Версия за печат

02711-2020-0073

BG-с. Венец:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 2016174120126

BG333, СИДП ДП ТП ДЛС Паламара, ул. Кирил и Методий № 17, За: Мария Димитрова, България 9777, с. Венец, Тел.: 053 432106, E-mail: dls.palamara@dpshumen.bg, Факс: 053 432049

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): https://dlspalamara.sidp.bg/.

Адрес на профила на купувача (URL): https://dlspalamara.sidp.bg/rezervni-chasti-mps-2020/.

I.2) Вид на възложителя

Публичноправна организация



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Доставки
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: 99 от 12.03.2020 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
02711-2020-0073
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

„Извършване на услуги по извънгаранционно техническо обслужване, ремонт и поддръжка (периодични технически прегледи) вкл. подготовка за преминаване на годишен технически преглед (ГТП), с включена доставка на резервни части, аксесоари и материали, доставени от изпълнителя за извънгаранционните служебни МПС, собственост на ТП ДЛС Паламара за срок от една година, считано от датата на сключване на договора, в две обособени позиции“


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: 37 от 02.06.2020 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG333, Ремонтинженеринг ООД, ул. Долашма №47, България 9777, с. Ясенково, Тел.: 089 4543766, E-mail: remontinjenering@mail.bg, Факс: 089 4543766

Интернет адрес/и:

URL: http://www.remontdiesel.com/.

Изпълнителят е МСП: не

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

„Извършване на услуги по извънгаранционно техническо обслужване, ремонт и поддръжка (периодични технически прегледи) вкл. подготовка за преминаване на годишен технически преглед (ГТП), с включена доставка на резервни части, аксесоари и материали, доставени от изпълнителя за извънгаранционните служебни МПС, собственост на ТП ДЛС Паламара за срок от една година, считано от датата на сключване на договора, в две обособени позиции“ Позиция 2 – „Извършване на услуги по извънгаранционно техническо обслужване, ремонт и поддръжка (периодични технически прегледи) вкл. подготовка за преминаване на годишен технически преглед (ГТП), с включена доставка на резервни части, аксесоари и материали, доставени от изпълнителя за извънгаранционните служебни МПС с марка Шкода, Фолксваген, Грейт Уолл Ховер, ЛАДА, УАЗ, ВАЗ, Щаер Пинцгауер, собственост на ТП ДЛС Паламара, за срок от една година, считано от датата на сключване на договора“

ІІI.6) Срок на изпълнение
Срок в месеци

12

ІII.7) Стойност, посочена в договора
36750 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

02.06.2021 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

ДА

Променено условие: Изменя се съдържането на чл. 3, от глава „III. ЦЕНА, РЕД И СРОКОВЕ ЗА ПЛАЩАНЕ, относно общата стойност на договора; Преди промяната: Общата стойност на договора от 24 500 лв. (двдесет и четири хиляди и петстотин лева) без вкл. ДДС общо, като: стойност за извършване на услугите в размер на 4 500 лева и стойност за доставка на резервни части в размер на не повече от 20 000 лева без вкл. ДДС; След промяната: Стойността на договора се завишава с 50%(петдесет процента), като чл. 3, от глава „III. ЦЕНА, РЕД И СРОКОВЕ ЗА ПЛАЩАНЕ, придобива следното съдържание:„чл. 3 За предоставените доставки и/или услуги възложителя заплаща на Изпълнителя на база единичните цени предложени от Изпълнителя в ценовото му предложение, като максималната стойност на договора не може да надвишава 36 750 лв. (тридесет и шест хиляди седемстотин и петдесет лева) без вкл. ДДС общо за договора и не може да надвишава прогнозната стойност за извършване на услугите в размер на 6 750 лева и стойността за доставка на резервни части в размер на не повече от 30000 лева без вкл. ДДС; Правно основание: Страните по основния договор, на основание чл.116, ал.1, т.3, от ЗОП, и Договора, във връзка с възникнали обстоятелства, които въпреки положените дължими грижи възложителят не е могъл да предвиди, отнасящи до спешно възникнала необходимост от извършване на услуги по извънгаранционно техническо обслужване, ремонт и поддръжка (периодични технически прегледи) вкл. подготовка за преминаване на годишен технически преглед (ГТП), с включена доставка на резервни части, аксесоари и материали, доставени от изпълнителя за извънгаранционните служебни МПС с марка Шкода, Фолксваген, Грейт Уолл Ховер, ЛАДА, УАЗ, ВАЗ, Щаер Пинцгауер, поради възникване необходимостта от допълнително извършване на ремонтни работи, което води до нуждата от още материали и части.
ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
36606 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

10.06.2021 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: инж. Севен Ердинч Башлъ
VII.2)
Длъжност: Директор