Версия за печат

00268-2019-0020

BG-София:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 831601932

BG411, Държавна агенция за бежанците при Министерския съвет, бул. Княгиня Мария Луиза № 114 Б, За: Елена Георгиева - главен експерт ОПМ, дирекция УСОП, България 1233, София, Тел.: 02 8080999, E-mail: sar@saref.government.bg, Факс: 02 9559476

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): https://aref.government.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): https://www.profilnakupuvacha.com/Държавна%20агенция%20за%20бежанците%20при%20Министерския%20съвет,13273.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Строителство
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: РД 05-555 от 21.08.2019 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00268-2019-0020
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Основен ремонт и преустройство на кухненски блок и столова в административна сграда на ДАБ при МС за обособяване на работни помещения и архивохранилище. Поръчката включва следните дейности: а) извършване на строително-ремонтни работи, включително доставката на материали, оборудване и обзавеждане; б) съставяне на необходимите актове и протоколи по време на строителството съгласно Наредба № 3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството, както и екзекутивна документация (при необходимост); в) отстраняване на появилите се дефекти в гаранционните срокове съгласно сключения Договор.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: УС-1241/16/ от 18.11.2019 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG411, НСК СОФИЯ ЕООД, ж.к. Света Троица, бл. 339, вх. Г, ет. 6, ап. 107, България 1330, София, Тел.: 02 9530816, E-mail: office@nsksofia.eu, Факс: 02 9516892

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Основен ремонт и преустройство на кухненски блок и столова в административна сграда на ДАБ при МС за обособяване на работни помещения и архивохранилище. Предметът на договора включва следните дейности: а) извършване на строително-ремонтни работи, включително доставката на материали, оборудване и обзавеждане; б) съставяне на необходимите актове и протоколи по време на строителството съгласно Наредба № 3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството, както и екзекутивна документация (при необходимост); в) отстраняване на появилите се дефекти в гаранционните срокове съгласно сключения Договор.

ІІI.6) Срок на изпълнение
Срок в дни

120

ІII.7) Стойност, посочена в договора
570777.65 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

06.08.2021 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

НЕ

Забавяне в дни: 40
Причини за забавянето: Изпълнителят не е изпълнил предмета на договора в договорения срок. Закъснението възлиза на 40 дни. Съгласно клаузите на договора е начислена неустойка в размер на 10% от стойноста на договора - или 57077,77 лв. без ДДС, съответно 68493,32 лв. с ДДС.
ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
570777.65 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

ДА

От изпълнителя, в размер на 57077.77 BGN
Причини за възникване на задължението за неустойките: Договорът е изпълнен със закъснение от 40 дни. Съгласно клаузите на договора, изпълнителят дължи на възложителя неустойка в размер на 0,5% от стойността на договора за всеки ден закъснение, но не повече от 10% от цената на договора или 57077,77 лв. без ДДС, съответно 68493,32 лв. с ДДС.Задържана е цялата Гаранция за изпълнение, а остатъкът от неустойката е удържан от Гаранцията за авансово предоставени средства. След удържане на неустойката, изплатената сума по договора е 644 978,75 лв. с ДДС.

V: Допълнителна информация


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

18.10.2021 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: ПЕТЯ АНГЕЛОВА ПЪРВАНОВА
VII.2)
Длъжност: Председател на Държавната агенция за бежанците при Министерския съвет