Версия за печат

00009-2020-0001

BG-гр.Девин:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000614895

BG424, Община Девин, ул.Дружба № 1, За: Георги Савев, България 4800, гр.Девин, Тел.: 03041 2174, E-mail: obshtina@devin.bg, Факс: 03041 2661

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.devin.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): https://www.devin.bg/index.php?option=com_content&view=category&id=339:ps2020-01-izpalnenie-na-inzhenering-na-obekt-izgrazhdane-na-podporna-stena-za-ukrepvane-na-ulmursalitza-kv-nastan&Itemid=113&layo.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Строителство
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: РД-09-21 от 16.01.2020 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00009-2020-0001
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

ИНЖЕНЕРИНГ – ПРОЕКТИРАНЕ, АВТОРСКИ НАДЗОР И ИЗПЪЛНЕНИЕ НА СМР НА ОБЕКТ: „ИЗГРАЖДАНЕ НА ПОДПОРНА СТЕНА ЗА УКРЕПВАНЕ НА УЛ.”МУРСАЛИЦА“ МЕЖДУ О.Т. 1142 И О.Т.1164, ПО ЗРП НА КВ. НАСТАН, ГР. ДЕВИН Поръчката включва в обхвата си следните три основни дейности: 1. Проектиране; 2. Извършване на СМР; 3. Упражняване на авторски надзор по време на строителството. Избраният изпълнител следва да извърши гореописаните дейности по отношение на строежа – предмет на поръчката. Изпълнението на предмета на настоящата обществена поръчка включва извършването на следните дейности: 1. Изготвяне на инвестиционен проект във фаза Работен проект за обекта, в обхват и със съдържание съгласно Наредба № 4 от 21.05.2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, законовите и подзаконовите нормативни актове на Република България и в съответствие с изискванията на Възложителя; 2. Извършване на всички необходими дейности по съгласуване на инвестиционния проект с Възложителя, централни и териториални администрации, специализирани контролни органи и експлоатационни дружества, от името на Възложителя; 3. Отразяване на направените препоръки и забележки в хода на провеждане на съгласувателните процедури с Възложителя, централни и териториални администрации, специализирани контролни органи и експлоатационни дружества, и на извършване на оценката за съответствие на инвестиционния проект с основните изисквания към строежите; 4. Получаване на всички необходими становища и разрешения, необходими за извършване на неговата работа, съгласно българското законодателство; 5. Законосъобразно, качествено и срочно започване, изпълнение и завършване на строителството, включително доставка на строителни продукти, механизация, работна сила и всякакви услуги и дейности, необходими за изпълнение на строителството в съответствие с техническите спецификации и инвестиционните проекти, съгласно Закона за устройство на територията (ЗУТ) и подзаконовите нормативни актове по прилагането му, всички други действащи нормативни документи и Договора за обществената поръчка; 6. Своевременно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството в съответствие с изискванията на чл. 163, ал. 2, т. 3 от ЗУТ; 7. Съхраняване и предоставяне при поискване от останалите участници в строителството или от контролен орган на строителните книжа, заповедната книга на строежа по чл. 170, ал. 3 от ЗУТ, актовете и протоколите, съставени по време на строителството, и друга техническа документация по изпълнението на строежа; 8. Авторски надзор по време на строителството в обем и със съдържание съгласно ЗУТ и подзаконовите нормативни документи по прилагането му; 9. Изготвяне на екзекутивна документация съгласно чл. 175 от Закона за устройство на територията и кадастрални заснемания на обекта в необходимия обхват за изпълнение задълженията на Възложителя, произтичащи от чл. 54а, ал. 2 от Закона за кадастъра и имотния регистър, където е необходимо; 10. Отстраняване на всички констатирани дефекти в рамките на гаранционния срок; 11. Гаранционно обслужване до изтичане на гаранционния срок. 12. Изпълнение на административните изисквания съгласно приложимата нормативна уредба.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: Д-336 от 14.08.2020 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG412, Техно Енерджи ООД, район Надежда, ул.Илиенско шосе № 8, България 1220, гр.София, Тел.: 02 8109178, E-mail: office@kipi.bg, Факс: 02 8109178

Интернет адрес/и:

URL: www.kipi.bg.

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

ДА

Подизпълнител: ИНЖЕНЕРПРОЕКТ-ФОРЕС ЕООД; Дейност: Проектиране и авторски надзор; Дял: 13%
ІII.5) Предмет на договора

"Инженеринг-проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР на обект: "Изграждане на подпорна стена за укрепване на ул."Мурсалица" между о.т. 1142 и о.т.1164, по РЗП на кв.Настан, гр.Девин"

ІІI.6) Срок на изпълнение
Начална дата

14.08.2020 г. 

ІII.7) Стойност, посочена в договора
284000 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

04.08.2021 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
259500 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

11.08.2021 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Здравко Иванов
VII.2)
Длъжност: Кмет на община Девин