Версия за печат

00530-2018-0110

BG-Велико Търново:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 1310631880291

BG321, Национална агенция за приходите — ТД на НАП Велико Търново, пл. Център № 2, За: Л. Петрова, България 5000, Велико Търново, Тел.: 062 617207, E-mail: l.petrova@ro04.nra.bg, Факс: 062 625987

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): https://old.nra.bg/.

Адрес на профила на купувача (URL): https://old.nra.bg/news?id=3788.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Икономческа и финансова дейност



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Услуги
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: 33 от 09.11.2018 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00530-2018-0110
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Предоставяне на услуги по абонаментно техническо обслужване и поддръжка, включително доставка на необходимите резервни части, материали и консумативи, ремонт при необходимост и други дейности, които поддържат в техническа изправност системата за контрол на достъпа и работното време и системата за видеонаблюдение, находящи се в административната сграда на офис Видин при ТД на НАП Велико Търново в гр. Видин, ул. „Шести септември” № 12.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: 10 от 19.02.2019 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG412, ВИП Секюрити ЕООД, бул. Цариградско шосе 141, България 1784, София, Тел.: 0894 429981, E-mail: bids@vipsecurity.bg, Факс: 02 9635296

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Услуги по ремонт и поддръжка на система за контрол на достъпа и работното време и система за видеонаблюдение, находящи се в административната сграда на офис Видин при ТД на НАП Велико Търново

ІІI.6) Срок на изпълнение
Срок в месеци

24

ІII.7) Стойност, посочена в договора
6000 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

29.06.2021 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
3767.92 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

15.07.2021 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Мария Георгиева Попова
VII.2)
Длъжност: Зам. директор на ТД на НАП Велико Търново, съгласно Заповед № ЗЦУ-ОПР-14/21.05.2021г. на изпълнителния директор на НАП