Версия за печат

00210-2017-0013

BG-София:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695235

BG411, Министерство на вътрешните работи, ул. 6-ти септември № 29, За: Цветелина Симеонова, България 1000, София, Тел.: 02 9822517, E-mail: int.82@mvr.bg, Факс: 02 9813010

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): https://www.mvr.bg/.

Адрес на профила на купувача (URL): https://www.mvr.bg/aop/dynamicProvider52/9bf58cf0-d38a-4d5a-ae0a-69a16b1d9588/dostavka-montaj-ofis-obzavezhdane-mebeli-izpylnitelna-vlast.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Обществен ред и сигурност



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Доставки
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: РМФ-48 от 21.09.2017 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00210-2017-0013
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

"Доставка и монтаж на офис-обзавеждане и мебели за нуждите на органите на изпълнителната власт и техните администрации", обособена позиция № 1 "Доставка и монтаж на офис-мебели и столове", съгласно сключено рамково споразумение рег. № СПОР-7/15.03.2018 г. на Министерство на финансите


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: 5785мпд-70 от 19.08.2021 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

рамково споразумение

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG411, Контракс АД, район Изгрев, ул. Тинтява № 13, България 1113, София, Тел.: 00359 29609715, E-mail: Mihail.Mihaylov@kontrax.bg, Факс: 00359 29609797

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

"Доставка и монтаж на офис-обзавеждане и мебели за нуждите на органите на изпълнителната власт и техните администрации", обособена позиция № 1 "Доставка и монтаж на офис-мебели и столове", съгласно сключено рамково споразумение рег. № СПОР-7/15.03.2018 г. на Министерство на финансите

ІІI.6) Срок на изпълнение
Крайна дата

30.09.2021 г. 

ІII.7) Стойност, посочена в договора
21981.89 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

15.09.2021 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
21981.89 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация

Договорът е сключен въз основа на Рамково споразумение № СПОР-7/15.03.2018 г. на ЦОП - МФ.


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

06.10.2021 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Гергана Спасова Кулева
VII.2)
Длъжност: Директор на Дирекция "Управление на собствеността и социални дейности", оправомощен възложител съгласно заповед № 8121з-1177/21.09.2021 г.