Версия за печат

00530-2019-0020

BG-София:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 131063188

BG411, Национална агенция за приходите, бул. Княз Александър Дондуков №52, За: М. Топлодолска, България 1000, София, Тел.: 02 98593269, E-mail: m.toplodolska@nra.bg, Факс: 02 98593099

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://nap.bg/.

Адрес на профила на купувача (URL): https://nap.bg/news?id=3937.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Икономческа и финансова дейност



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Услуги
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: РЦУ-54 от 16.04.2019 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00530-2019-0020
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Предметът на обществената поръчка по позиция № 2 е извършване на абонаментно техн. поддържане и ремонт на системата за контрол на достъп (СКД) с отчитане на индивидуалното работно време в сградата на ЦУ на НАП, гр. София, бул. „Ал. Дондуков” № 52 и на частта от административна сграда /1-ви и 3-ти надпартерни етажи/, предоставена за управление на НАП, находяща се в гр. София, ул. „Врабча” № 23 и включва: 1. Абонаментно техническо поддържане на СКД, включващо: 1.1.1. Дейности, които следва да се извършват всеки месец, описани в договора; 1.1.2. Преместване на елементи от системата. 1.2. Ремонт на системата – при необходимост. 1.3. Доставка и монтаж на резервни части – при необходимост.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: 119 от 10.09.2019 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG323, Ен Ер Джи Софт ЕООД, ул. Цветница № 4, вх. 4, ет. 4, ап. 10, България 7004, Русе, Тел.: 088 3367475, E-mail: support@nrjsoft.com, Факс: 088 3367475

Интернет адрес/и:

URL: https://www.nrjsoft.com/.

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Абонаментно техническо поддържане и ремонт на система за контрол на достъп с отчитане на индивидуалното работно време в сградата на ЦУ на НАП, гр. София, бул. „Ал. Дондуков” № 52 и на частта от административна сграда /1-ви и 3-ти надпартерни етажи/, предоставена за управление на НАП, находяща се в гр. София, ул.„Врабча” № 23“.

ІІI.6) Срок на изпълнение
Срок в месеци

24

ІII.7) Стойност, посочена в договора
26632 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

23.09.2021 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

ДА

Променено условие: чл. 1, ал. 1 от договор №119/10.09.2019 г.; Преди промяната: ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ възлага, а ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ приема срещу възнаграждение да извършва абонаментно техническо поддържане и ремонт на системата за контрол на достъп с отчитане на индивидуалното работно време в сградата на . ЦУ на НАП, гр. София. бул. „Ал. Дондуков“ № 52 и на частта от административна сграда / 1 -ви и 3-ти надпартерни етажи/, предоставена за управление на НАП, находяща се в гр. София, ул. „Врабча” № 23.; След промяната: ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ възлага, а ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ се задължава да изпълни услугите по подмяна, монтаж, настройка и пускане в експлоатация на 3 (три) броя устройства за контрол на достъпа на входовете на двете сървърни помещения и входа на изчислителния център, находящи се в сградата на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ в град София, бул. „Княз Александър Дондуков“ № 52, при цени и условия, съгласно оферта №325/13.12.2019 г. на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, неразделна част от споразумението.; Правно основание: чл. 116, ал. 1, т. 2 от ЗОП
Променено условие: чл. 6, ал. 3 от договор №119/10.09.2019 г.; Преди промяната: Сумата от всички плащания за техническа поддръжка на системата и за извършените ремонтни дейности, включително вложените резервни части за целия срок на изпълнение на Услугата, не може да надвишава 23 333 лв. без ДДС, съответно 27 999,60 лв. с ДДС.; След промяната: Сумата от всички плащания за техническа поддръжка на системата, извършените ремонтни дейности, включително вложените резервни части, както и подмяна, монтаж, настройка и пускане в експлоатация на З (три) броя устройства за контрол на достъпа на входовете на двете сьрвърни помещения и входа на изчислителния център за целия срок за изпълнение на Услугата, не може да надвишава 26 632 00 лв. без ДДС, съответно 31 958,40 лв. с ДДС.; Правно основание: чл. 116, ал. 1, т. 2 от ЗОП
ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
18039.03 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация

Договорът е изменян на основание чл. 116, ал.1 т.2 от ЗОП, за което е публикувано обявление № 2020/S 012-024875 в ОВ на ЕС и № 954170 в РОП. Съгласно допълнително споразумение №5/08.01.2020 г., максимално допустимата стойност по договор №119/10.09.2021 г., е изменена от 23 333 лв. без ДДС на 26 632 лв. без ДДС. Срокът на договора е 24 месеца от датата на сключването му, т.е. до 10.09.2021 г. До датата на изтичане на срока на договора, общо изплатената сума, съобразно възникналите на Възложителя необходимости, е в размер на 18 039,13 лв. без ДДС, като последното плащане е извършено на 23.09.2021 г., с което изпълнението по договора се счита за приключено.


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

01.10.2021 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Гавраил Борисов Забуртов
VII.2)
Длъжност: Главен секретар на НАП, оправомощен за възложител със Заповед №ЗЦУ-ОПР-4/17.05.2021 г.