00009-2020-0001
Технически редакции | ||
11.08.2021 16:48 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
11.08.2021 16:48 ч. : | 2021 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
11.08.2021 16:47 ч. : | 11/08/2021 16:40 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
11.08.2021 16:47 ч. : | 11/08/2021 16:40 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-гр.Девин:
Обявление за приключване на договор за обществена поръчка
І: Възложител
Публичен
BG424, Община Девин, ул.Дружба № 1, За: Георги Савев, България 4800, гр.Девин, Тел.: 03041 2174, E-mail: obshtina@devin.bg, Факс: 03041 2661
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): www.devin.bg.
Адрес на профила на купувача (URL): https://www.devin.bg/index.php?option=com_content&view=category&id=339:ps2020-01-izpalnenie-na-inzhenering-na-obekt-izgrazhdane-na-podporna-stena-za-ukrepvane-na-ulmursalitza-kv-nastan&Itemid=113&layo.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора
ИНЖЕНЕРИНГ – ПРОЕКТИРАНЕ, АВТОРСКИ НАДЗОР И ИЗПЪЛНЕНИЕ НА СМР НА ОБЕКТ: „ИЗГРАЖДАНЕ НА ПОДПОРНА СТЕНА ЗА УКРЕПВАНЕ НА УЛ.”МУРСАЛИЦА“ МЕЖДУ О.Т. 1142 И О.Т.1164, ПО ЗРП НА КВ. НАСТАН, ГР. ДЕВИН Поръчката включва в обхвата си следните три основни дейности: 1. Проектиране; 2. Извършване на СМР; 3. Упражняване на авторски надзор по време на строителството. Избраният изпълнител следва да извърши гореописаните дейности по отношение на строежа – предмет на поръчката. Изпълнението на предмета на настоящата обществена поръчка включва извършването на следните дейности: 1. Изготвяне на инвестиционен проект във фаза Работен проект за обекта, в обхват и със съдържание съгласно Наредба № 4 от 21.05.2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, законовите и подзаконовите нормативни актове на Република България и в съответствие с изискванията на Възложителя; 2. Извършване на всички необходими дейности по съгласуване на инвестиционния проект с Възложителя, централни и териториални администрации, специализирани контролни органи и експлоатационни дружества, от името на Възложителя; 3. Отразяване на направените препоръки и забележки в хода на провеждане на съгласувателните процедури с Възложителя, централни и териториални администрации, специализирани контролни органи и експлоатационни дружества, и на извършване на оценката за съответствие на инвестиционния проект с основните изисквания към строежите; 4. Получаване на всички необходими становища и разрешения, необходими за извършване на неговата работа, съгласно българското законодателство; 5. Законосъобразно, качествено и срочно започване, изпълнение и завършване на строителството, включително доставка на строителни продукти, механизация, работна сила и всякакви услуги и дейности, необходими за изпълнение на строителството в съответствие с техническите спецификации и инвестиционните проекти, съгласно Закона за устройство на територията (ЗУТ) и подзаконовите нормативни актове по прилагането му, всички други действащи нормативни документи и Договора за обществената поръчка; 6. Своевременно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството в съответствие с изискванията на чл. 163, ал. 2, т. 3 от ЗУТ; 7. Съхраняване и предоставяне при поискване от останалите участници в строителството или от контролен орган на строителните книжа, заповедната книга на строежа по чл. 170, ал. 3 от ЗУТ, актовете и протоколите, съставени по време на строителството, и друга техническа документация по изпълнението на строежа; 8. Авторски надзор по време на строителството в обем и със съдържание съгласно ЗУТ и подзаконовите нормативни документи по прилагането му; 9. Изготвяне на екзекутивна документация съгласно чл. 175 от Закона за устройство на територията и кадастрални заснемания на обекта в необходимия обхват за изпълнение задълженията на Възложителя, произтичащи от чл. 54а, ал. 2 от Закона за кадастъра и имотния регистър, където е необходимо; 10. Отстраняване на всички констатирани дефекти в рамките на гаранционния срок; 11. Гаранционно обслужване до изтичане на гаранционния срок. 12. Изпълнение на административните изисквания съгласно приложимата нормативна уредба.
III: Условия на договора
процедура за възлагане на обществена поръчка
НЕ
BG412, Техно Енерджи ООД, район Надежда, ул.Илиенско шосе № 8, България 1220, гр.София, Тел.: 02 8109178, E-mail: office@kipi.bg, Факс: 02 8109178
Интернет адрес/и:
URL: www.kipi.bg.
Изпълнителят е МСП: да
ДА
"Инженеринг-проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР на обект: "Изграждане на подпорна стена за укрепване на ул."Мурсалица" между о.т. 1142 и о.т.1164, по РЗП на кв.Настан, гр.Девин"
14.08.2020 г.
НЕ
IV: Приключване на договора
договорът е изпълнен
04.08.2021 г.
НЕ
ДА
ДА
НЕ
V: Допълнителна информация
VI: Дата на изпращане на настоящото обявление
11.08.2021 г.
VII: Възложител