил Левски“ се предвижда обновяване на конструктивните елементи, наложени от специфика на терена, полагане на настилки, подходящи за функционално планиране на площите и изграждане на съоръжения, подходящи за учениците от 1 до 4 клас.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: 500 от 25.10.2019 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG425, „ДУРАЛ“ ООД, кв. „Запад“, бл. 6, вх. В, ет. 1, ап. 26, България 6900, Крумовград, Тел.: 089855 1869, E-mail: duralood@abv.bg, Факс: 03641 7577

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

„Избор на изпълнител на СМР за обект: „Оборудване и обзавеждане на прилежащите пространства на сграда на СУ „Васил Левски“ - начален етап, гр. Крумовград”

ІІI.6) Срок на изпълнение
Срок в дни

180

ІII.7) Стойност, посочена в договора
808613.63 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз
Финансирането е 100% от стойността на договора.

IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

01.10.2021 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

ДА

Променено условие: Чл. 3 (1) ; Преди промяната: „Чл. 3 (1) Общата цена за извършването на строително-монтажните работи, определена съгласно ценовото предложение (количествено-стойностната сметка), неразделна част от договора на Изпълнителя е в размер на 811 762.84 лева (осемстотин и единадесет хиляди седемстотин шестдесет и два лева и осемдесет и четири стотинки) без ДДС или 974 115.41 лева (деветстотин седемдесет и четири хиляди сто и петнадесет лева и четиридесет и една стотинки) с ДДС в това число: - 780 541.19 лв. без ДДС и 936 649.43 лева с ДДС за СМР и - 31 221.65 лв. без ДДС и 37 465.98 лева с ДДС 4 % непредвидени разходи“; След промяната: „Чл. 3 (1) Общата цена за извършването на строително-монтажните работи, определена съгласно Количествено-стойностната сметка – Приложение № 1 към настоящия анекс, е в размер на 808 613,63 лева /осемстотин и осем хиляди шестстотин и тринадесет лева и шестдесет и три стотинки/ без ДДС или 970 336,36 лева /деветстотин и седемдесет хиляди триста тридесет и шест лева и тридесет и шест стотинки/ с ДДС“, в това число: - 780 541.19 лв. без ДДС и 936 649.43 лева с ДДС за СМР и - 28 072.44 лв. без ДДС и 33 686.93 лева с ДДС непредвидени разходи“.; Правно основание: чл. 116, ал. 1, т. 3 от ЗОП
ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
795944.36 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

28.10.2021 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Себихан Керим Мехмед
VII.2)
Длъжност: Кмет на община Крумовград