Версия за печат

01449-2020-0001

BG-София:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 131436477

BG411, Омбудсман на Република България, София, ул. Георг Вашингтон №22, За: Любомир Калинов, България 1202, София, Тел.: 02 9267994, E-mail: l.kalinov@ombudsman.bg, Факс: 02 8106910

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.ombudsman.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.ombudsman.bg/profile/.

I.2) Вид на възложителя

Публичноправна организация



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Доставки
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: 12-07 от 10.06.2020 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
1449-2020-0001
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Доставка на техническо оборудване - 3/три/ броя мултифункционални устройства.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: ДЮЛ 65 ОТ 30.11.2020 Г. История от 30.11.2020 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG411, КОНТРАКС АД, София р-н Изгрев, ул. Тинтява 13, България 1113, София, Тел.: 02 9609777, E-mail: sales@kontrax.bg, Факс: 02 9609788

Интернет адрес/и:

URL: https://kontrax.bg.

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Oостави, срещу възнаграждение и при условията на Договора на 3(три) броя мултифункционални устройства (принтер/скенер/копир) и осигуряване на гаранционно обслужване на доставената техника.

ІІI.6) Срок на изпълнение
Срок в дни

30

ІII.7) Стойност, посочена в договора
7941 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз
Финансирането е 90% от стойността на договора.

IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

18.12.2020 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
7941 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

14.05.2021 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Айсун Айдънов Авджиев
VII.2)
Длъжност: Главен секретар и длъжностно лице по чл. 7, ал.1 от ЗОП, съгласно Заповед №РД-08-47/05.09.2019 г.