Версия за печат

00268-2019-0025

BG-София:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 831601932

BG411, Държавна агенция за бежанците при Министерския съвет, бул. Княгиня Мария Луиза № 114 Б, За: Елена Георгиева - главен експерт ОПМ, дирекция УСОП, България 1233, София, Тел.: 02 8080999, E-mail: sar@saref.government.bg, Факс: 02 9559476

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): https://aref.government.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): https://www.profilnakupuvacha.com/Държавна%20агенция%20за%20бежанците%20при%20Министерския%20съвет,13430.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Строителство
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: РД 05-762 от 15.11.2019 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00268-2019-0025
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

„Ремонт на сграда в отдела за предоставяне на международна закрила в РПЦ – гр. София, кв. Овча купел (находяща се в ПИ с идентификатор 68134.4333.14 по плана на гр. София)“. Предметът на поръчката включва: а) строителство, което включва изпълнението на всички видове строително- монтажни работи до завършен вид на помещенията и инсталациите в 7-етажното тяло на Центъра. Всички строителни материали и продукти, машини, съоръжения и оборудване, влагани в строежа трябва да бъдат придружени със сертификати за произход и/или декларации за съответствие с основните изисквания към строежите; б) съставяне на изискващите се актове и протоколи съгласно Наредба № 3 от 31 юли 2003г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството, както и друга строителна документация относно изпълненото строителство; в) отстраняване на появилите се дефекти в гаранционните срокове съгласно сключения Договор.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: ФУМИ-91 от 21.02.2020 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG411, ДИЕЛ ТРЕЙД ЕООД, бул. Витоша № 66, ет. 5, ап. 15, България 1421, София, Тел.: 02 9515592, E-mail: dieltreid@gmail.com, Факс: 02 9515592

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

„Ремонт на сграда в отдела за предоставяне на международна закрила в РПЦ – гр. София, кв. Овча купел (находяща се в ПИ с идентификатор 68134.4333.14 по плана на гр. София)“

ІІI.6) Срок на изпълнение
Начална дата

21.02.2020 г. 

Крайна дата

27.04.2021 г. 

ІII.7) Стойност, посочена в договора
1433694.48 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз
Финансирането е 90% от стойността на договора.

IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

27.04.2021 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

ДА

Променено условие: Допусната техническа грешка по отношение на основанието за извършване на междинни плащания, тъй като наред с протокол образец 19 е посочен и акт образец 15.; Преди промяната: Междинни плащания в размер общо до 55% от общата стойност на извършените по договор СМР въз основа на съставен Протокол за действително извършени и подлежащи на заплащане натурални видове работи (образец 19), подписан от ВЪЗЛОЖИТЕЛ и ИЗПЪЛНИТЕЛ, платими в срок от 30 (тридесет) дни от получаване на оригинална данъчна фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ с приложен към нея Протокол за действително извършени и подлежащи на заплащане натурални видове работи (образец 19), Констативен акт за установяване на годността за приемане на строежа (Акт образец 15).; След промяната: От клаузата, уреждаща междинните плащания накрая се заличават запетаята и текста „Констативен акт за установяване на годността за приемане на строежа (Акт образец 15)“. ; Правно основание: чл. 116, ал. 1, т. 7 от ЗОП
Променено условие: Поради непредвидени обстоятелства е възникнала необходимост от извършване на допълнително строителство, което не е включено в първоначалната обществена поръчка, а смяната на изпълнителя би предизвикала значителни затруднения или дублиране на разходи за възложителя - изграждане на система за гласово оповестяване при пожар.; Преди промяната: 1433694,48 лв. без ДДС; След промяната: 1495156,54 лв. без ДДС; Правно основание: чл. 116, ал. 1, т. 2 от ЗОП, при спазване разпоредбите на чл. 116, ал. 2 от ЗОП
Променено условие: Промяна на банковата сметка на изпълнителя на поръчката; Преди промяната: Сметка в ИНВЕСТБАНК АД; След промяната: Сметка в БЪЛГАРО-АМЕРИКАНСКА КРЕДИТНА БАНКА АД; Правно основание: чл. 116, ал. 1, т. 7 от ЗОП
Променено условие: Допусната явна техническа грешка относно датата, определена за начало на изграждане на системата за гласово оповестяване при пожар.; Преди промяната: „считано от датата на сключване на допълнителното споразумение“ ; След промяната: „считано от датата на заповедта на главния архитект на Столична община относно допълнение на Разрешение за строеж № 36 от 21.02.2020 г.“ ; Правно основание: чл. 116, ал. 1, т. 7 от ЗОП
Променено условие: Изменение на клаузата относно реда за прихващане на дължимите неустойки и обезщетения при неточно, некачествено или извън договорения срок изпълнение на задълженията на изпълнителя.; Преди промяната: ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ има право да прихване дължимата съгласно Договора неустойка от стойността на внесената гаранция, съответно за същата сума да усвои частично или изцяло предоставената банкова гаранция за изпълнение или застраховка.; След промяната: ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ удовлетворява претенциите си относно неизпълнението на Договора (дължимите обезщетения и неустойки) от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ по следния ред: първо чрез прихващане от дължими суми; при липса на такива суми – от гаранцията за изпълнение по настоящия договор, след което по съответния законов ред.; Правно основание: чл. 116, ал. 1, т. 7 от ЗОП
ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

НЕ

Забавяне в дни: 194
Причини за забавянето: По вина на изпълнителя. Основният договор е изпълнен със забава от 135 дни, а по допълнителното споразумение за изграждане на система за гласово оповестяване при пожар в сградата забавата е с 59 дни.
ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
1494210.63 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

ДА

От изпълнителя, в размер на 99361.81 BGN
Причини за възникване на задължението за неустойките: Основният договор е изпълнен със забава от 135 дни, а по допълнителното споразумение за изграждане на система за гласово оповестяване при пожар в сградата забавата е с 59 дни.

V: Допълнителна информация


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

26.05.2021 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: ПЕТЯ АНГЕЛОВА ПЪРВАНОВА
VII.2)
Длъжност: Председател на Държавната агенция за бежанците при Министерския съвет