Версия за печат

00530-2007-0005


Обявление за малка обществена поръчка

BG-Бургас: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Национална агенция за приходите, ТД на НАП Бургас, ул."Цар Петър" № 5"б", За: Ради Йорданов, България 8000, Бургас, Тел.: 056 878195, Факс: 056 878152

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Друг: Териториална дирекция на НАП

Основна дейност на възложителя

Друг: обслужване на данъкоплатците, осигурителите и осигурените

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Абонаментно поддържане на вътрешна телефонна централа Simens HiCom 150 OfficePro в сградата на ТД на НАП Бургас, на ул. Цар Петър № 5б"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 1

Място на изпълнение: България
Код NUTS: BG231
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

„Абонаментно поддържане на вътрешна телефонна централа Simens HiCom 150 OfficePro в сградата на ТД на НАП Бургас, на ул. Цар Петър № 5б"

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50334130

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на телефонни централи

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

съгласно документацията

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Крайна дата

31.12.2008 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

"Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 100 лв. /сто/ внесени по банкова сметка № ВG31BUIB78993300650003 в ТБ “СиБанк” АД клон Бургас – б.код BUIBBGSF. Гаранцията за изпълнение е в размер на 5 % /пет/ от стойността на договора. Гаранцията може да се представи като парична сума или банкова гаранция. Паричната сума се внася от кандидата определен за изпълнител към датата на подписване на договора. Сумата се внася в ТБ “СиБанк” АД клон Бургас – BG31BUIB78993300650003, б.код BUIBBGSF. Банковата гаранция следва да е неотменима, за срока на изпълнение на договора и да се представи при подписването на същия в ТД на НАП Бургас

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

до 60 дни след изпълнение на услугата и представяне на всички изискуеми документи

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. съдебна регистрация; 2. данъчна регистрация; 3. БУЛСТАТ регистрация ; 4. документ за внесена гаранция за участие; 5. декларация по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП; 6. доказателства за икономическо и финансово състояние - чл.50, ал.1, т.2 от ЗОП; 7. доказателства за техническите възможности - чл.51, ал.1, т.8 и т.9 от ЗОП; 8. декларация за подизпълнители - чл.56, ал.1, т.7 от ЗОП; 9. свидетелство за съдимост; 10. удостоверение за наличие/липса на задължения по ДОПК; 11. удостоверение от съответния окръжен съд за производство по обявяване в несъстоятелност и/или ликвидация; 12. подписан списък с документите от офертата; 13. ценово предложение в запечатан, непрозрачен плик; 14. други документи - съгласно тръжната документация.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: доказателства за икономическо и финансово състояние - чл.50, ал.1, т.2 от ЗОП;
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: доказателства за техническите възможности - чл.51, ал.1, т.8 и т.9 от ЗОП;
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: най-ниска предложена цена; тежест: 20%
Показател: срок за отстраняване на повреда; тежест: 40%
Показател: гаранция за качество на ремонта и частите; тежест: 40%
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
20/02/2007 00:00 Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена
20 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията се получава на адрес - ТД на НАП Бургас, град Бургас, ул."Цар Петър" №5"б", всеки работен ден от 14:00 до 17:30 часа, срещу представен документ за платена цена на документацията, преведена по следната банкова сметка: BG94BUIB78993100650001, при ТБ"СиБанк" АД клон Бургас, банков код BUIBBGSF.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
20.02.2007 г.  Час: 17:30
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 21/02/2007 00:00 Час: 14:00
Място

сградата на ТД на НАП Бургас, град Бургас, ул."Цар Петър" № 5"б"

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

съгласно изискванията на чл.38, ал.4 НВМОП



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Допълнителна информация

Недялко Киров - Директор на ТД на НАП Бургас - Възложител - Заповед № 27/12.01.2006г на НАП София

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисията за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

жалбата се подава в срок 10 дни от узнаването за съответното решение - чл.120, ал.2 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

11.01.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ