Версия за печат

00210-2017-0013

BG-София:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 129010997

BG411, Комисия за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество, пл. Света Неделя №6, За: Николета Матеева, България 1000, София, Тел.: 02 9401612, E-mail: n.mateeva@caciaf.bg, Факс: 02 9401612

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.caciaf.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://caciaf.bg/pages/view/obshta-informacija-120/.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Доставки
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: РМФ-48 от 21.09.2017 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00210-2017-0013
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Обществената поръчка се провежда въз основа на сключено Рамково споразумение № СПОР-9/15.03.2018 г. на Централния орган за покупки. Предмет на обществената поръчка е доставка и монтаж на мека мебел за нуждите на Комисия за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: РД-19-00006 от 11.03.2021 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG411, Кооперация Панда, бул.Цариградско шосе № 139, България 1784, София, Тел.: 02 70010770, E-mail: zop.order@officel.bg, Факс: 02 70010770

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Предмет на обществената поръчка е доставка и монтаж на мека мебел за нуждите на Комисия за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество.

ІІI.6) Срок на изпълнение
Срок в дни

30

ІII.7) Стойност, посочена в договора
1464.81 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

17.06.2021 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

НЕ

Забавяне в дни: 10
Причини за забавянето: Доставката е извършена извън срока за изпълнение на договора, със забава от 10 (десет) работни дни.
ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
1464.81 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

ДА

От изпълнителя, в размер на 68.46 BGN
Причини за възникване на задължението за неустойките: Доставката е извършена извън срока за изпълнение на договора, със забава от 10 (десет) работни дни.

V: Допълнителна информация

Договорът е приключил на 17.06.2021 г. с изплащането на фактура № 0120662575/14.05.2021 г.


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

06.07.2021 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Николай Найденов Найденов
VII.2)
Длъжност: Главен секретар, Упълномощено лице за Възложителя, съгласно Заповед РД-06-359/17.07.2020