Обявление за приключване на договор за обществена поръчка
І: Възложител
I.1)
Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 831601932
BG411, Държавна агенция за бежанците при Министерския съвет, бул. Княгиня Мария Луиза № 114 Б, За: Елена Георгиева - главен експерт ОПМ, дирекция УСОП, България 1233, София, Тел.: 02 8080999, E-mail: sar@saref.government.bg, Факс: 02 9559476
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): https://aref.government.bg.
Адрес на профила на купувача (URL): https://www.profilnakupuvacha.com/Държавна%20агенция%20за%20бежанците%20при%20Министерския%20съвет,13381.
I.2)
Вид на възложителя
Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения
ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора
II.1)
Обект на поръчката
ІI.2)
Процедурата е открита с решение
№: РД 05-786 от 26.11.2019 г.
ІI.3)
Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00268-2019-0027
ІI.4)
Описание на предмета на поръчката
Ремонт и разделяне на помещения за социални, културни и образователни нужди на лицата, търсещи закрила в РПЦ–гр.Харманли (Хале № 13, находящо се в ПИ с идентификатор 77181.6.495 по КК на гр.Харманли). Предметът на обществената поръчка включва изпълнение на ремонтно-възстановителни дейности и повърхностен ремонт в съществуващата сграда Хале 13, без да се променя конструкцията, с цел обособяване на нови помещения за социални, културни и образователни дейности на нуждите на лица, търсещи международна закрила в РПЦ – гр. Харманли, както и доставка и монтаж на обзавеждане и спортно оборудване съгласно Количествената сметка към одобрения проект.
III: Условия на договора
ІII.1)
Номер на договора: ФУМИ-114 от 06.03.2020 г.
ІII.2)
Договорът е сключен след
процедура за възлагане на обществена поръчка
Поръчката е възложена на обединение
III.3)
Изпълнител по договора
BG425, ЕТ КАПИТЕЛ–ПАНТЕЛЕЙ СИВКОВ, ул. Цар Калоян № 5, бл. 2, ап. 14, България 6600, Кърджали, Тел.: 0361 65827, E-mail: kapitel@abv.bg, Факс: 0361 65827
Изпълнителят е МСП: да
ІII.4)
При изпълнението участват подизпълнители
ІII.5)
Предмет на договора
Ремонт и разделяне на помещения за социални, културни и образователни нужди на лицата, търсещи закрила в РПЦ–гр.Харманли (Хале № 13, находящо се в ПИ с идентификатор 77181.6.495 по КК на гр.Харманли)
ІІI.6)
Срок на изпълнение
ІII.7)
Стойност, посочена в договора
1048056.98 BGN без ДДС
III.8)
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз
Финансирането е 90% от стойността на договора.
IV: Приключване на договора
ІV.1)
Дата на приключване
ІV.3)
Договорът е изменян
Променено условие: Допусната техническа грешка по отношение на основанието за извършване на междинни плащания, тъй като наред с протокол образец 19 е посочен и акт образец 15.; Преди промяната: Междинни плащания в размер общо до 70% (седемдесет на сто) от общата стойност на извършените по договор СМР въз основа на съставен Протокол за действително извършени и подлежащи на заплащане натурални видове работи (образец 19), подписан от ВЪЗЛОЖИТЕЛ и ИЗПЪЛНИТЕЛ, платими в срок от 30 (тридесет) дни от получаване на оригинална данъчна фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ с приложен към нея Протокол за действително извършени и подлежащи на заплащане натурални видове работи (образец 19), Констативен акт за установяване на годността за приемане на строежа (Акт образец 15).; След промяната: От клаузата, уреждаща междинните плащания накрая се заличават запетаята и текста „Констативен акт за установяване на годността за приемане на строежа (Акт образец 15)“. ; Правно основание: чл. 116, ал. 1, т. 7 от Закона за обществените поръчки
Променено условие: Изменение на клаузата относно реда за прихващане на дължимите неустойки и обезщетения при неточно, некачествено или извън договорения срок изпълнение на задълженията на изпълнителя.; Преди промяната: ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ има право да прихване дължимата съгласно Договора неустойка от стойността на внесената гаранция, съответно за същата сума да усвои частично или изцяло предоставената банкова гаранция за изпълнение или застраховка.; След промяната: ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ удовлетворява претенциите си относно неизпълнението на Договора (дължимите обезщетения и неустойки) от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ по следния ред: първо чрез прихващане от дължими суми; при липса на такива суми – от гаранцията за изпълнение по настоящия договор, след което по съответния законов ред.; Правно основание: чл. 116, ал. 1, т. 7 от Закона за обществените поръчки
ІV.4)
Договорът е изпълнен в срок
Причини за забавянето: По вина на изпълнителя.
ІV.5)
Договорът е изпълнен в пълен обем
ІV.6)
Информация за изплатената сума по договора
943251.28 BGN без ДДС
ІV.7)
Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки
От изпълнителя, в размер на 104805.7 BGN
Причини за възникване на задължението за неустойките: Забава от 72 дни при изпълнението на договора.
V: Допълнителна информация
VI: Дата на изпращане на настоящото обявление
VII: Възложител
VII.1)
Трите имена: ПЕТЯ АНГЕЛОВА ПЪРВАНОВА
VII.2)
Длъжност: Председател на Държавната агенция за бежанците при Министерския съвет