Версия за печат

00210-2017-0015

BG-София:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 121100421

BG411, Държавен фонд Земеделие, бул. Цар Борис III № 136, За: Ирена Маркова, България 1618, София, Тел.: 02 8187284, E-mail: op_dfz@dfz.bg, Факс: 02 9523567

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.dfz.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://dfz.bg/bg/client-profile/procedure-zop?YlvmS1RacnH797zA9WTVFlpL0dmi%2bqX3Z6OXGBhxGmlHuZcK%2buye8e1T%2bYWSFB1j7W8MPEMCQPrWNRv7Dxg93w%3d%3d.

I.2) Вид на възложителя

Друг: Държавна институция, създадена със закон



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Доставки
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: РМФ-55 от 06.10.2017 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00210-2017-0015
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Обществената поръчка включва доставка на бланки и пощенски пликове за нуждите на Държавен фонд "Земеделие" по условията на сключено Рамково споразумение № СПОР-5/09.03.2018г. на Централния орган за покупки (ЦОП).


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: 09-2600/44 от 07.08.2019 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

рамково споразумение

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG411, Ронос ООД, р-н Възраждане, бул. Александър Стамболийски № 84, Бизнес център Urban Model, ет. 7, ап. 38-39, България 1303, София, Тел.: 0700 17017, E-mail: zop@officemarket.bg, Факс: 02 8221900

Интернет адрес/и:

URL: www.officemarket.bg.

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

"Доставка на бланки и пощенски пликове за нуждите на ДФ "Земеделие"

ІІI.6) Срок на изпълнение
Срок в месеци

23

ІII.7) Стойност, посочена в договора
10000 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

06.07.2021 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

ДА

Променено условие: чл. 2, ал. 1 и ал.2 - Удължаване срока на договора.; Преди промяната: Чл. 2. (1) Настоящият договор влиза в сила от момента на неговото сключване и е със срок на действие до 08.03.2020 г. или до достигане на максималната му стойност, което от двете събития настъпи първо. (2) В случай, че до 08.03.2020 г. няма подписано ново рамково споразумение на Централния орган за покупки (ЦОП) на Министерство на финансите за доставка на бланки и пощенски пликове за органите на изпълнителната власт и максимално допустимата стойност не е достигната, ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ си запазва правото да удължи срока на договора до достигане на максимално допустимата стойност.; След промяната: Срокът на договора, посочен в чл. 2, ал. 1, да се удължи до достигане на максимално допустимата стойност от 10 000.00 (десет хиляди) лева без ДДС, посочена в чл. 5, ал. 1 от договора или до датата на сключване на договор с избран изпълнител в резултат на проведен вътрешен конкурентен избор по чл. 82, ал. 4 от ЗОП, въз основа на Рамково споразумение за възлагане на централизирана обществена поръчка със същия предмет, в зависимост от това кое от двете събития настъпи по-рано, но не по-късно от 31.06.2021 г.; Правно основание: Чл. 116, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
7399.43 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

26.07.2021 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Борис Давидов Михайлов
VII.2)
Длъжност: Изпълнителен директор