Версия за печат

00210-2018-0014

BG-София:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 121100421

BG411, Държавен фонд Земеделие, бул. Цар Борис III № 136, За: Антония Антонова-Димитрова, България 1618, София, Тел.: 02 8187259, E-mail: op_dfz@dfz.bg, Факс: 02 9523567

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.dfz.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://dfz.bg/bg/client-profile/mini-procedures-cop?YlvmS1RacnHMNbm1%2fYOJE57QDpmggFE5kcTb2XleDKRT5tS%2bbYq8%2bSZe%2fx4C8q%2fjUZnRzaGelI82Lk7UGBCgkZfQelaSqgnvQjJDyjytMEA%3d.

I.2) Вид на възложителя

Друг: Държавна институция, създадена със закон



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Доставки
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: РМФ-4 от 18.04.2019 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00210-2018-0014
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Обществената поръчка включва доставка на консумативи за офис техника с марка Hewlett Packard за нуждите на ДФ „Земеделие“ по условията на сключено Рамково споразумение № СПОР - 4/18.04.2019 г. на Централния орган за покупки (ЦОП).


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: 09-2600/54 от 26.08.2019 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

рамково споразумение

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG411, Ронос ООД, бул. Александър Стамболийски № 84, бизнес сграда Urban Model, ет. 7, офис 38-39, България 1303, София, Тел.: 02 4893145, E-mail: zop@officemarket.bg, Факс: 02 8221900

Интернет адрес/и:

URL: www.officemarket.bg.

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

„Доставка на консумативи за офис техника Hewlett Packard за нуждите на ДФ „Земеделие“

ІІI.6) Срок на изпълнение
Начална дата

26.08.2019 г. 

Крайна дата

05.05.2021 г. 

ІII.7) Стойност, посочена в договора
42100 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

05.05.2021 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
29248 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

18.05.2021 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Васил Грудев
VII.2)
Длъжност: Изпълнителен директор