Версия за печат

00450-2018-0044

BG-Нови пазар:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000931575

BG333, Община Нови пазар, Васил Левски №3, За: Боряна Кирякова, България 9900, Нови пазар, Тел.: 0537 23311, E-mail: npazar@icon.bg, Факс: 0537 95530

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.novipazar.acstre.com/.

Адрес на профила на купувача (URL): https://novipazar.imeon.bg/frmAOP.aspx?hidemenu=y.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Строителство
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: 94 от 10.12.2018 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00450-2018-0044
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

„Рехабилитация на водопроводна мрежа в община Нови пазар, в рамките на проект: „Повишаване качеството на живот и създаването на оптимална жизнена среда, чрез рехабилитация на водопроводна мрежа в населени места на територията, на община Нови пазар“, осъществяван по ПРСР 2014-2020 г.“ по 3 (три) обособени позиции“ ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 1: „Рехабилитация на част от вътрешната водопроводна мрежа в с. Памукчии, община Нови пазар“ ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 2: „Рехабилитация на част от вътрешната водопроводна мрежа в с. Стоян Михайловски, община Нови пазар“ ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 3: „Рехабилитация на част от вътрешната водопроводна мрежа в с. Мировци, община Нови пазар“


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: 201 от 15.05.2019 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG412, ДЗЗД „АКВА БИЛД НОВИ ПАЗАР”, Черни връх №59А, България 1000, София, Тел.: 0359 028169906, E-mail: office@viaconstructgroup.com, Факс: 0359 028169934

Интернет адрес/и:

URL: http://www.stroymontaz.com/bul/projects.htm.

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

рехабилитация на водопроводна мрежа в населени места на територията, на община Нови пазар, по 3 (три) обособени позиции: - ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 3: „Рехабилитация на част от вътрешната водопроводна мрежа в с. Мировци, община Нови пазар“

ІІI.6) Срок на изпълнение
Срок в дни

150

ІII.7) Стойност, посочена в договора
229136.51 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз
Финансирането е 100% от стойността на договора.

IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

20.09.2021 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

ДА

Променено условие: Съгласно чл.7, ал.7 от договора „Допустимо е извършването на вътрешни компенсирани промени във видовете и количествата на строителните и монтажните работи от количествено-стойностната сметка, предложени от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, съгласувано с ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и след изричното съгласие на Държавен фонд „Земеделие” – Разплащателна агенция, преди да започне изпълнението им. В този случай ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ трябва да представи на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ писмо-обосновка, детайлно изясняващо обстоятелствата, наложили замяната на СМР. Към същото се прилага вариационна заповед (заповед за изменения) на количествено-стойностната сметка, както и подробна КСС, изготвена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, одобрена от консултанта, упражняващ строителен надзор, проектанта и ВЪЗЛОЖИТЕЛ или упражняващ инвеститорски контрол в този случай протоколът се представя на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ за одобрение. Остойностяването им се извършва по единични цени, заложени в одобрените от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ КСС и ценовите елементи, посочени в чл.6, ал. 7.”; Преди промяната: Стойност, без да се включва ДДС: 229136.56 Валута: BGN; След промяната: Стойност, без да се включва ДДС: 211490.71 Валута: BGN; Правно основание: възникване на допълнителни СМР, които не са могли да бъдат предвидени с първоначалното възлагане (съгласно Писмо-обосновка, детайлно изясняващо обстоятелствата, налагащи извършването на допълнителни строително-монтажни дейности) и са възникнали след сключването на договора за изпълнението на основната поръчка, независимо от волята на страните и правят невъзможно изпълнението при договорените условия
ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
211490.71 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

07.10.2021 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Георги Сашев Георгиев
VII.2)
Длъжност: Кмет на Община Нови пазар