00530-2019-0020
Технически редакции | ||
01.10.2021 14:04 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
01.10.2021 14:05 ч. : | 2021 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
01.10.2021 14:04 ч. : | 01/10/2021 12:19 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
01.10.2021 14:04 ч. : | 01/10/2021 12:19 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София:
Обявление за приключване на договор за обществена поръчка
І: Възложител
Публичен
BG411, Национална агенция за приходите, бул. Княз Александър Дондуков №52, За: М. Топлодолска, България 1000, София, Тел.: 02 98593269, E-mail: m.toplodolska@nra.bg, Факс: 02 98593099
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): http://nap.bg/.
Адрес на профила на купувача (URL): https://nap.bg/news?id=3937.
Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения
Икономческа и финансова дейност
ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора
Предметът на обществената поръчка по позиция № 2 е извършване на абонаментно техн. поддържане и ремонт на системата за контрол на достъп (СКД) с отчитане на индивидуалното работно време в сградата на ЦУ на НАП, гр. София, бул. „Ал. Дондуков” № 52 и на частта от административна сграда /1-ви и 3-ти надпартерни етажи/, предоставена за управление на НАП, находяща се в гр. София, ул. „Врабча” № 23 и включва: 1. Абонаментно техническо поддържане на СКД, включващо: 1.1.1. Дейности, които следва да се извършват всеки месец, описани в договора; 1.1.2. Преместване на елементи от системата. 1.2. Ремонт на системата – при необходимост. 1.3. Доставка и монтаж на резервни части – при необходимост.
III: Условия на договора
процедура за възлагане на обществена поръчка
НЕ
BG323, Ен Ер Джи Софт ЕООД, ул. Цветница № 4, вх. 4, ет. 4, ап. 10, България 7004, Русе, Тел.: 088 3367475, E-mail: support@nrjsoft.com, Факс: 088 3367475
Интернет адрес/и:
URL: https://www.nrjsoft.com/.
Изпълнителят е МСП: да
НЕ
Абонаментно техническо поддържане и ремонт на система за контрол на достъп с отчитане на индивидуалното работно време в сградата на ЦУ на НАП, гр. София, бул. „Ал. Дондуков” № 52 и на частта от административна сграда /1-ви и 3-ти надпартерни етажи/, предоставена за управление на НАП, находяща се в гр. София, ул.„Врабча” № 23“.
24
НЕ
IV: Приключване на договора
договорът е изпълнен
23.09.2021 г.
ДА
ДА
ДА
НЕ
V: Допълнителна информация
Договорът е изменян на основание чл. 116, ал.1 т.2 от ЗОП, за което е публикувано обявление № 2020/S 012-024875 в ОВ на ЕС и № 954170 в РОП. Съгласно допълнително споразумение №5/08.01.2020 г., максимално допустимата стойност по договор №119/10.09.2021 г., е изменена от 23 333 лв. без ДДС на 26 632 лв. без ДДС. Срокът на договора е 24 месеца от датата на сключването му, т.е. до 10.09.2021 г. До датата на изтичане на срока на договора, общо изплатената сума, съобразно възникналите на Възложителя необходимости, е в размер на 18 039,13 лв. без ДДС, като последното плащане е извършено на 23.09.2021 г., с което изпълнението по договора се счита за приключено.
VI: Дата на изпращане на настоящото обявление
01.10.2021 г.
VII: Възложител