Версия за печат

00254-2017-0006

BG-Рудозем:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000615075

BG424, Община Рудозем, бул. България 15, За: Павлина Боюклиева, България 4960, Рудозем, Тел.: 0306 99199, E-mail: ob.rudozem@gmail.com, Факс: 0306 99141

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.rudozem.bg/.

Адрес на профила на купувача (URL): http://old.rudozem.bg/bg/auctions/asdas-3.html.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Строителство
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: 396 от 18.08.2017 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00254-2017-0006
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Обект на обществената поръчка е проектиране и изпълнение на строеж, съгл. чл. 3, ал. 1, т. 1, б. б), във връзка с чл. 21, ал. 16, т 1 от ЗОП. Участниците в процедурата, следва да изготвят офертите си, съобразявайки ги с целия обем на техническата спецификация на Възложителя и приложенията към нея, като договорът ще се изпълнява на две части: I-ва част, на стойност 575 000 лв., без ДДС, включваща цялостното проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР - I-ви етап, след подписване на договора и връчване на изпълнителя на възлагателно писмо за стартиране на дейности по договора; II-ра част, на стойност 366 666,67 лв., включваща изпълнение на СМР - II-ри етап, при осигурено финансиране, от страна на Възложителя.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: 94 от 08.12.2017 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG424, СЕПАЛ ЕООД, ул. Бор №4, България 4960, Рудозем, Тел.: 0889 321664, E-mail: sepal@abv.bg, Факс: 0889 321664

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

„Облагородяване на Централен градски площад – гр. Рудозем“

ІІI.6) Срок на изпълнение
Срок в месеци

15

ІII.7) Стойност, посочена в договора
1114282.44 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

25.05.2021 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

ДА

Променено условие: Изменен е текстът на чл. 2, ал. 1 от Договор за обществена поръчка № 94 от 08.12.2017 г.; Преди промяната: (1) Съгласно сключения между страните Договор за обществена поръчка № 94 от 08.12.2017 г., общата стойност на договора е в размер, съгласно Ценовата оферта на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, неразделна част от настоящия договор, както следва: 1. Проектиране и осъществяване на авторски надзор (до 4% от общата стойност на предложението)-36 000.00 (тридесет и шест хиляди) лв. без ДДС. 2. Извършване на СМР I-ви етап - 537 942.32 (петстотин тридесет и седем хиляди деветстотин четиридесет и два лева и тридесет и две стотинки ) лв. без ДДС. 3. Извършване на СМР II-ри етап – 365 615,76 (триста шестдесет и пет хиляди шестстотин и петнадесет лева и седемдесет и шест стотинки ) лв. без ДДС, равняващи се общо на 939 558,08 (деветстотин тридесет и девет хиляди петстотин петдесет и осем лева и осем стотинки); След промяната: текстът на чл. 2, ал. 1 се изменя и придобива следното съдържание: „чл. 2, ал.1. общата стойност на договора е в размер, съгласно Ценовата оферта на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, неразделна част от настоящия договор, както следва: 1. Проектиране и осъществяване на авторски надзор (до 4% от общата стойност на предложението)-36 000.00 (тридесет и шест хиляди) лв. без ДДС. 2. Извършване на СМР I-ви етап – 618 581,89 (шестстотин и осемнадесет хиляди петстотин осемдесет и един лев и осемдесет и девет стотинки ) лв. без ДДС. 3. Извършване на СМР II-ри етап – 365 615,76 (триста шестдесет и пет хиляди шестстотин и петнадесет лева и седемдесет и шест стотинки) лв. без ДДС, равняващи се общо на 1 020 197.65 (един милион и двадесет хиляди и сто деветдесет и седем и шестдесет и пет стотинки); Правно основание: На основание чл. 116, ал. 1, т. 6 от ЗОП възложителят и изпълнителят постигат съгласие, да бъде извършена промяна в общата цена за изпълнение на СМР I-ви етап, т.е. изменен е чл. 2, ал.1 от Договор за обществена поръчка № 94 от 08.12.2017 г., за което е сключено на 02.07.2018 г. допълнително споразумение №1.
Променено условие: Изменен е текстът на чл. 2, ал. 1 от Договор за обществена поръчка № 94 от 08.12.2017 г.; Преди промяната: (1) Съгласно сключения между страните Договор за обществена поръчка № 94 от 08.12.2017 г. и Допълнително споразумение №1 от 02.07.2018 г., общата стойност на договора е в размер, както следва: 1. Проектиране и осъществяване на авторски надзор (до 4% от общата стойност на предложението)-36 000.00 (тридесет и шест хиляди) лв. без ДДС. 2. Извършване на СМР I-ви етап – 618 581,89 (шестстотин и осемнадесет хиляди петстотин осемдесет и един лев и осемдесет и девет стотинки ) лв. без ДДС. 3. Извършване на СМР II-ри етап – 365 615,76 (триста шестдесет и пет хиляди шестстотин и петнадесет лева и седемдесет и шест стотинки ) лв. без ДДС, равняващи се общо на 1 020 197.65 (един милион и двадесет хиляди и сто деветдесет и седем и шестдесет и пет стотинки); След промяната: текстът на чл. 2, ал. 1 се изменя и придобива следното съдържание: „чл. 2, ал.1. общата стойност на договора е в размер, съгласно Ценовата оферта на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, неразделна част от настоящия договор, както следва: 1. Проектиране и осъществяване на авторски надзор (до 4% от общата стойност на предложението)-36 000.00 (тридесет и шест хиляди) лв. без ДДС. 2. Извършване на СМР I-ви етап – 618 581,89 (шестстотин и осемнадесет хиляди петстотин осемдесет и един лев и осемдесет и девет стотинки ) лв. без ДДС. 3. Извършване на СМР II-ри етап – 459 700.55 (четиристотин петдесет и девет хиляди и седемстотин лева и петдесет и пет стотинки ) лв. без ДДС, равняващи се общо на 1 114 282.44 (един милион и сто и четиринадесет хиляди двеста осемдесет и два лева и четиридесет и четири стотинки); Правно основание: На основание чл. 116, ал. 1, т. 3 от ЗОП възложителят и изпълнителят постигат съгласие, да бъде извършена промяна в общата цена за изпълнение на СМР II-ри етап, т.е. изменен е чл. 2, ал.1 от Договор за обществена поръчка № 94 от 08.12.2017 г. за което е сключено на 19.02.2019 г. допълнително споразумение №2.
ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

НЕ

Забавяне в дни: 1
Причини за забавянето: Изпълнението на обекта е просрочено с 1 ден
ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
1114282 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

ДА

От изпълнителя, в размер на 171.77 BGN

V: Допълнителна информация


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

25.05.2021 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Румен Венциславов Пехливанов
VII.2)
Длъжност: Кмет на Община Рудозем