Версия за печат

00210-2018-0014

BG-София:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695395

BG411, Министерство на труда и социалната политика, ул. Триадица №2, За: Борис Терзиев, България 1051, София, Тел.: 02 8119529, E-mail: boris.terziev@mlsp.government.bg, Факс: 02 9884405

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://profile.mlsp.government.bg/.

Адрес на профила на купувача (URL): https://profile.mlsp.government.bg/.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Социална закрила



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Доставки
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: РМФ-55 от 14.09.2018 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00210-2018-0014
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Обществената поръчка включва доставка на оригинални тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства с марка Brother (Брадър) и Сanon (Канон) във връзка със сключено Рамково споразумение № СПОР-5/18.04.2019 г. от Централния орган за покупки за възлагане на централизирана обществена поръчка с предмет: „Доставка на тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства”, обособена позиция № 2 „Доставка на оригинални тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства с марка Brother (Брадър) и Сanon (Канон)" .


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: РД04-66 от 05.07.2019 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG411, РОНОС ООД, бул. Ал. Стамболийски № 84, бизнес сграда Urban Model, ет. 7, офис 38-39, България 1303, София, Тел.: 02 4893145, E-mail: zop@officemarket.bg, Факс: 02 8221900

Интернет адрес/и:

URL: www.officemarket.bg.

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Обществената поръчка включва доставка на оригинални тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства с марка Brother (Брадър) и Сanon (Канон) във връзка със сключено Рамково споразумение № СПОР-5/18.04.2019 г. от Централния орган за покупки за възлагане на централизирана обществена поръчка с предмет: „Доставка на тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства”, обособена позиция № 2 „Доставка на оригинални тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства с марка Brother (Брадър) и Сanon (Канон)" .

ІІI.6) Срок на изпълнение
Начална дата

05.07.2019 г. 

Крайна дата

18.04.2021 г. 

ІII.7) Стойност, посочена в договора
19664.8 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

23.04.2021 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

НЕ

Изпълнението е 49.26% от предмета на договора
Причини за частичното изпълнение: Не възникнала необходимост.
ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
9687.9 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

14.05.2021 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Лазар Манолов Лазаров
VII.2)
Длъжност: Заместник министър и упълномощено лице по чл. 7, ал. 1 от ЗОП, съгласно Заповед № РД-01-113/12.05.2021 г.