Версия за печат

00120-2019-0014

BG-София:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 130344823

BG, Специализирани болници за рехабилитация - Национален комплекс ЕАД, бул. Васил Левски № 54, За: Роман Райчев, България 1142, София, Тел.: 02 9885905, E-mail: sbrnk@rehabilitation.bg, Факс: 02 9876121

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://nkrehabilitation.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://nkrehabilitation.bg/profil-na-kupuvacha.

I.2) Вид на възложителя

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Здравеопазване



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Услуги
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: РД-09-67-1 от 24.10.2019 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00120-2019-0014
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

1.Осигуряване на невъоръжена физическа охрана на всички сгради, прилежащи имоти и терени, заедно с намиращите се в тях движими вещи и ценности, с цел недопускане на нерегламентирани действия върху тях, за всеки един от обектите на Възложителя, описани в Техническите спецификации; 2.Осигуряване на пропускателния режим и спазване на установените вътрешни правила и ред във всеки един от обектите на Възложителя; 3.Недопускане и предотвратяване на кражби, грабежи, изнасяне на активи и др. на територията на всеки един от обектите на Възложителя; 4.Осигуряване на защита от посегателство на служителите, посетителите и/или пациентите на „СБР – НК“ ЕАД във всеки един от обектите, подлежащи на охрана; 5.Предприемане на адекватни охранителни действия при откриване на безконтролни пакети и багажи, както и при получаване на сигнали за терористични актове, поставени взривни устройства или други кризисни ситуации на територията на охраняваните обекти; 6.Други дейности, свързани с осигуряване безопасността на територията на обектите на Възложителя.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: РД-05-110 от 16.12.2019 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG411, МИЛ ПРО ГРУП ООД, ул. Камен Андреев № 24, офис 903, България 1303, София, Тел.: 02 8090385, E-mail: milprogrup@abv.bg, Факс: 02 8090385

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Осигуряване на физическа охрана на обекти на „СБР-НК“ ЕАД по обособена позиция № 2: филиал Банкя

ІІI.6) Срок на изпълнение
Срок в месеци

20

ІII.7) Стойност, посочена в договора
132416 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

13.08.2021 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

ДА

Променено условие: чл. 7, ал. 1 от Договора; Преди промяната: Чл. 7. (1) ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ плаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ Цената по този Договор на равни месечни вноски, всяка в размер на 6 620.80 лв. (шест хиляди шестстотин и двадесет лева и осемдесет ст.) без ДДС, въз основа на представени от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ месечни отчети – в срок до 30 (тридесет) дни, считано от двустранното подписване на приемо-предавателен протокол съгласно чл. 27 от Договора за приемане на Услугите за съответния период. ; След промяната: Чл. 7. (1) ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ плаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ Цената по този Договор на равни месечни вноски, всяка в размер на 3 310.40 лв. (три хиляди триста и десет лева и четиридесет ст.) без ДДС, въз основа на представени от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ месечни отчети – в срок до 30 (тридесет) дни, считано от двустранното подписване на приемо-предавателен протокол съгласно чл. 27 от Договора за приемане на Услугите за съответния период. ; Правно основание: Чл. 116, ал. 1, т. 1 от ЗОП във връзка с чл. 5, ал. 2 от Договора
Променено условие: Чл. 7, ал. 1 от Договора; Преди промяната: Чл. 7. (1) ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ плаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ Цената по този Договор на равни месечни вноски, всяка в размер на 3 310.40 лв. (три хиляди триста и десет лева и четиридесет ст.) без ДДС, въз основа на представени от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ месечни отчети – в срок до 30 (тридесет) дни, считано от двустранното подписване на приемо-предавателен протокол съгласно чл. 27 от Договора за приемане на Услугите за съответния период. ; След промяната: Чл. 7, ал. 1 ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ плаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ Цената по този Договор на равни месечни вноски, всяка в размер на 3 500.84 лв. (три хиляди и петстотин лева и осемдесет и четири стотинки) без ДДС, въз основа на представени от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ месечни отчети – в срок до 30 (тридесет) дни, считано от двустранното подписване на приемо-предавателен протокол съгласно чл. 27 от Договора за приемане на Услугите за съответния период; ; Правно основание: Чл. 116, ал. 1, т. 1 от ЗОП във връзка с чл. 10, т. 1 от Договора
Променено условие: Чл. 8 от Договора; Преди промяната: Чл. 8. Месечната цена по чл. 7 е формирана на база общия брой служители за охрана за всички постове в обектите на Възложителя в съответния филиал, посочени в Приложение № 1, при цена за един брой охранител на стойност от 827.60 лв. (осемстотин двадесет и седем лева и шестдесет ст.) лева без ДДС.; След промяната: Чл. 8. Месечната цена по чл. 7 е формирана на база общия брой служители за охрана за всички постове в обектите на Възложителя в съответния филиал, посочени в Приложение № 1, при цена за един брой охранител на стойност от 875.21 лв. (осемстотин седемдесет и пет лева и двадесет и една стотинки) без ДДС.; Правно основание: Чл. 116, ал. 1, т. 1 от ЗОП във връзка с чл. 10, т. 1 от Договора
ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

НЕ

Изпълнението е 50% от предмета на договора
ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
67482.18 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация

Договорът е изменян двукратно - с Анекс № 1 от 05.02.2020 г. и с Анекс № 2 от 11.01.2021 г. Във връзка с промените, описани в т. 1, раздел IV.3) по-горе, касаещи Анекс № 1, е изменено и Приложение № 1 към Договора. Във връзка с промените, описани в т. 2 и т. 3 от раздел IV.3) по-горе, касаещи Анекс № 2, е изменено и Приложение № 3 към Договора. Посочената дата на приключване на Договора е датата на последното дължимо плащане по Договора.


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

02.09.2021 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Плумелина Димитрова Мичева
VII.2)
Длъжност: изпълнителен директор