Версия за печат

00272-2019-0016

BG-С.РУЖИНЦИ:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000159682

BG311, ОБЩИНА РУЖИНЦИ, С.РУЖИНЦИ, УЛ. ГЕОРГИ ДИМИТРОВ №31, За: ЕВТИМ ЕВТИМОВ, България 3930, С.РУЖИНЦИ, Тел.: 09324 2283, E-mail: rujinci@abv.bg, Факс: 09324 2604

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://obshtina-ruzhintsi.com/.

Адрес на профила на купувача (URL): http://obshtina-ruzhintsi.com/2019/11/20/%d0%b8%d0%bd%d0%b6%d0%b5%d0%bd%d0%b5%d1%80%d0%b8%d0%bd%d0%b3-%d0%bf%d1%80%d0%be%d0%b5%d0%ba%d1%82%d0%b8%d1%80%d0%b0%d0%bd%d0%b5-%d1%83%d0%bf%d1%80%d0%b0%d0%b6%.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Строителство
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: 948 от 20.11.2019 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00272-2019-0016
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Предметът на настоящата поръчка включва изготвяне на инвестиционен проект за преустройство на общинска сграда в Център за осъществяане на нова функция на сградада - за предоставяне на социални услуги и изпълнение на строително-монтажни работи (СМР) съгласно изготвените от Изпълнителя и съгласувани и одобрени по съответния ред инвестиционни проекти и упражняване на авторски надзор и упражняване на авторски надзор.Обхватът на обществената поръчка включва следните дейности: Дейност I – Изготвяне на инвестиционен проект - Разработване на инвестиционен проект във фаза „технически проект“ за обекта, съгласно обема и обхвата, регламентирани в ЗУТ, Наредба № 4 от 21.05.2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, другото приложимо действащо законодателство, както и заложените в Техническата спецификация изисквания за разработване на инвестиционния проект, както и дейности, представляващи условие, следствие или допълнение към него, съобразно нормативната уредба, и текущото състояние на съществуващата сграда, необходим за съгласуване на проекта с всички експлоатационни дружества и други органи и одобряване по реда на ЗУТ. Дейност II - Изпълнение на СМР по реализиране на строителството на обекта, съгласно изготвения от Изпълнителя и съгласуван и одобрен по съответния ред инвестиционен проект по всички части, количества и видове СМР и всички дейности, отразени в техническата спецификация, Предложението за изпълнение на поръчката и Ценовото предложение. Дейност III - Упражняване на авторски надзор по време на изпълнение на строително-монтажнит работи на обекта в съответствие с действащото българско законодателство (ЗУТ, Наредба № 3 от 31.07.2003 г. на МРРБ към ЗУТ за съставяне на актове и протоколи по време на строителството и Наредба № 2 от 31.07.2003 г. на МРРБ към ЗУТ за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти).


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: 112 от 24.02.2020 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG311, „КИД ПЛЮС” ЕООД, гр. Видин, ул. „Цар Иван Асен ІІ“ № 10/Д, България 3700, Видин, Тел.: 094 606921, E-mail: kid_email@abv.bg, Факс: 094 606921

Интернет адрес/и:

URL: http://kid_email@abv.bg.

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Предметът на настоящата поръчка включва изготвяне на инвестиционен проект за преустройство на общинска сграда в Център за осъществяане на нова функция на сградада - за предоставяне на социални услуги и изпълнение на строително-монтажни работи (СМР) съгласно изготвените от Изпълнителя и съгласувани и одобрени по съответния ред инвестиционни проекти и упражняване на авторски надзор и упражняване на авторски надзор.

ІІI.6) Срок на изпълнение
Начална дата

20.11.2019 г. 

Крайна дата

05.07.2021 г. 

ІII.7) Стойност, посочена в договора
164000 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

05.07.2021 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
163984.29 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

15.07.2021 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Александър Иванов Александров
VII.2)
Длъжност: Кмет на община Ружинци