Версия за печат

00118-2019-0014

BG-Сливен:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000590654

BG342, Община Сливен, бул. Цар Освободител 1, За: инж. Милко Харалампиев, България 8800, Сливен, Тел.: 044 611127, E-mail: g_tujarova@abv.bg, Факс: 044 662350

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.sliven.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.sliven.bg/index.csp?f=PublicOrders.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Строителство
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: РД 15 -2027 от 31.07.2019 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00118-2019-0014
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

С общ. поръчка се цели изграждането на съвременна интерпретация на традициите от местната градска архитектура. Отчетени се порядките на участниците в движението и са приложени последните нормативни изисквания за изграждане на интуитивна среда за движение с основни акценти върху безопасността и достъпността. Основен подход за постигането е повдигане нивото на две от кръстовищата на нивото на тротоара; изменение на направление на движението за бързо движещите се за ограничаване скоростта им и настилки в тази зона от вибропресовани павета. Респективно пътните платна за движение извън зоната на кръстовищата са с асфалтобетон. Развитието в напречен профил на булеварда е с отстояние от оста, като от едната страна е устроено двупосочно движение в отделни ленти с минимален габарит 2х3.25 m, а от другата – косо паркиране под ъгъл. За ленти за автомобилно движение, местата за паркиране и разширенията към съществуващите тротоари се предвижда реконструкция и изграждане на нова конструкция на пътя


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: 1 от 24.03.2020 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG342, „Билдинг - ТД” ЕООД, ул. Граф Игнатиев № 8, България 8800, Сливен, Тел.: 044 662490, E-mail: building_td@mail.bg, Факс: 044 625150

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

„Изпълнение на строителни и монтажни работи на обект: Благоустрояване по бул. "Хаджи Димитър"от о.т. 839 до о.т. 932 по плана на Централна градска част (ЦГЧ) на гр. Сливен“

ІІI.6) Срок на изпълнение
Срок в дни

180

ІII.7) Стойност, посочена в договора
1624653.02 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

05.07.2021 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

ДА

Променено условие: Чл. 3. (1) от договора; Преди промяната: Чл. 3. (1) Общата стойност на договора е в размер на 1 624 653,02 лева (словом: един милион шестстотин двадесет и четири хиляди шестстотин петдесет и три лева и две стотинки) без ДДС или 1 949 583,62 лева (словом: един милион деветстотин четиридесет и девет хиляди петстотин осемдесет и три лева и шестдесет и две стотинки) с ДДС, съгласно Ценовото продложение, в т. ч. 2 % непредвидени.; След промяната: Чл. 3. (1) Общата стойност на договора е в размер на 1 686 525,04 лева (словом: един милион шестстотин осемдесет и шест хиляди петстотин двадесет и пет лева и четири стотинки) без ДДС или 2 023 830,04 лева (словом: два милиона двадесет и три хиляди осемстотин и тридесет лева и четири стотинки) с ДДС. Стойността е образувана съгласно Ценовото продложение, в т. ч. 2 % непредвидени и допълнителните видове СМР с единичните им цени, без ДДС и с ДДС посочени в Количествено – стойностната сметка.; Правно основание: чл. 116, ал. 1, т. 2 от ЗОП
ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
1686525.03 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

09.07.2021 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Румен Иванов Иванов
VII.2)
Длъжност: Заместник-кмет, Възложител съгласно Заповед № РД 15 - 1138/25.08.2016 г.