Версия за печат

00210-2017-0009

BG-София:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 131063188

BG411, Национална агенция за приходите, бул. Княз Александър Дондуков №52, За: В. Станчева, България 1000, София, Тел.: 02 98593047, E-mail: v.stancheva@nra.bg, Факс: 02 98593099

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.nap.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.nap.bg/news?id=4016.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Икономческа и финансова дейност



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Услуги
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: РМФ-39 от 15.08.2017 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00210-2017-0009
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Предметът на поръчката включва извършване на услуги по почистване, щадящи околната среда за нуждите на ТД на НАП Пловдив, съгласно сключено Рамково споразумение №СПОР-28/21.12.2017 г., с предмет: „Услуги по почистване, щадящи околната среда“. Поръчката е със срок на изпълнение от датата на подписване на договора, но не преди 01.01.2020 г., в случай, че договорът се подпише преди тази дата, до 31.01.2021 г. или до достигане на максимално допустимата стойност на договора в размер на 140 000 лв. без ДДС. В рамките на поръчката дейностите по почистване ще бъдат изпълнявани ежедневно, три пъти седмично, ежеседмично и периодично, по заявка на възложителя.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: 145 от 04.11.2019 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG411, КОМЕКС-РМ ЕООД, гр. София, бул. Шипченски проход № 18, България 1113, София, Тел.: 02 9632399, E-mail: office@komekc.com, Факс: 02 4173645

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Услуги по почистване, щадящи околната среда за нуждите на ТД на НАП Пловдив.

ІІI.6) Срок на изпълнение
Начална дата

04.11.2019 г. 

Крайна дата

28.06.2021 г. 

ІII.7) Стойност, посочена в договора
140000 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

19.07.2021 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

ДА

Променено условие: чл. 5 от договор №145/04.11.2019 г.; Преди промяната: Срокът за изпълнение на Услугите започва да тече от датата на подписване на договора, до 31.01.2021 г. или до достигане на максималю допустимата стойност на договора.; След промяната: Срокът за изпълнение на услугите по чл. 5 от договор № 145/04.11.2019 г. се удължава до: а) сключване на нов договор в резултат на проведена процедура на вътрешен конкурентен избор по чл. 82, ал. 3 от ЗОП по рамково споразумение на ЦОП, което ще бъде сключено след изтичане срока на Рамково споразумение №СПОР-28/21.12.2017 г. с предмет: „Услуги по почистване, щадящи околната среда“, или б) достигане на максималната стойност, за която договорът е сключен, като срокът за изпълнение е до 31.05.2021 г. ; Правно основание: чл. 116, ал. 1, т. 3 и ал. 2 от ЗОП
Променено условие: чл. 8, ал. 1 от договор №145/04.11.2019 г.; Преди промяната: Максималният разходен ЛИМИТ по договора е до 140 000 лв. (сто и четиридесет хиляди лева) без ДДС или 168 000лв. (сто шестдесет и осем ХИЛЯДИ лева) с ДДС.; След промяната: Максималният разходен лимит по договора, посочен в чл. 8, ал. 1 от същия, се увеличава с 35 000 лева без ДДС, представляващи 25 % от стойността на договор № 145/04.11.2019 г., като увеличението не води до промяна в ценовото предложение на изпълнителя. ; Правно основание: чл. 116, ал. 1, т. 3 и ал. 2 от ЗОП
Променено условие: чл. 12 от договор №145/04.11.2019 г.; Преди промяната: При подписването на този Договор, ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ представя на ВЫЛОЖИТЕЛЯ гаранция за изпълнение в размер на 3 % (три на сто) от стойността на Договора без ДДС, а именно 4 200 (четири хиляди и двеста) лева („Гаранцията за изпълнение”), която служи за обезпечаване на изпълнението на задълженията па ИЗПЪЛНИТЕЛЯ по договора; След промяната: Изпълнителят представя допълнителна гаранция за изпълнение на договора в размер на 1 050 лв. (хиляда и петдесет лева) без ДДС, представляваща 3% от стойността по чл. 2. ; Правно основание: чл. 116, ал. 1, т. 3 и ал. 2 от ЗОП
ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
137384.71 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация

Максималният разходен лимит по договора е 140 000 лв. без ДДС. Срокът на договора е с начална и крайна дата 04.11.2019 - 31.05.2021 г., или до достигане на максимално допустимата стойност, за която е сключен в рамките на този срок. Договор №145/2019 г., изменен с допълнително споразумение № 14/26.01.2021г. от договорния регистър на НАП е прекратен с уведомително писмо от възложителя до изпълнителя, считано от 28.06.2021 г.До датата на изтичане срока на договора общата заплатена стойност е в размер на 137 384,71 лв. без ДДС, като последното плащане е извършено на 19.07.2021 г., с което изпълнението по договора се счита за приключено.


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

28.07.2021 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Гавраил Борисов Забуртов
VII.2)
Длъжност: Главен секретар на НАП