Версия за печат

00530-2019-0020

BG-София:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 131063188

BG411, Национална агенция за приходите, бул. Княз Александър Дондуков №52, За: М. Топлодолска, България 1000, София, Тел.: 02 98593269, E-mail: m.toplodolska@nra.bg, Факс: 02 98593099

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://nap.bg/.

Адрес на профила на купувача (URL): https://nap.bg/news?id=3937.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Икономческа и финансова дейност



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Услуги
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: РЦУ-54 от 16.04.2019 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00530-2019-0020
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Предметът на обществената поръчка по обособена позиция № 1 включва: 1. 1. Техническата поддръжка на системата за контрол на достъп; 1.1.1. Технически преглед, след подадена заявка от възложителя; 1.1.2. Преместване на елементи от системата. Демонтаж и монтаж на елементи от системата се извършва при възникване на необходимост поради промяна в обстоятелствата /законодателна, административна или друга промяна/ и след заявка от възложителя. Изпълнителят следва да извърши демонтаж и монтаж на елементи от системата от/на определени от възложителя места в административната сграда на ТД на НАП ГДО, находяща се в гр. София, ул. „Аксаков” №29, включително полагане на РVC лайсни/кабелни канали и кабели или да ги демонтира и предаде на координатора по договора от страна на възложителя. 1.2. Ремонт на системата – при необходимост. 1.3. Доставка и монтаж на резервни части, компоненти и/или материали, необходими за работата на системата – при необходимост.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: 118 от 10.09.2019 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG323, Ен Ер Джи Софт ЕООД, ул. Цветница № 4, вх. 4, ет. 4, ап. 10, България 7004, Русе, Тел.: 088 3367475, E-mail: support@nrjsoft.com, Факс: 088 3367475

Интернет адрес/и:

URL: https://www.nrjsoft.com/.

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Поддръжка и ремонт на системата за контрол на достъп в административната сграда на ТД на НАП ГДО, находяща се в гр. София, ул. „Аксаков” №29“.

ІІI.6) Срок на изпълнение
Срок в месеци

24

ІII.7) Стойност, посочена в договора
5000 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

10.09.2021 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
1019 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация

Максимално допустимата стойност по договора е в размер на 5 000 лв. без ДДС. Срокът на договора е 24 месеца от сключването му – до 10.09.2021 г., или до достигана на максимално допустимата стойност, за която е сключен в рамките на този срок. До датата на изтичане на срока на договора, общо изплатената сума, съобразно възникналите на Възложителя необходимости, е в размер на 1 019 лв. без ДДС, като последното плащане е извършено на 20.04.2021 г. Договорът се счита за приключен с изтичането на срока за изпълнение.


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

20.09.2021 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Гавраил Борисов Забуртов
VII.2)
Длъжност: Главен секретар на НАП, оправомощен за възложител със Заповед №ЗЦУ-ОПР-4/17.05.2021 г.