Версия за печат

00210-2018-0014

BG-София:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 831601932

BG411, Държавна агенция за бежанците при министерския съвет, бул. Княгиня Мария Луиза № 114 Б, За: Красимир Кацарски - главен експерт, отдел ОПМ, България 1233, София, Тел.: 02 8080912, E-mail: Krasimir.Katsarski@saref.government.bg, Факс: 02 9559476

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.aref.government.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.profilnakupuvacha.com/Държавна%20агенция%20за%20бежанците%20при%20Министерския%20съвет,13100.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Доставки
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: УС-840 от 28.05.2019 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00210-2018-0014
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Доставка на оригинални тонери и други консумативи за печат на копирни и печатащи устройства с марка Lexmark (Лексмарк) по Рамково споразумение № СПОР-6/18.04.2019 г.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: УС-1131 от 11.07.2019 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG411, РОЕЛ-98 ООД, гр. София, бул. Ситняково № 39 А, България 1505, София, Тел.: 02 9461920, E-mail: roel-98@roel.com, Факс: 02 8433216

Интернет адрес/и:

URL: http://roel-98.com.

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Доставка на оригинални тонери и други консумативи за печат на копирни и печатащи устройства с марка Lexmark (Лексмарк) по Рамково споразумение № СПОР-6/18.04.2019 г.

ІІI.6) Срок на изпълнение
Начална дата

11.07.2019 г. 

Крайна дата

14.05.2021 г. 

ІII.7) Стойност, посочена в договора
54961.56 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

14.05.2021 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
49927.09 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация

Възложителят е подавал заявки за доставка на необходимите артикули/стоки, в съответствие с неговите потребности.


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

01.06.2021 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Петя Ангелова Първанова
VII.2)
Длъжност: Председател