Версия за печат

02711-2020-0073

BG-с. Венец:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 2016174120126

BG333, СИДП ДП ТП ДЛС Паламара, ул. Кирил и Методий № 17, За: Мария Димитрова, България 9751, с. Венец, Тел.: 053 432106, E-mail: dls.palamara@dpshumen.bg, Факс: 053 432049

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): https://dlspalamara.sidp.bg/.

Адрес на профила на купувача (URL): https://dlspalamara.sidp.bg/rezervni-chasti-mps-2020/.

I.2) Вид на възложителя

Публичноправна организация



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Доставки
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: 99 от 12.03.2020 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
02711-2020-0073
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

„Извършване на услуги по извънгаранционно техническо обслужване, ремонт и поддръжка (периодични технически прегледи) вкл. подготовка за преминаване на годишен технически преглед (ГТП), с включена доставка на резервни части, аксесоари и материали, доставени от изпълнителя за извънгаранционните служебни МПС, собственост на ТП ДЛС Паламара за срок от една година, считано от датата на сключване на договора, в две обособени позиции“ Позиция 1 – „Извършване на услуги по извънгаранционно техническо обслужване, ремонт и поддръжка (периодични технически прегледи) вкл. подготовка за преминаване на годишен технически преглед (ГТП), с включена доставка на резервни части, аксесоари и материали, доставени от изпълнителя за извънгаранционните служебни МПС с марка Тойота, Сузуки, Нисан и Мицубиши, собственост на ТП ДЛС Паламара, за срок от една година, считано от датата на сключване на договора“


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: 36 от 02.06.2020 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG333, Ремонтинженеринг ООД, ул. Долашма № 47, България 9777, с. Ясенково, Тел.: 089 4543766, E-mail: remontinjenering@mail.bg, Факс: 089 4543766

Интернет адрес/и:

URL: http://www.remontdiesel.com/.

Изпълнителят е МСП: не

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Позиция 1 – „Извършване на услуги по извънгаранционно техническо обслужване, ремонт и поддръжка (периодични технически прегледи) вкл. подготовка за преминаване на годишен технически преглед (ГТП), с включена доставка на резервни части, аксесоари и материали, доставени от изпълнителя за извънгаранционните служебни МПС с марка Тойота, Сузуки, Нисан и Мицубиши, собственост на ТП ДЛС Паламара, за срок от една година, считано от датата на сключване на договора“

ІІI.6) Срок на изпълнение
Срок в месеци

12

ІII.7) Стойност, посочена в договора
58500 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

02.06.2021 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

ДА

Променено условие: Изменя се съдържането на чл. 3, от глава „III. ЦЕНА, РЕД И СРОКОВЕ ЗА ПЛАЩАНЕ, относно общата стойност на договора; Преди промяната: Общата стойност от 39 000 лв. (тридесет и девет хиляди лева) без вкл. ДДС общо, като: стойност за извършване на услугите в размер на 9 000 лева и стойност за доставка на резервни части в размер на не повече от 30 000 лева без вкл. ДДС; След промяната: Стойността на договора се завишава с 50%(петдесет процента), като чл. 3, от глава „III. ЦЕНА, РЕД И СРОКОВЕ ЗА ПЛАЩАНЕ, придобива следното съдържание: „чл. 3 За предоставените доставки и/или услуги възложителя заплаща на Изпълнителя на база единичните цени предложени от Изпълнителя в ценовото му предложение, като максималната стойност на договора не може да надвишава 58 500 лв. (петдесет и осем хиляди и петстотин лева) без вкл. ДДС общо за договора и не може да надвишава прогнозната стойност за извършване на услугите в размер на 13 500 лева и стойността за доставка на резервни части в размер на не повече от 45 000 лева без вкл. ДДС;; Правно основание: Страните по основния договор, на основание чл.116, ал.1, т.3, от ЗОП и Договора, във връзка с възникнали обстоятелства, които въпреки положените дължими грижи възложителят не е могъл да предвиди, отнасящи до спешно възникнала необходимост от извършване на услуги по извънгаранционно техническо обслужване, ремонт и поддръжка (периодични технически прегледи) вкл. подготовка за преминаване на годишен технически преглед (ГТП), с включена доставка на резервни части, аксесоари и материали, доставени от изпълнителя за извънгаранционните служебни МПС с марка Тойота, Сузуки, Нисан и Мицубиши, поради възникване необходимостта от допълнително извършване на ремонтни работи, което води до нуждата от още материали и части.
ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
58240 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

10.06.2021 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: инж. Севен Ердинч Башлъ
VII.2)
Длъжност: Директор