Версия за печат

00182-2018-0009

BG-с. Венец:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000931397

BG333, Община Венец, ул. Кирил и Методий 24, За: Илхан Сали - Зам.-Кмет УТСЕ, България 9751, с. Венец, Тел.: 003595343 2191, E-mail: obs_vn@abv.bg, Факс: 003595343 8980

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.venets.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): https://www.profilnakupuvacha.com/1463.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Строителство
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: 351 от 16.11.2018 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00182-2018-0009
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Предмет на настоящата обществена поръчка е реконструкция на водопроводна мрежа в населени места на територията, на община Венец, по 3 (три) обособени позиции: - Обособена позиция № 1: „Реконструкция на водопроводна мрежа в с. Капитан Петко, община Венец“ - 4 738.25 л.м, в т.ч.: 2 главни клона с DN160, 110 и 90 и 10 второстепенни клона с DN90; - Обособена позиция № 2: „Реконструкция на водопроводна мрежа в с. Боян, община Венец“ - 5 041.10 л.м., в т.ч.: 2 главни клона с DN125 и 110; и 19 второстепенни клона с DN90; - Обособена позиция № 3: „Реконструкция на водопроводна мрежа в с. Ясенково, община Венец“ – 5 868.31 л.м, в т.ч.: 2 главни клона с DN160, 125, 110 и 90; 23 второстепенни клона с DN90, в това число: изпълнение на строително-монтажни работи, включително доставка на суровини и материали, механизация, работна сила и всички услуги и дейности, необходими за изпълнение на строителството, в съответствие с Техническите спецификации, инвестиционните проекти и количествените сметки; гаранционна отговорност за периодите на оферираните от Изпълнителя гаранционни срокове за отделните видове строително - монтажни работи, съоръжения и строителни обекти, съобразно условията и изискванията на Наредба № 2 от 2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти, във връзка с чл. 160, ал. 4 и ал. 5 от ЗУТ. Пълният обхват и изчерпателното изброяване на дейностите, дължими от Изпълнителя, са посочени в техническата спецификация и одобрените количествени сметки, приложени към документацията за обществена поръчка. Количествените сметки са съпътствани от технически проект, който дават ясна представа за предвидените строително-монтажни работи. За обектите има издадено разрешение за строеж на главния архитект на Община Венец.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: ПРСР-ОП-1 от 23.04.2019 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG333, АВТОМАГИСТРАЛИ - ЧЕРНО МОРЕ АД, ул. Алеко Константинов №8, България 9700, Шумен, Тел.: 00359 54816100, E-mail: office@amshumen.com, Факс: 00359 54830252

Изпълнителят е МСП: не

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Обособена позиция № 1: „Реконструкция на водопроводна мрежа в с. Капитан Петко, община Венец“

ІІI.6) Срок на изпълнение
Срок в дни

166

ІII.7) Стойност, посочена в договора
1762616.25 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз
Финансирането е 99.69% от стойността на договора.

IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

18.08.2021 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

ДА

Променено условие: Допълнително споразумение №1/30.03.2020 г.: Цената на договора се коригира съгласно Заменителна таблица и подробна Количествено-стойностна сметка (КСС), които представляват неразделна част от настоящето Допълнително споразумение, като се изменя съдържанието на чл.6 от Договора: ; Преди промяната: Чл. 6. (1) Общата цена за изпълнение на поръчката, съгласно Ценовото предложение на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, възлиза на: 1 762 616,25 (един милион седемстотин шестдесет и две хиляди шестстотин и шестнадесет лева двадесет и пет ст.) лв. без вкл. ДДС или 2 115 139,50 /два милиона сто и петнадесет хиляди сто тридесет и девет лв. и петдесет ст./ лв. с вкл. ДДС, съгласно Количествено стойностна сметка (КСС) - Приложение № 5.1. (2) Общата цена се формира и включва: За ОП№1: 1. За DN 110 - 369 461,38 лв. без ДДС - 443 353,66 лв. с ДДС 2. За DN 90 - 450 203,30 лв. без ДДС - 540 243,96 лв. с ДДС 3. За DN 160 - 18 923,17 лв. без ДДС - 22 707,80 лв. с ДДС 4. За Част „Пътна“ – улично платно на ул. „Победа“ - 758 639,43 лв. без ДДС - 910 367,32 лв. с ДДС 5. За Част „Пътна“ – тротоари на ул. „Победа“ - 165 388,97 лв. без ДДС - 198 466,76 лв. с ДДС ОБЩО: 1 762 616,25 лв. без ДДС - 2 115 139,50 лв. с ДДС ; След промяната: Чл. 6. (1) Общата цена за изпълнение на поръчката, съгласно Ценовото предложение на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, възлиза на: 1 761 722,30 (един милион седемстотин шестдесет и една хиляди и седемстотин двадесет и два лв. и тридесет ст.) лв. без вкл. ДДС или 2 114 066,76 /два милиона сто и четиринадесет хиляди шестдесет и шест лв. и седемдесет и шест ст./ лв. с вкл. ДДС, съгласно Количествено стойностна сметка (КСС) - Приложение № 5.1. (2) Общата цена се формира и включва: За ОП№1: 1. За DN 110 - 355 165,92 лв. без ДДС - 426 199,10 лв. с ДДС 2. За DN 90 - 442 770,59 лв. без ДДС- 531 324,71 лв. с ДДС 3. За DN 160 - 14 125,77 лв. без ДДС - 16 950,92 лв. с ДДС 4. За Част „Пътна“ – улично платно на ул. „Победа“ - 797 305,30 лв. без ДДС - 956 766,36 лв. с ДДС 5. За Част „Пътна“ – тротоари на ул. „Победа“ - 152 354,72 лв. без ДДС - 182 825,67 лв. с ДДС ОБЩО: 1 761 722,30 лв. без ДДС - 2 114 066,76 лв. с ДДС ; Правно основание: чл.116, ал.1, т.1 от ЗОП
Променено условие: Допълнително споразумение №1/30.03.2020 г.: Съдържанието на чл.7, ал.1, т.4 от Договора, касаещо начина на окончателно плащане по договора, се изменя:; Преди промяната: Чл. 7. (1) ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ стойността на извършените дейности от предмета на договора по следната схема: ………………………………………………………………………………………………… 4. Окончателно плащане в размер на останалата част от договорените и реално изпълнени дейности, което не може да бъде по–малко от 10% (десет на сто), от стойността на предвидените за изпълнение СМР на обекта, съгласно чл. 6, ал.1 с вкл. ДДС. Изплаща се след окончателното приемане на обекта в срок до 30 (тридесет) календарни дни след подписване на Протокол за установяване на годността за ползване на строежа (част, етап от него) – Приложение № 16 към чл.7, ал.3, т.16 от Наредба №3/2003г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството, въз основа и след представяне от изпълнителя на възложителя на следните документи: 4.1. Подробна количествено-стойностна сметка; 4.2. Протокол за действително извършени и подлежащи на заплащане видове СМР, съставен от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и подписан от ВЪЗЛОЖИТЕЛ, ИЗПЪЛНИТЕЛ, Консултант - строителен надзор на обекта и Проектант, осъществяващ авторски надзор. Представя се на хартиен и електронен носител (MS Office Excel или еквивалент) 4.3. Актове и протоколи по Наредба № 3 от 31.07.2003 г. на Министъра на регионалното развитие и благоустройството за съставяне на актове и протоколи по време на строителството; 4.4. Сертификати и декларации за съответствие на вложените материали, одобрени с протокол от строителния надзор, авторския надзор и Възложителя; 4.5. Екзекутивна документация; 4.6. Оригинална данъчна фактура за окончателната стойност на дължимата сума. ; След промяната: Чл. 7. (1) ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ стойността на извършените дейности от предмета на договора по следната схема: ………………………………………………………………………………………………… 4. Окончателно плащане в размер на останалата част от договорените и реално изпълнени дейности, което не може да бъде по–малко от 10% (десет на сто), от стойността на предвидените за изпълнение СМР на обекта, съгласно чл. 6, ал.1 с вкл. ДДС. Изплаща се след окончателното приемане на обекта, след подписване на Протокол за установяване на годността за ползване на строежа (част, етап от него) – Приложение № 16 към чл.7, ал.3, т.16 от Наредба №3/2003г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството, в срок до 30 (тридесет) календарни дни след отпускане на временен безлихвен заем от централния бюджет по бюджетите на общината за финансиране на разходи за окончателни плащания по одобрения проект, по Постановление № 215 от 5 октомври 2018 г. за условията и реда за отпускане на временни безлихвени заеми от централния бюджет по бюджетите на общините за финансиране на разходи за междинни и окончателни плащания по одобрени проекти по Програмата за развитие на селските райони за периода 2014 – 2020 г. и тяхното възстановяване, въз основа и след представяне от изпълнителя на възложителя на следните документи 4.1. Подробна количествено-стойностна сметка; 4.2. Протокол за действително извършени и подлежащи на заплащане видове СМР, съставен от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и подписан от ВЪЗЛОЖИТЕЛ, ИЗПЪЛНИТЕЛ, Консултант - строителен надзор на обекта и Проектант, осъществяващ авторски надзор. Представя се на хартиен и електронен носител (MS Office Excel или еквивалент) 4.3. Актове и протоколи по Наредба № 3 от 31.07.2003 г. на Министъра на регионалното развитие и благоустройството за съставяне на актове и протоколи по време на строителството; 4.4. Сертификати и декларации за съответствие на вложените материали, одобрени с протокол от строителния надзор, авторския надзор и Възложителя; 4.5. Екзекутивна документация; 4.6. Оригинална данъчна фактура или проформа фактура за одобрената сума по Протокола, която се издава от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ след приемане на извършени дейности от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. ; Правно основание: чл.116, ал.1, т.7 от ЗОП
ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
1761722.3 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

19.08.2021 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Фатме Аптула Сали
VII.2)
Длъжност: Зам.- Кмет на община Венец, упълномощена със Заповед № 189/01.08.2017 г. на Кмета на Община Венец