Версия за печат

00079-2019-0006

BG-Царево:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000057097

BG341, Община Царево, ул. Хан Аспарух №36, За: Мария Динкова, България 8260, Царево, Тел.: 0590 55045, E-mail: otdelpraven@gmail.com, Факс: 0590 52003

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.tsarevo.org.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.tzarevo.net/index.php/profil-na-kupuvacha/pk-sled-15-04-2016g/publichno-sastezanie.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Строителство
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: 933591 от 17.09.2019 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00079-2019-0006
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Инвестицията, за която ще се избира изп-л за извърш. на СМР се състои в извърш. на рек-ция и благоустройство на площад. простр-во в УПИ III,кв.24, по плана на гр. Ах-л, общ. Царево.Площад. простр-во предмет на настоящ. проект се намира в УПИ III-100 в изт. част на гр. Ахт-л, непосредствено до рибарс. прист-ще, граничещо на север с УПИ V и УПИ IV, на североизток УПИ VI- 63 (църк. храм), на югоизток с ул.”Крайморска”, на югозапад с ул.”Тракия” и на северозапад с ул.”Преображение”. В северозап. част на имота се намира сградата на чит-ще „Хр. Ботев”. Площадът има денивилация в посока север-юг (към морето), която в мом. е овладяна с терасир. и поредица от стълби от сев-запад. Към мом. ул.”Тракия” от юг в частта си, гранич. със сградите на общината и пощата представлява пешех. простр-тво. Тези две сгради ограничават намесата в площад. простр-во на юг. Пешех. достъп до площада е практич. от всички географ. посоки. В югоизточната част на имота граничеща с ул. Крайбрежна” има същест. паркинг..


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: УТ/15019122019 от 19.12.2019 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG411, „БУЛЕЛЕКТРИКС“ ООД, ул. Княз Борис I, №81, ет. 1, ап. 4, България 1000, София, Тел.: 056 836061, E-mail: office@bulelectrics.bg, Факс: 056 816098

Изпълнителят е МСП: не

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Благоустройство и паркоустройство на площадно пространство около културен дом гр. Ахтопол, находящ се в УПИ III-100, кв.24, идентичен с ПИ 00878.501.100 по КК на гр. Ахтопол, община Царево.

ІІI.6) Срок на изпълнение
Срок в дни

120

ІII.7) Стойност, посочена в договора
1082353.92 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

07.09.2021 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

ДА

Променено условие: Раздел III. ЦЕНА, УСЛОВИЯ И НАЧИН НА ПЛАЩАНЕ от Договора; Преди промяната: 5.1.Авансово плащане: Авансово плащане: предвижда се извършване на авансово плащане в размер на 30 (тридесет процента) % от стойността на договора. Плащането се извършва в 30-дневен срок след започване на строителството с Протокол за откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво за строежа (Приложение № 2а към чл. 7, ал. 3, т. 2 от Наредба № 3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството). 5.2. Окончателно плащане: в размер на разликата между стойността на действително извършени и подлежащи на разплащане строителни и монтажни работи (СМР) и стойността на авансовото плащане, платими в срок до 30 дни след подписване на констативен акт за установяване годността за приемане на строежа (приложение № 15), съставен на основание чл. 176, ал. 1 ЗУТ и съгласно чл.7, ал. 3, т. 15 от Наредба № 3 за съставяне на актове и протоколи по време на строителството. От стойността на окончателното плащане се приспадат авансово заплатените суми до пълното им възстановяване. ; След промяната: I. Изменя т. 5 от Раздел III. ЦЕНА, УСЛОВИЯ И НАЧИН НА ПЛАЩАНЕ от Договора, както следва: 1. Създ. се нова т.5.2.: „Межд. плащания: предвижда се извършване на межд. плащания с общ размер до 312 460,49(триста и дванадесет хиляди четиристотин и шестдесет лева и четиридесет и девет стотинки) лв. без ДДС. Межд. плащане се извършва в 30 – дневен срок след подписване от участниците в строителството на протокол за действ. извършени и подлежащи на разплащане СМР. 3. Предишна т.5.2 става нова т.5.3, и се изменя, както следва: „Оконч. плащане: в размер на разликата между стойността на действ. извършени и подлежащи на разпл. СМР и ст-та на аванс. и межд. плащане, платими в срок до 30 дни след подписване на констат. акт за установ. годността за приемане на строежа (прил. № 15), съставен на основание чл. 176, ал.1 ЗУТ и съгл. чл.7,ал. 3,т. 15 от Наредба № 3 за съст.на актове и прот-ли по време на стр. От ст-та на оконч. плащане се приспадат аванс. заплатените суми до пълното им възстановяване."; Правно основание: чл. 116, ал. 1, т. 3 от Закона за обществените поръчки, във връзка с писмо вх.№ 53-01-499 от 30.04.2020 год. на „БУЛЕЛЕКТРИКС“ ООД и писмо с вх.№ 02-44-55 от 10.04.2020 год. на Заместник Министър – председател на РБ
ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
1082353.92 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

15.09.2021 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: инж. Георги Иванов Лапчев
VII.2)
Длъжност: Кмет на Община Царево