Версия за печат

00081-2019-0022

BG-Варна:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000093442

BG331, Община Варна, ул.Генерал Колев №92, ет.5, За: Милена Стоянова, България 9000, Варна, Тел.: 052 820838, E-mail: op@varna.bg, Факс: 052 820846

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.varna.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://it.varna.bg:4481/ZopView.aspx?DosieID=789.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Строителство
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: 2324 от 17.06.2019 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00081-2019-0022
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

При изпълнение на поръчката следва да се извърши: Инженеринг /проектиране, строителство и авторски надзор/ на обект "Дневен център за подкрепа на лица с различни форми на деменция и техните семейства" в урегулиран поземлен имот, находящ се в гр. Варна, район „Младост“, ул. „Петко Стайнов“ 7, имот с идентификатор 10135.3513.148.24 съгласно Техническа спецификация.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: Д19001990ВН от 07.11.2019 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

ДА

III.3) Изпълнител по договора

BG331, КБ Инженеринг ДЗЗД, ул. Дебър №58, ет.7, офис 6, България 9000, Варна, Тел.: 088 3350051, E-mail: kaleya_trade@abv.bg, Факс: 088 3350051

Изпълнителят е МСП: да

III.3) Изпълнител по договора

BG331, Борина 2000 ЕООД, жк. Младост, бл.139, вх.4, ет.7, ап.89, България 9000, Варна, Тел.: 089 7936125, E-mail: bobira@abv.bg, Факс: 089 7936125

Изпълнителят е МСП: да

III.3) Изпълнител по договора

BG331, Калея Трейд ЕООД, ул. Дебър №58, ет.7, офис 6, България 9000, Варна, Тел.: 088 3350051, E-mail: kaleya_trade@abv.bg, Факс: 088 3350051

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

„Инженеринг /проектиране, строителство и авторски надзор/ на обект "Дневен център за подкрепа на лица с различни форми на деменция и техните семейства" в урегулиран поземлен имот, находящ се в гр. Варна, район „Младост“, ул. „Петко Стайнов“ 7, имот с идентификатор 10135.3513.148.24“

ІІI.6) Срок на изпълнение
Срок в месеци

17

ІII.7) Стойност, посочена в договора
497221.12 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз
Финансирането е 83.32% от стойността на договора.

IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

09.03.2021 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

ДА

Променено условие: Изменят се заглавната част на договора и текста в полето „footer“, задължителни за Програмата реквизити, сигнатура и текст.; Преди промяната: Липсват задължителни за Програмата реквизити, сигнатура и текст в полето „footer“.; След промяната: §1. В заглавната част, под наименованието на договора се добавя следната сигнатура: №BG16RFOP001-5.002-0012-C01-S-01/07.11.2019г. §2. На всички страници от договора, текстът в полето „footer“ да се чете: Този документ е създаден в рамките на проект № BG16RFOP001-5.002-0012 „Изграждане на „Център за грижа за лица с различни форми на деменция“ и ремонт на сграда за „Дневен център за подкрепа на лица с различни форми на деменция и техните семейства“ на територията на община Варна”, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативната програма „Региони в растеж”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие. Цялата отговорност за съдържанието на публикацията се носи от Община Варна и при никакви обстоятелства не може да се счита, че този документ отразява официалното становище на Европейския съюз и Управляващия орган на ОПРР 2014 -2020 г.“; Правно основание: Добавяне на задължителни за Програмата реквизити, сигнатура и текст в полето „footer“.
Променено условие: Изменя се чл.3, ал.2 от договора.; Преди промяната: чл.3, ал.2. Плащанията по чл. 3, ал. 1, се извършват с платежно нареждане по сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, както следва: Банка: Уникредит Булбанк АД BIC: UNCRBGSF IBAN: BG62UNCR70001523738101 ; След промяната: чл.3, ал.2. Плащанията по чл. 3, ал. 1, се извършват с платежно нареждане по сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, както следва: Банка: Уникредит Булбанк АД BIC: UNCRBGSF IBAN: BG87UNCR70001524034471 ; Правно основание: Променена банкова сметка на Изпълнителя.
Променено условие: I) Изменя се чл.1, ал.1 като се добавя т.12 от договора; II) Изменя се чл.2, ал.1 от договора; III) Изменя се чл.13 от договора; IV) Изменя се чл.18, ал.7 от договора.; Преди промяната: I) Чл.1, ал.1 се състои от т.1 до т.11; II) Чл. 2. (1) Общата стойност на договора е в размер съгласно Ценовата оферта на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, неразделна част от настоящия договор, както следва (в табличен вид): 1. Изготвяне на инвестиционен проект - 29 150,00 лв. без ДДС; 2. Авторски надзор - 12 450,00 лв. без ДДС; 3. Обща сума за проектиране и авторски надзор без ДДС (т. 1 + т. 2) - 41 600,00 лв. без ДДС; 4. Обща стойност на СМР без ДДС - 372 700,00 лв. без ДДС; 5. Обща стойност на инженеринга без ДДС (т. 3 + т. 4) - 414 300,00 лв. без ДДС. III) Чл. 13. Изпълнителят гарантира изпълнението на произтичащите от настоящия договор свои задължения с гаранция, възлизаща на 3 /три/ на сто от стойността на договора без ДДС в размер на 12 429,00 /дванадесет хиляди четиристотин двадесет и девет хиляди/ лева. IV) Чл.18, ал.7. Застраховката по чл. 173, ал.1 и 2 от ЗУТ е със срок до издаването на разрешението за ползване на Строежа и е с покритие в размер на ..............лв. [цифром и словом] равен на Общата стойност на Договора. Проектът на застрахователните полици, заедно с общите условия на застраховката, са предварително одобрени от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ преди сключването на застрахователния договор. ; След промяната: I) чл.1, ал.1, т.12 ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ възлага, а ИЗПЪЛНИТЕЛЯ приема изпълни допълнителни СМР във връзка направената промяна по време на строителството съгласно чл.154 от ЗУТ, съгласно утвърдена КСС, неразделна част от настоящото споразумение. II) Чл. 2. (1) Общата стойност на договора е в размер съгласно Ценовата оферта на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, неразделна част от настоящия договор, както следва (в табличен вид): 1. Изготвяне на инвестиционен проект - 29 150,00 лв. без ДДС; 2. Авторски надзор - 12 450,00 лв. без ДДС; 3. Обща сума за проектиране и авторски надзор без ДДС (т. 1 + т. 2) - 41 600,00 лв. без ДДС; 4. Обща стойност на СМР без ДДС финансиранe на поръчката е по ПРОЕКТ BG16RFOP001-5.002-0012 “ИЗГРАЖДАНЕ НА “ ЦЕНТЪР ЗА ГРИЖА ЗА ЛИЦА С РАЗЛИЧНИ ФОРМИ НА ДЕМЕНЦИЯ ” И РЕМОНТ НА СГРАДА ЗА “ДНЕВЕН ЦЕНТЪР ЗА ПОДКРЕПА НА ЛИЦА С РАЗЛИЧНИ ФОРМИ НА ДЕМЕНЦИЯ И ТЕХНИТЕ СЕМЕЙСТВА ” НА ТЕРИТОРИЯТА НА ОБЩИНА ВАРНА” - 372 700,00 лв. без ДДС; 5. Обща стойност на СМР за изпълнение на допълнителните работи по реда на чл. 154 от ЗУТ и финансирани от бюджета на Община Варна - 82 921,12 лв. без ДДС; 6. Обща стойност на СМР без ДДС (т. 4 + т. 5) - 455 621,12 лв. без ДДС; 7. Обща стойност на инженеринга без ДДС (т. 3 + т. 5) - 497 221,12 лв. без ДДС. III) Чл. 13. Изпълнителят гарантира изпълнението на произтичащите от настоящия договор свои задължения с гаранция, възлизаща на 3 /три/ на сто от стойността на договора без ДДС в размер на 14 916,63 лева. IV) Чл.18, ал.7. Застраховката по чл. 173, ал.1 и 2 от ЗУТ е със срок до издаването на разрешението за ползване на Строежа и е с покритие в размер на 455 621,12 лв. равен на Общата стойност на Договора за СМР. Проектът на застрахователните полици, заедно с общите условия на застраховката, са предварително одобрени от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ преди сключването на застрахователния договор.; Правно основание: Чл.116, ал.1, т.3 и ал.2 от ЗОП.
ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
495499.49 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация

* Посочената в Раздел IV.1) Дата на приключване на договора е датата, на която е направено последното плащане: 09.03.2021г.


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

14.05.2021 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Иван Николаев Портних
VII.2)
Длъжност: Кмет на община Варна, чрез инж. Емилия Дякова - Ръководител проект, съгласно Заповед №1304/31.03.2020г.