І: Възложител
I.1)
Наименование и адрес
I.2)
Вид на възложителя
Регионален или местен орган
ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора
II.1)
Обект на поръчката
ІI.2)
Процедурата е открита с решение
№: 5 от 04.03.2020 г.
ІI.3)
Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00564-2020-0002
ІI.4)
Описание на предмета на поръчката
Планираните дейности са насочени към ремонт и обновяване на многофамилни жилищни сгради в гр. Панагюрище, като се цели чрез изпълнение на мерки за енергийна ефективност, при които класът на енергопотребление на сградите да се повиши от клас „F“ на клас „B“ и по този начин да се осигурят по-добри условия на живот за гражданите в многофамилните жилищни сгради, топлинен комфорт и по-високо качество на жизнената среда. Разгънатите застроени площи на обектите е, както следва: РЗП на многофамилна жилищна сграда с адрес ж.к. 212, ул. „Георги Бенковски“ № 98, бл.6, вх. А, улица „Делчо Спасов“, бл. 7, вх. А и улица „Делчо Спасов“ бл. 8, вх. А е 5063,92 м2 и РЗП на многофамилна жилищна сграда с адрес ул. „Олга Брадистилова“ № 18 е 2534,65 м2. С настоящата обществена поръчка ще се възложат дейности по изготвяне на инвестиционен проект във фаза „Работен“, изпълнение на строително-монтажни работи и упражняване на авторски надзор на обекта. Предвижда се подмяна на дограма, топлоизолация по стени, покрив и под и въвеждане на енергоефективно осветление.
III: Условия на договора
ІII.1)
Номер на договора: 337 от 14.10.2020 г.
ІII.2)
Договорът е сключен след
процедура за възлагане на обществена поръчка
Поръчката е възложена на обединение
III.3)
Изпълнител по договора
BG421, АСТРАЛ ИНЖЕНЕРИНГ ООД, УЛ. БОРИС САРАФОВ №20, ОФИС 1, България 4400, ПЛОВДИВ, Тел.: 089 7886086, E-mail: astral_office@mail.bg, Факс: 089 7886086
Изпълнителят е МСП: да
ІII.4)
При изпълнението участват подизпълнители
ІII.5)
Предмет на договора
Обособена позиция 2: Многофамилни жилищни сгради с идентификатор 55302.501.4328.1 и 55302.501.4329.1, ул. Олга Брадестилова №8
ІІI.6)
Срок на изпълнение
ІII.7)
Стойност, посочена в договора
339420 BGN без ДДС
III.8)
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз
Финансирането е 100% от стойността на договора.
IV: Приключване на договора
ІV.1)
Дата на приключване
ІV.3)
Договорът е изменян
Променено условие: чл.12; Преди промяната: Изпълнителят отстранява възникналите повреди, констатираните скрити дефекти и некачествено изпълнените работи по време на гаранционния срок за своя сметка съгласно План за осигуряване на гаранционната поддръжка и устойчивост на изпълнения и въведен в експлоатация обект неразделна част от техническото предложение. Гаранционните срокове във връзка с извършените строителни-монтажни работи, са в съответствие с определеното в чл. 20, ал. 4 от Наредба № 2 от 2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни имонтажни работи, съоръжения и строителни обекти и е 5 години и започват да текат от датата на издаване на разрешение за ползване или въвеждане на обекта в експлоатация. ; След промяната: Изпълнителят отстранява възникналите повреди, констатираните скрити дефекти и некачествено изпълнените работи по време на гаранционния срок за своя сметка съгласно План за осигуряване на гаранционната поддръжка и устойчивост на изпълнения и въведен в експлоатация обект неразделна част от техническото предложение. Гаранционните срокове във връзка с извършените строителни-монтажни работи, са в съответствие с определеното в чл. 20, ал. 4 от Наредба № 2 от 2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни имонтажни работи, съоръжения и строителни обекти и е 7 години и започват да текат от датата на издаване на разрешение за ползване или въвеждане на обекта в експлоатация. ; Правно основание: На основание чл. 116, ал.1, т. 7 от ЗОП
Променено условие: Член 16, ал.3; Преди промяната: „При забавено изпълнение на поетите с настоящия договор задължения, Изпълнителят дължи неустойка на Възложителя, в размер от 0,1 % (нула цяло и един процент) от стойността на договора, за всеки просрочен ден, до датата на действителното изпълнение, но не повече от общо 30 % §. 3. Член 16, ал.3 се изменя както следва:
„При забавено изпълнение на поетите с настоящия договор задължения, Изпълнителят дължи неустойка на Възложителя, в размер от 0,1 % (едно на сто) от стойността на договора, за всеки просрочен ден, до датата на действителното изпълнение, но не повече от общо 30 % (тридесет на сто) от цената на договора.
; След промяната: §. 3. Член 16, ал.3 се изменя както следва:
„При забавено изпълнение на поетите с настоящия договор задължения, Изпълнителят дължи неустойка на Възложителя, в размер от 0,1 % (нула цяло и един процент) от стойността на договора, за всеки просрочен ден, до датата на действителното изпълнение, но не повече от общо 30 % (тридесет на сто) от цената на договора.
§. 4. Всички останали клаузи на договора остават непроменени. ; Правно основание: На основание чл. 116, ал.1, т. 7 от ЗОП
ІV.4)
Договорът е изпълнен в срок
Причини за забавянето: забава в изпълнение на СМР
ІV.5)
Договорът е изпълнен в пълен обем
ІV.6)
Информация за изплатената сума по договора
320272.13 BGN без ДДС
ІV.7)
Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки
От изпълнителя, в размер на 4073.04 BGN
Причини за възникване на задължението за неустойките: чл.16, ал.3 от договора
V: Допълнителна информация
Разхода е по проект: № BG16RFOP001-1.039-0004 „Обновяване и внедряване на мерки за енергийна ефективност в многофамилни жилищни сгради“ОПРР2014-2020
VI: Дата на изпращане на настоящото обявление
VII: Възложител
VII.1)
Трите имена: Никола Иванов Белишки
VII.2)
Длъжност: Кмет на община Панагюрище