Версия за печат

00210-2019-0004

BG-София:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 831545394

BG411, Изпълнителна агенция Главна инспекция по труда, бул. „Княз Александър Дондуков“ № 3, За: Николай Тюркеджиев, България 1000, София, Тел.: 02 8101757, E-mail: Nikolay.Tyurkedzhiev@gli.government.bg, Факс: 02 8101757

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): https://www.gli.government.bg/bg.

Адрес на профила на купувача (URL): https://www.gli.government.bg/bg/procedures/zop.

I.2) Вид на възложителя

Друг: Изпълнителна агенция

I.3) Основна дейност

Социална закрила



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Доставки
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: 14 от 28.02.2019 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00210-2019-0004
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Предмета на поръчката включва доставка на мултифункционални устройства (черно-бяла копирна система) за нуждите на Изпълнителна агенция "Главна инспекция по труда", въз връзка със сключено Рамково споразумение № СПОР-27/21.11.2019 г. между ЦОП и „СИЕНСИС“ АД, „АТС БЪЛГАРИЯ“ ООД, „МЕНИДЖМЪНТ БИЗНЕС МАШИН“ ООД и "КОНТРАКС" АД, с предмет „Доставка на компютри и периферни устройства за нуждите на органите на изпълнителната власт и техните администрации“, обособена позиция № 3 „Доставка на мултифункционални устройства, принтери и скенери“


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: 482 от 28.04.2021 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

рамково споразумение

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG411, СИЕНСИС АД, УЛ. ЛЕРИН № 44-46, Ж.К. БЕЛИ БРЕЗИ, България 1680, София, Тел.: 02 9583600, E-mail: B.Jogov@cnsys.bg, Факс: 02 9583036

Интернет адрес/и:

URL: www.cnsys.bg.

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Доставка на мултифункционални устройства за нуждите на ИА ГИТ

ІІI.6) Срок на изпълнение
Начална дата

28.04.2021 г. 

Крайна дата

31.12.2021 г. 

ІII.7) Стойност, посочена в договора
69720 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

29.07.2021 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

ДА

Променено условие: С Допълнително споразумение № 1 от 18.05.2021 г. е изменен чл. 2, ал. 1 от Договор № 482 от 28.04.2021 г.; Преди промяната: Чл. 2, ал. 1: ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ извършва доставката по чл. 1, в срок до 30 календарни дни (съгласно Техническото предложение – Приложение № 2), считано от датата на подписване на договора, или датата на подаване на конкретна заявка. Договорът влиза в сила от датата на подписването му, като срокът на изпълнение на доставките е до 21.05.2021 г. или до изчерпване на сумата по договора.; След промяната: Чл. 2, ал. 1: ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ извършва доставката по чл. 1, в срок до 30 календарни дни (съгласно Техническото предложение – Приложение № 2), считано от датата на подписване на договора, или датата на подаване на конкретна заявка. Договорът влиза в сила от датата на подписването му, като срокът на изпълнение на доставките е до 31.12.2021 г. или до изчерпване на сумата по договора, или до сключване на договор въз основа на проведен вътрешен конкурентен избор съгласно рамково споразумение по централизирана обществена поръчка със сходен предмет, което от трите събития настъпи първо.; Правно основание: На основание чл. 116, ал. 1, т. 7 от ЗОП във връзка с получено писмо от Министерство на финансите за сключено Допълнително споразумение № 1 то 13.04.2021 г. към Рамково споразумение СПОР-27/21.11.2019 г.
ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
69720 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация

Съгласно чл. 72 от ППЗОП, договорът за обществена поръчка се счита за изпълнен от извършването на последното действие, свързано с предоставяне на уговорения резултат, или от извършването на последното дължимо плащане - в зависимост от това кое обстоятелство настъпва последно. В случая, последната доставка по договора е приета на 14.07.2021 г., а окончателното плащане по договора е извършено на 29.07.2021 г., с което договорът се счита за приключен.


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

30.07.2021 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Румяна Михайлова Михайлова
VII.2)
Длъжност: Изпълнителен директор