Версия за печат

00268-2019-0027

BG-София:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 831601932

BG411, Държавна агенция за бежанците при Министерския съвет, бул. Княгиня Мария Луиза № 114 Б, За: Елена Георгиева - главен експерт ОПМ, дирекция УСОП, България 1233, София, Тел.: 02 8080999, E-mail: sar@saref.government.bg, Факс: 02 9559476

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): https://aref.government.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): https://www.profilnakupuvacha.com/Държавна%20агенция%20за%20бежанците%20при%20Министерския%20съвет,13381.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Строителство
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: РД 05-786 от 26.11.2019 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00268-2019-0027
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Ремонт и разделяне на помещения за социални, културни и образователни нужди на лицата, търсещи закрила в РПЦ–гр.Харманли (Хале № 13, находящо се в ПИ с идентификатор 77181.6.495 по КК на гр.Харманли). Предметът на обществената поръчка включва изпълнение на ремонтно-възстановителни дейности и повърхностен ремонт в съществуващата сграда Хале 13, без да се променя конструкцията, с цел обособяване на нови помещения за социални, културни и образователни дейности на нуждите на лица, търсещи международна закрила в РПЦ – гр. Харманли, както и доставка и монтаж на обзавеждане и спортно оборудване съгласно Количествената сметка към одобрения проект.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: ФУМИ-114 от 06.03.2020 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG425, ЕТ КАПИТЕЛ–ПАНТЕЛЕЙ СИВКОВ, ул. Цар Калоян № 5, бл. 2, ап. 14, България 6600, Кърджали, Тел.: 0361 65827, E-mail: kapitel@abv.bg, Факс: 0361 65827

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Ремонт и разделяне на помещения за социални, културни и образователни нужди на лицата, търсещи закрила в РПЦ–гр.Харманли (Хале № 13, находящо се в ПИ с идентификатор 77181.6.495 по КК на гр.Харманли)

ІІI.6) Срок на изпълнение
Начална дата

06.03.2020 г. 

Крайна дата

26.04.2021 г. 

ІII.7) Стойност, посочена в договора
1048056.98 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз
Финансирането е 90% от стойността на договора.

IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

26.04.2021 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

ДА

Променено условие: Допусната техническа грешка по отношение на основанието за извършване на междинни плащания, тъй като наред с протокол образец 19 е посочен и акт образец 15.; Преди промяната: Междинни плащания в размер общо до 70% (седемдесет на сто) от общата стойност на извършените по договор СМР въз основа на съставен Протокол за действително извършени и подлежащи на заплащане натурални видове работи (образец 19), подписан от ВЪЗЛОЖИТЕЛ и ИЗПЪЛНИТЕЛ, платими в срок от 30 (тридесет) дни от получаване на оригинална данъчна фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ с приложен към нея Протокол за действително извършени и подлежащи на заплащане натурални видове работи (образец 19), Констативен акт за установяване на годността за приемане на строежа (Акт образец 15).; След промяната: От клаузата, уреждаща междинните плащания накрая се заличават запетаята и текста „Констативен акт за установяване на годността за приемане на строежа (Акт образец 15)“. ; Правно основание: чл. 116, ал. 1, т. 7 от Закона за обществените поръчки
Променено условие: Изменение на клаузата относно реда за прихващане на дължимите неустойки и обезщетения при неточно, некачествено или извън договорения срок изпълнение на задълженията на изпълнителя.; Преди промяната: ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ има право да прихване дължимата съгласно Договора неустойка от стойността на внесената гаранция, съответно за същата сума да усвои частично или изцяло предоставената банкова гаранция за изпълнение или застраховка.; След промяната: ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ удовлетворява претенциите си относно неизпълнението на Договора (дължимите обезщетения и неустойки) от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ по следния ред: първо чрез прихващане от дължими суми; при липса на такива суми – от гаранцията за изпълнение по настоящия договор, след което по съответния законов ред.; Правно основание: чл. 116, ал. 1, т. 7 от Закона за обществените поръчки
ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

НЕ

Забавяне в дни: 72
Причини за забавянето: По вина на изпълнителя.
ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
943251.28 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

ДА

От изпълнителя, в размер на 104805.7 BGN
Причини за възникване на задължението за неустойките: Забава от 72 дни при изпълнението на договора.

V: Допълнителна информация


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

21.05.2021 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: ПЕТЯ АНГЕЛОВА ПЪРВАНОВА
VII.2)
Длъжност: Председател на Държавната агенция за бежанците при Министерския съвет