Версия за печат

02674-2018-0001

BG-Варна:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000081276

BG331, Начално училище Васил Левски, ж.к. АСПАРУХОВО ул. МЕСТА № 27, За: Стела Петрова, България 9000, Варна, Тел.: 0359 52370693, E-mail: nu_levski@abv.bg, Факс: 0359 52370693

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://nulevski.com/.

Адрес на профила на купувача (URL): https://sop.bg/nulevski-267/proceduri-20-2-zop/a2-0004079.html.

I.2) Вид на възложителя

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Образование



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Строителство
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: 327 от 23.08.2018 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
02674-2018-0001
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

При изпълнение на поръчката следва да се извърши строителство на основен ремонт, реконструкция и подземно застрояване на начално училище „Васил Левски“, а именно: Демонтажни СМР, Ремонт на конструкция, Архитектурно строителни дейности, Възстановяване верт.планировка около сградата, Водоснабдителна и канализационна система, , Електрическа част, Мълнеезащита и заземление.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: 41 от 14.11.2018 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG331, „БГ ЛЕНД КO“ АД, ул.Н. ЙОНКОВ ВАПЦАРОВ №3, ап. 16, България 9000, Варна, Тел.: 0359 893649907, E-mail: office@bgland.co, Факс: 0359 893649907

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

„Основен ремонт, реконструкция и подземно застрояване на начално училище „Васил Левски“, в УПИ I-1086, кв.70, 28 мр, кв. Аспарухово, гр.Варна”

ІІI.6) Срок на изпълнение
Начална дата

14.11.2018 г. 

Крайна дата

30.09.2020 г. 

ІII.7) Стойност, посочена в договора
1447029.93 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

30.09.2020 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

ДА

Променено условие: Промяна в правната форма на изпълнителя.; Преди промяната: БГ ЛЕНД КО ООД ; След промяната: БГ ЛЕНД КО АД ; Правно основание: На основание чл. 116, ал. 1, т. 5 от Закона за обществените поръчки (ЗОП), във връзка с настъпило правоприемство чрез преобразуване - промяна в правната форма на изпълнителя.
Променено условие: 1. В чл. 1 се добавя ал. 3; 2. Изменя се Чл. 5, ал.1; 3. Изменя се чл. 55, ал.3; 4. Изменя се чл. 2, ал.1 и ал.2.; Преди промяната: 1.В чл. 1 се добавя ал. 3; 2. Чл. 5. (1) Общата цена за изпълнение на договора е : 1 027 435,51 (един милион двадесет и седем хиляди четиристотин тридесет и пет лева и 0,51ст.) лева без ДДС, съгласно попълнена количествено стойностна сметка. 3. Чл.55 (3) Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 30 823,07[лв]. 4. Чл. 2. (1)Срокът на договора: до 12 месеца от датата на сключване на договора за изпълнение. (2) Срок за за изпълнение на СМР – до 5 месеца от датата на съставяне и подписване на Протокол обр.2а по Наредба №3 от 31.07.2003г. за откриване на строителна площадка и е до Датата на подписване на Констативен Акт обр. 15.; След промяната: I. Изменя се чл. 1, като се добавя ал. 3, както следва: (3) ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ възлага, а ИЗПЪЛНИТЕЛЯ приема изпълни допълнителни СМР във връзка направената промяна по време на строителството съгласно чл.154, ал.2, т.5 и т.7 от ЗУТ, съгласно утвърдена КСС, неразделна част от настоящото споразумение. ІІ. Изменя се Чл. 5, ал.1, както следва:Общата цена за изпълнение на договора се променя от 1 027 435,51 (един милион двадесет и седем хиляди четиристотин тридесет и пет лева и 0,51ст.) лв. без ДДС на 1 447 029,93 (един милион четиристотин четиридесет и седем хиляди и двадесет и един лев и 0,93 ст.) лева без ДДС, в т.ч. Цена за изпълненние СМР – 1 027 435,51 (един милион двадесет и седем хиляди четиристотин тридесет и пет лева и 0,51ст.) и 419 594.42(четиристотин и деветнадесет хиляди петстотин деведесет и четири лева и 0,42ст.) , съгласно количествено стойностна сметка за изпълнение на допълнителните работи по реда на чл. 154, ал.2, т.5 и т.7 от ЗУТ. IIІ. Изменя се чл. 55, ал.3 в частта размер на гаранцията, както следва: Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 43410,89[лв], представляващи 3 на сто от Цената за изпълнение на договора без ДДС, представена под формата на парична сума (депозит), безусловна и неотменима банкова гаранция или застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. IV. Изменя се чл. 2, ал.1 и ал.2 , както следва: (1)Срокът на договора: до 31.05.2020г. (2) Срок за за изпълнение на СМР – до 05.02.2020г. ; Правно основание: На основание чл.116, ал.1, т.3 и ал.2 от ЗОП, във връзка с констатирани в процеса на изпълнение на строителните дейности по горецитирания проект на обект за интервенция начално училище „Васил Левски“ непредвидени обстоятелства, които Възложителя не е могъл да предвиди на етап изготвянето на техническия проект и са възникнали впоследствие като скрити дефекти, а именно: След започване на строителните работи са разкрити засегнатите зони по обекта при което се установява необходимост от допълнителни дейности на строежа, във връзка с нововъзникналите ситуации, останали скрити по време на първоначалните огледи по време на проектирането, предвид което във връзка с направените констатации е възникнала необходимост да се изпълнят допълнителни на вид и количества строително монтажни работи по допълнително разработен проект по реда на чл.154,ал.5 от ЗУТ по част Конструкции, часр Архитектура, част ЕЛ, част ОВК.
Променено условие: Изменя се чл. 8, ал.3; Преди промяната: Чл. 8. Плащане на цената за изпълнение на договора. (3) Окончателното плащане - след въвеждане на обекта в експлоатация във основа на представени : 1. Протокол обр. 19 за изпълнени СМР, съставен от Изпълнителя, подписан от Възложителя, Консултанта упражняващ строителен надзор, и Изпълнителя; 2. Данъчна фактура, която се издава от Изпълнителя след одобряването на Протокол обр. 19. 3. Сумата от стойносттите на междинните и окончателните плащания не трябва да надвишава цената за изпълнение на договора. ; След промяната: Изменя се чл. 8, ал.3 както следва: Чл. 8. Плащане на цената за изпълнение на договора. (3) Окончателното плащане - след въвеждане на обекта в екплоатация: 1. Протокол обр. 19 за изпълнени СМР, съставен от Изпълнителя, подписан от Възложителя, Консултанта упражняващ строителен надзор, инвеститорския контрол и Изпълнителя; 2. Данъчна фактура, която се издава от Изпълнителя след одобряването на Протокол обр. 19. 3. Сумата от стойносттите на междинните и окончателните плащания не трябва да надвишава цената за изпълнение на договора. Междинните и окончателните плащания се извършват от Възложителя на Изпълнителя в срок от 30 дни, считано от датата на представяне на фактурата.; Правно основание: На основание чл.116, ал.1, т.7 от ЗОП, във връзка с констатирани разминавания на текстовете на чл.7 и чл.8, във връзка с чл.18, ал.3
Променено условие: Изменя се чл. 2, ал.1 и ал.2; Преди промяната: Чл. 2. (1)Срокът на договора: до 12 месеца от датата на сключване на договора за изпълнение. (2) Срок за за изпълнение на СМР – до 5 месеца от датата на съставяне и подписване на Протокол обр.2а по Наредба №3 от 31.07.2003г. за откриване на строителна площадка и е до Датата на подписване на Констативен Акт обр. 15.; След промяната: І. Изменя се чл. 2, ал.1 и ал.2, както следва: (1)Срокът на договора: до 31.07.2020г. (2) Срок за за изпълнение на СМР – до 30.04.2020г.; Правно основание: На основание чл.116, ал.1, т.3 от ЗОП, във връзка с констатирани в процеса на изпълнение на строителните дейности по горецитирания проект на обект за интервенция начално училище „Васил Левски“ непредвидени обстоятелства, които Възложителя не е могъл да предвиди на етап изготвянето на техническия проект и допълнително разработен проект по реда на чл.154, ал.5 от ЗУТ са възникнали впоследствие като скрити дефекти по част Конструкции, част Архитектура, част ЕЛ, част ВиК, част ОВК, като същите ще бъдат възложени по друг договор сключен по реда на чл. чл.18, ал.1, т.13, във връзка с чл.182, ал.1, т.1 от Закона за обществените поръчки (ЗОП).
Променено условие: Изменя се чл. 2, ал.1 и ал.2 ; Преди промяната: Чл. 2. (1)Срокът на договора: до 12 месеца от датата на сключване на договора за изпълнение. (2) Срок за за изпълнение на СМР – до 5 месеца от датата на съставяне и подписване на Протокол обр.2а по Наредба №3 от 31.07.2003г. за откриване на строителна площадка и е до Датата на подписване на Констативен Акт обр. 15.; След промяната: І. Изменя се чл. 2, ал.1 и ал.2 , както следва: (1)Срокът на договора: до 15.09.2020г. (2) Срок за за изпълнение на СМР – до 20.08.2020г.; Правно основание: На основание чл.116, ал.1, т.3 от ЗОП, във връзка с констатирани в процеса на изпълнение на строителните дейности по горецитирания проект на обект за интервенция начално училище „Васил Левски“ непредвидени обстоятелства, които Възложителя не е могъл да предвиди на етап изготвянето на техническия проект и допълнително разработен проект по реда на чл.154 от ЗУТ на основание на който е проведена обществена поръчка по реда на чл.18, ал.1, т.13, във връзка с чл.182, ал.1, т.1 от Закона за обществените поръчки (ЗОП) и е сключен договор с предмет „Изпълнение на допълнителни строително-монтажни работи на обект „Основен ремонт, реконструкция и подземно застрояване на начално училище „Васил Левски“, в УПИ I-1086, кв.70, 28 мр, кв. Аспарухово, гр.Варна” -№ 03/17.02.2020г.За който след започване на строителните работи са разкрити засегнатите зони по обекта при което се установява необходимост от допълнителни дейности на строежа, във връзка с нововъзникналите ситуации, останали скрити по време на първоначалните и допълнителни огледи по време на проектирането, предвид което във връзка с направените констатации е възникнала необходимост да се изпълнят допълнителни на вид и количества строително монтажни работи по допълнително разработен проект по реда на чл.154,ал.2, т.5 от ЗУТ по част Конструкции, част АС, част ЕЛ и част ВиК. Както и са констатирани отпадъщи количества от основния и допълнителния проект.Дейностите по насточщия договор и договора за допълнителните СМР са взаимносвързани и следва да се изпълняват едновременно.
Променено условие: Изменя се чл. 2, ал.1 и ал.2 ; Преди промяната: Чл. 2. (1)Срокът на договора: до 12 месеца от датата на сключване на договора за изпълнение. (2) Срок за за изпълнение на СМР – до 5 месеца от датата на съставяне и подписване на Протокол обр.2а по Наредба №3 от 31.07.2003г. за откриване на строителна площадка и е до Датата на подписване на Констативен Акт обр. 15.; След промяната: Изменя се чл. 2, ал.1, както следва: (1)Срокът на договора: до 30.09.2020г.; Правно основание: На основание чл.116, ал.1, т.3 от ЗОП, във връзка с приключено изпълнение на обекта в срока на договора и предстоящи действия по въвеждане на обекта в екплоатация, а именно:насрочена комисия за 10.09.2020г. със срок на работа до 14 дни.
ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
1241528.96 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

12.05.2021 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Стела Петрова Христова-Колева
VII.2)
Длъжност: Директор на Начално училище "Васил Левски"