Версия за печат

00210-2017-0015

BG-София:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 121100421

BG411, Държавен фонд Земеделие, бул. Цар Борис III № 136, За: Теодора Маринова, България 1618, София, Тел.: 02 8187274, E-mail: op_dfz@dfz.bg, Факс: 02 9523567

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.dfz.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://dfz.bg/bg/client-profile/procedure-zop?YlvmS1RacnH797zA9WTVFlpL0dmi%2bqX3Z6OXGBhxGmlHuZcK%2buye8e1T%2bYWSFB1j7W8MPEMCQPooFUrtpkCPEg%3d%3d.

I.2) Вид на възложителя

Друг: Държавна институция, създадена със закон



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Доставки
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: РМФ-55/06.10.2017 г. от 09.03.2018 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00210-2017-0015
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

„Доставка на канцеларски материали“ за нуждите на Държавен фонд „Земеделие“ по условията на сключено РС № СПОР-4 от 09.03.2018 г. на ЦОП - МФ.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: 01-2600/2470 от 14.05.2018 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

рамково споразумение

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG411, ПЛЕСИО КОМПЮТЪРС ЕАД, ул.Ангел Кънчев № 5, България 1000, София, Тел.: 02 9397147, E-mail: viliev@plesio.bg, Факс: 02 9397147

Интернет адрес/и:

URL: https://plesio.bg/.

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

„Доставка на канцеларски материали“ за нуждите на Държавен фонд „Земеделие“

ІІI.6) Срок на изпълнение
Начална дата

14.05.2018 г. 

Крайна дата

30.06.2021 г. 

ІII.7) Стойност, посочена в договора
285403.1 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

06.07.2021 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

ДА

Променено условие: Чл.2 Срок на договора; Преди промяната: Настоящия договор влиза в сила от момента на неговото сключване до достигане на максималната му стойност, но не по-късно от 09.03.2020 г.; След промяната: Страните се съгласяват срокът на договора, посочен в чл. 2, да се удължи до достигане на максимално допустимата стойност от 285 403.10 (двеста осемдесет и пет хиляди четиристотин и три лв. и 0,10 ст.) лева без ДДС, посочена в чл. 5, ал. 1 от договора или до датата на сключване на договор с избран изпълнител в резултат на проведен вътрешен конкурентен избор по чл. 82, ал. 4 от ЗОП, въз основа на Рамково споразумение за възлагане на централизирана обществена поръчка със същия предмет, в зависимост от това кое от двете събития настъпи по-рано, но не по-късно от 31.06.2021 г.; Правно основание: на основание чл. 116, ал. 1, т. 7 от зоп
ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
222963.79 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

20.07.2021 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Борис Давидов Михайлов
VII.2)
Длъжност: Изпълнителен директор